• Crowns & Condoms


    "No one is too old for a fairytale."




    September 2016 — Jaren zijn verstreken na de happy ending van alle bekende sprookjes verhalen. De klassieke Doornroosje, Sneeuwwitje, De Leeuwenkoning en De Kleine Zeemeermin zijn nu niks anders dan dat: klassiekers. Nu, echter, zijn alle zoons en dochters herenigd op één school. Welcome to Fairytale High, where all your dreams come true.


    praattopicrollentopicspeeltopic

    "Never grow up."


    Rollen
    Naam • Ouders //Faceclaim// - Username [Pagina]
    Good guys
    Milo Ace Porter • Tarzan and Jane // Samuel Larsen // Prongsie [1.3]
    Miles Imari Kingsley • Simba & Nala //Paddy Mitchell// Marlow [1.5]
    Matthew "Matt" Chris Hatter • Mad Hatter //Richard Deiss// Scythe [1.3]
    David James • Peter Pan //FC// PeterMaximoff [1.3]
    Archie Richard Junior Hood • Robin Hood //Renan Pacheco// GriffeI [1.5]
    Aphrodite "Rodi" Jamila Najma • Aladdin & Jasmine //Savannah Brown// Paddiecakes [1.1]
    Elizabeth Noah Ryder • Rapunzel & Flynn //Sabrina Carpenter// Valtersen [1.1]
    Adilene Raine Chastain • Belle & Beast //Taylor Marie Hill// Stiles [1.3]
    Fa Yué • Mulan & Shang //FC// Metamorphoses [1.3]
    Kennedy Anastasia Ackermann • Timo & Pumbaa //Jena Goldsack// Ziegler [1.3]


    Bad guys
    Zayko Scar von Ardon • Scar //Christopher Mccrory// Paddiecakes [1.1]
    Bassam “Sam” Hashim Sultan • Jafar //Avan Jogia// Valtersen [1.1]
    Ashley Percival Jones • Hook //Matthijs Meel// GriffeI [1.5]
    Bellamy Rumpelstiltskin • Rumpelstilskin //Richard Harmon// Skaikru [1.5]
    Isaac Gaston Lukasiak • Gaston //FC// Ziegler [1.5]
    Delia April Hades • Hades //Marilhéa Peillard// Skaikru [1.3]
    Aize Deyan Huntley • Huntsman //Giza Lagarce// Marlow [1.5]
    Feline Luana Khan • Shere Khan //Zoë Kravitz// Miall [1.3]
    Vivienne Madeline Hearts • Queen of Hearts //Amelia Zadro// Nomophobe [1.5]

    ? • Maleficent //?// Sasannach [?]


    Starter
    De vakantie is voorbij. Het was een magische zomer, maar nu wordt het weer tijd om te studeren. Één voor één arriveren de leerlingen op Fairytale High in de middag van de eerste dag van september. Iedereen heeft tot 16.00 uur de tijd om zijn dorm kamer in te richten en bij te praten met vrienden en vriendinnen voordat Headmaster Mouse het jaar zal introduceren in de grote eetzaal.Zasam's Party
    Het is net na het avondeten en een groot deel heeft een uitnodiging ontvangen voor het feest van Zayko en Sam in Dorm Room One. Diegene die niet uitgenodigd zijn kunnen echter gemakkelijk partycrashen, want ondertussen weet iedereen van het feest. Zolang je maar drank meeneemt!
    Field trip
    De volgende ochtend is aangebroken en waarschijnlijk hebben de meeste van de leerlingen een flinke kater na deze zware nacht, maar helaas, ze hebben geen tijd om lang uit te slapen. Het is namelijk tijd voor een door de school georganiseerde field trip in de bossen. Ze gaan met z'n allen twee nachten het bos in om daar te kamperen. De bus staat buiten klaar, dus bereid je maar voor en zorg dat je op tijd klaar zit voordat de bus vertrekt!


    Informatie

    Achternamen
    Veel disney figuren hebben geen achternamen, deze mag je gewoon verzinnen, maar zorg dan wel dat ze overeenkomen met de andere kinderen.


    Staff
    Headmaster Mouse - Tom Hiddleston.
    Deputy Head Duck - Tom Felton.
    School Nurse Goofy - Tom Hanks.


    Dorms
    Boys
    Room one
    Room name
    Milo Ace Porter
    Miles Imari Kingsley
    Zayko Scar von Ardon
    Bassam Hashim Sultan
    Isaac Gaston Lukasiak

    Room two
    Room name.
    Matthew Chris Hatter
    David James
    Ashley Percival Jones
    Bellamy Rumpelstiltskin
    Archie Hood
    Girls
    Room three
    Room name.
    Aphrodite Jamila Najma
    Elizabeth Noah Ryder
    Kennedy Anastasia Ackermann
    Delia April Hades
    Vivienne Madeline Hearts

    Room four
    Room name.
    Adilene Raine Chastain
    Fa Yué
    Aize Deyan Huntley
    Feline Luana Khan
    Meisje Sasannach



    Regels
    • Er is een maximaal aan twee personages.
    • Alle personages zitten in het zevende en laatste jaar en zijn 17/18.
    • Alleen Pickett, Maslany en Miall maken topics aan.
    • Posts moeten minimaal 300 woorden bevatten.
    • Geen ruzie behalve in de RPG zelf.
    • Off topic in het speeltopic graag tussen haakjes of in het praattopic.
    • 16+ is toegestaan.
    • Zonder toestemming mag je de personages van anderen niet besturen.
    • Leraren worden bestuurd door iedereen.
    • Sluit niemand buiten en probeer zoveel mogelijk andere posts te lezen!
    • Probeer bij de tijd te blijven die wij aangeven.
    • Denk heel goed na voordat je meedoet. Wij steken hier veel tijd in en het is ook niet leuk voor anderen als je niet meer reageert.
    • Dit is een herstart van het oorspronkelijke Disney Descendants RPG.
    • And above all; have fun!


    "Sometimes the right path is not the easiest one."


    ©Lizor
    Mag niet gekopieerd worden tenzij specifiek gevraagd.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 11 april 2017 - 15:13 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Adilene Raine Chastain
    INNOCENT CUPCAKE || SEVENTEEN || BELLE & THE BEAST || WITH SAM || SAM'S ROOM || OUTFIT

    in the end, I want my heart to be covered in stretch marks

    Een luid kabaal zorgde er voor dat Addie slaperig haar ogen opende. Ze knipperde enkele keren tegen het licht en wilde net de dekens van zich af gooien, toen ze Archie op Fae's bed zag, en David haast op zijn schoot. Snel trok ze haar dekens volledig over haar heen, zo dat alleen haar ogen en voorhoofd nog zichtbaar waren. Met een frons op haar gezicht keek ze naar het vreemde schouwspel voor zich. Droomde ze nog?
          Aize leek niet al te blij te zijn met de herrie en ze sleurde de jongens van het bed af. Addie wist niet goed was ze moest doen. Het was haast een trainwreck waar ze haar ogen niet van af kon houden. Aize en Fae kregen daarna ook nog ruzie, en pas toen Fae ook weg was besloot Addie dat het veilig was om haar bed uit te komen.
          'Ehm, goedemorgen,' mompelde ze tegen Aize, terwijl ze haar weekendtas onder haar bed vandaan haalde. Twijfelend keek ze van haar tas, naar de overdadige hoeveelheid boeken op het plankje boven haar bed. Zouden vijf genoeg zijn voor één weekend? Na de boeken stopte ze haar overige spullen er ook in. Ze had niet vaak gekampeerd, dus ze wist niet zeker wat ze allemaal nodig had. Op goede hoop dat ze alles had.

          Een kwartiertje later had ze zichzelf opgefrist en had ze al haar spullen, op haar mobiel na. Voor ze de kamer uitliep, pakte ze echter voor de zekerheid nog één extra boek. 'Ik zie je zo.' Met die woorden liet ze Aize alleen achter en ging ze naar de kamer van Sam, Zayko, Milo en Miles, waar ze waarschijnlijk haar mobiel had laten liggen. Aarzelend klopte ze op de deur, hopend dat de jongens al wakker waren.
          Addie's ogen waren halverwege op de deur gericht, waardoor ze gelijk uitzicht kreeg op iemands eh... klokkenspel toen de deur plots openging. Haar wangen kregen een stoplichtrode kleur en haar mond viel een stukje open. Haar boek viel onder haar arm vandaan. Net een seconde te laat gleed haar blik omhoog, om die van Sam te ontmoetten.
          'Ik ehm, v-volgens mij ben ik vergeten mijn mobiel hier gister,' kwam er onhandig over haar lippen. 'Ik eh bedoel...' ze schraapte haar keel, 'ik ben mijn mobiel hier gister vergeten.' Niet naar beneden kijken, Addie. Niet naar beneden kijken. Hoeveel ze zichzelf ook toesprak, haar groen-blauwe kijkers keken toch iets naar beneden. Eerst naar de gespierde borstkas, daarna naar zijn aanhangsel. Zodra ze realiseerde wat ze deed, keek ze snel weer omhoog. 'Je eh ballen zijn er in elk geval niet afgevroren, zie ik? Ehm, dat is goed neem ik aan?' Ja, Addie, zet jezelf maar nog meer voorschut.

    [ bericht aangepast op 2 mei 2017 - 4:47 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bassam 'Sam' Hashim Sultan


    18 • in his room • Addie •

          Eerst ben ik nog bang dat het meisje dat ik een half uur geleden mijn bed, en mijn kamer, uitgetrapt heb teruggekomen is, maar als ik ongegeneerd naakt de deur opendoe staat Adilene daar.
    "Ik ehm, v-volgens mij ben ik vergeten mijn mobiel hier gister," het meisje stamelt, en ik weet dat ze minstens een paar seconden oogcontact maakte met.. kleine Sam. Of nou ja, kleine - ik heb nooit klachten gehad, laten we het daar op houden. "Ik eh bedoel..," ze schraapt haar keel, ongemakkelijk, "ik ben mijn mobiel hier gister vergeten."
    Opnieuw zie ik haar ogen afdwalen en ik grijns. Dat effect heb ik nou eenmaal - als je eenmaal kijkt kun je er niet meer omheen. Voordat ik iets kan zeggen trekt ze haar mond weer open. "Je eh.. ballen zijn er in elk geval niet afgevroren, zie ik? ehm, dat is goed neem ik aan?"
    Ik kan het niet laten om te lachen en haal een hand door mijn haar terwijl ik terug de kamer in stap. "Kom maar even binnen, dan vind je hem vast wel ergens.." Ik vis een onderbroek uit mijn tas, die ik nog niet uitgepakt heb, en trek het ding aan.
    De halfgevulde doos condooms trap ik met een boogje onder het bed, zodat het ding niet meer pontificaal naast mijn bed ligt, waarna ik me langzaam aankleed. Het meisje lijkt lichtelijk ongemakkelijk te worden van mijn verschijning, iets waar ik van moet lachen.
    In de kamer hangt nog lichtelijk een geur van alcohol, sigaretten en seks, waardoor ik vluchtig een raam openzet.
    Gisteravond had ik nog heel even het idee dat ik misschien, aan het einde van de avond, wel in bed zou duiken met dit meisje, maar ze was te verlegen om alleen al met me te zoenen.. Dus werd het een willekeurige blonde stoot die veel te veel lawaai maakte. Een keer en nooit meer.
    "Dus, heb je zin om te kamperen?" vraag ik, terwijl ik een shirt over mijn hoofd trek. "Lekker in de natuur, tussen de beestjes.. schijnt erg goed te zijn voor je libido."

    they say i'm heartless - i've just learned to use my heart less


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Elizabeth Noah Ryder


    17 • outside • baby mama •
          Oh nee..
    De Zayko die ik zie is onzeker, en als hij zijn excuses aanbiedt weet ik het zeker - hij denkt dat ik dit niet wilde.
    Terwijl hij iets mompelt over dat we de bus in moeten gaan, en ondertussen elk oogcontact ontwijkt, sta ik ook op. Met een lichte glimlach leg ik mijn beide handen op zijn wangen en trek ik de jongen iets dichter naar me toe. "Geen sorry zeggen.."
    Ik druk mijn lippen op die van hem, opnieuw. Hij smaakt naar sigaretten en een heleboel andere dingen, maar dat is geen zorg momenteel.
    Het is een korte kus, niet heel veel langer dan de vorige, maar hij is goed genoeg. Voor nu. Voor herhaling vatbaar, in ieder geval.
    Ik snap zijn twijfels wel, evenals hij waarschijnlijk de mijne begrijpt. Maar echt waar, het voelt alsof dit klopt. Alsof het zo heeft moeten zijn, in ieder geval voor nu.
    Eigenlijk verbaast het me dat hij er op inging - ik heb nooit het idee gehad dat hij ook maar een beetje gevoelens voor mij had, maar blijkbaar toch minstens genoeg om me te kussen. En dat is al meer dan ik had durven hopen.
    "Nou..," mompel ik dan, terwijl ik mijn spullen pak, "laten we gaan, he?" Of ik zijn hand moet pakken weet ik niet, dus ik doe het maar niet. Ik wil hem ook niet het gevoel geven dat ik te veel van hem verwacht. Het is niet alsof ik hem nu ineens tot mijn vriendje en Kay's vader ga bombarderen.
    "Zit je naast Sam, denk je, of is er ruimte voor een andere langharige stoot?" Ik schud mijn haren quasi verleidelijk en glimlach.


    you got that milk money, I got that milf money


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Zayko Scar von Ardon
    “The evil queens kings are the princesses princes that were never saved.”


    18 • Scar • Outside • Elizabeth

    Ik maak een verbaasd geluidje als ze haar handen op mijn wangen legt en fluistert dat ik geen sorry moet zeggen. Vervolgens drukt ze haar lippen opnieuw op de mijne en langzaam wikkel ik mijn armen wat onhandig om haar middel heen. Mijn wangen worden opnieuw rood, maar de kus is fijn en veel te kort. Dit is nou eens een goede manier om wakker te worden.
          'Nou..,' mompelt ze en ik moet haar loslaten als ze haar spullen wil gaan pakken. Ik bijt mijn lip, maar durf mijn arm niet terug om haar heen te slaan. Ik weet niet zo goed wat ik mijzelf nu voor een houding moet geven, dus slinger ik ook maar gewoon mijn tas over mijn schouder. 'Laten we gaan, he?' Ik knik langzaam. Woorden komen me op dit moment te kort. 'Zit je naast Sam, denk je, of is er ruimte voor een andere langharige stoot?' Ze lijkt een poging te doen om mij fake te verleiden, maar ik kan het niet laten om opnieuw te blozen. Ik ben echt honderd procent het tegenovergestelde van mijn beste vriend. Waarom kan ik niet gewoon normaal met een meisje omgaan dat mij leuk vindt?
          'Geen idee, normaal denk ik wel,' zeg ik en ik haal mijn schouders op. 'Maar je kan er wel bij komen zitten, hij heeft misschien wel een meisje mee naar bed genomen vannacht dus uhm... misschien wil hij nog even met haar op de achterbank friemelen.' Ik schenk haar een halve grijns en begin dan naar de bus te lopen. Bijna iedereen lijkt laat te zijn, maar dat kan ik ze ook niet echt kwalijk nemen na het feest van gisteravond. Ik plof ergens achterin op de bank nadat ik mijn spullen gedumpt heb en kom dan snel weer overeind. 'Uhm, ik zal je wel even helpen.' Ik pak haar tas en duw deze in het bagage vak. Nou Zayko, wat ben je toch een gentleman.


    I'm surrounded by idiots.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    AIZE DEYAN HUNTLEY


    18 • The Huntsman • Own dorm • Feline

    Terwijl Aize in de badkamer stond, hoorde ze wat gerommel uit de slaapkamer zelf komen. Feline wilde duidelijk laten horen dat ze niet gediend was van Aize’s gedrag, of in ieder geval van ’s morgens vroeg opstaan. Het was geen ochtendmens, of dat was in ieder geval altijd wat ze zelf riep en als je haar zo zag zou je haar nog gelijk geven ook. Al kon Aize haar ook niet echt een avondmens noemen. Een middagmens misschien? Dan was ze vaak wel het beste te handelen. Okay, dat was besloten. Feline was een middagmens.
          ”Als je maar van de alcohol afblijft!' hoorde Aize toen een zachte schreeuw vanuit de kamer komen, waarna ze deur dichtgeknald werd. Aize rolde met haar ogen en ging rustig door met haar dagelijkse ochtendroutine. Eerst functioneerde ze haar haar. Het hoefde niet mooi te zitten, want na een urenlange busreis achter de rug te hebben gehad zou het toch weer even lelijk zitten als nu. Toen haar haar eenmaal getemd was, ging ze aan de slag met het aanbrengen van de nodige make-up. Ook dit zou ze minimaal houden. Je hoefde er niet als een model uit te zien in een bus, want niemand behalve je nog lelijkere klasgenoten zouden je zien. Overige autobestuurders hadden het te druk met het focussen op de weg om een mooi meisje in een busraam te spotten.
          ”Ehm goedemorgen,” mompelde iemand toen Aize weer was teruggekeerd uit de badkamer. Een wenkbrauw ging fronsend omhoog. Wat deed zij hier? Toen realiseerde ze zich dat ze nog iemand hadden die hier sliep. Niemand minder dan Addie. “Goedemorgen Ads,” zei ze zachtjes terug, verder niet veel aandacht bestedend aan het meisje. Aize pakte haar laatste spullen in.
          ”Ik zie je zo.” Die woorden lieten haar opkijken, maar het meisje die de woorden uitgesproken had, was al vertrokken. Aize zuchtte even diep en pakte toen ook haar tas om de kamer te verlaten, waarna ze zich weer bij Feline voegde.
          ”Missed me?”


    That is a perfect copy of reality.

    Adilene Raine Chastain
    INNOCENT CUPCAKE || SEVENTEEN || BELLE & THE BEAST || WITH SAM || SAM'S ROOM || OUTFIT

    in the end, I want my heart to be covered in stretch marks

    Het feit dat Sam lachte om haar opmerking over zijn ballen, zorgde er voordat haar wangen mogelijk nog warmer werden. Ze hoopte maar dat het was omdat ze iets grappigs had gezegd, als in echt grappig en niet dom-grappig. Haar kennende was het eerder het laatste.
          ’Kom maar even binnen, dan vind je hem vast wel ergens…’ Addie knikte stilletjes, pakte haar boek van de grond en volgde Sam zijn kamer in. Het rook er wat apart. Godzijdank trok hij al snel een onderbroek aan. Ze scheurde haar blik los van hem en mompelde zachtjes tegen zichzelf dat ze niet moest kijken, terwijl ze rondkeek of ze haar mobiel ergens zag. Voorzichtig schoof ze enkele dingen aan de kant, maar haar mobiel lag nergens. Vermoeid wreef ze over haar slapen. Als ze nu alweer haar mobiel kwijt was, ging haar moeder haar vermoorden. De vorige was ze in Afrika kwijt geraakt. Waarschijnlijk zat die nu ergens in de buik van een leeuw…
          Addie zuchtte even en als laatste optie besloot ze onder het bed te krijgen. Op haar knieën ging ze naast het bed zitten, maar behalve een paar verdwaalde sokken en een erg grote doos met condooms, wat de kleur van haar wangen opnieuw op deed vlammen. Iets te snel trok ze haar hoofd terug, waarbij ze haar hoofd stootte tegen de rand. ‘Auch.’
          ’Dus, heb je zin om te kamperen? Lekker in de natuur, tussen de beestjes.. schijnt erg goed te zijn voor je libido.’
          ’Libodi?’ Ze dacht niet dat beestjes voor iets anders goed konden zijn dan kriebelen en vies zijn. Hoe vaak ze Milo’s naam wel niet had geschreeuwd als er weer eens een spin in haar kamer zat… ‘Ik weet niet echt wat dat is. Ik ehm, houd niet zo van kamperen. Ik word claustrofobisch van tenten…’ Gezien het een schooltripje was, gokte ze dat de tenten niet erg groot waren. ‘Mijn mobiel ligt hier denk ik niet, maar eh, als je sokken kwijt bent.’ Ze wees onder het bed. ‘Die liggen daar. Misschien ruikt het daarom hier zo apart.’ Had ze dat nou echt gezegd? ‘Niet dat het hier stinkt,’ vervolgde ze snel. ‘Nou, eh, misschien een beetje maar het is niet zó erg.’ Met grote ogen en rode wangen keek ze op naar hem vanuit haar positie naast het bed.

    [ bericht aangepast op 3 mei 2017 - 5:55 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Elizabeth Noah Ryder


    17 • outside • baby mama •
          "Geen idee, normaal denk ik wel," de jongen haalt zijn schouders op.
    "Maar je kan er wel bij komen zitten, hij heeft misschien wel een meisje mee naar bed genomen vannacht dus uhm... misschien wil hij nog even met haar op de achterbank friemelen." Ik maak een kots-gebaar bij zijn woorden en lach. Friemelen. Had je een nog viezer woord kunnen gebruiken?
    Hij helpt me met mijn spullen en ik plof naast hem neer. "Mag toch hopen dat hij dat niet doet," mompel ik, terwijl ik een heel klein beetje ga verzitten waardoor ik lichtelijk tegen Zayko aan leun. Too much? Misschien wel, we zullen het zien.
    Ik merk ook wel dat Zayko lichtelijk ongemakkelijk is als het gaat om meisjes. Maar om hem nou te behandelen als een klein jongetje gaat me te ver, als ik dat wil doen ga ik wel naar huis.
    Ergens ben ik benieuwd wat dit nou te betekenen heeft - we hebben gezoend. En ik weet dat heel veel vrienden wel eens met elkaar zoenen, maar ik wil een duidelijkere uitleg dan dat. Vindt hij me leuk? Of was het gewoon om het uit te proberen?
    Een relatie zal er vast niet uit volgen. Daarvoor is.. dit alles veel te gecompliceerd. Ik heb een kind, en dan ook nog een kind van een jongen die daar niets vanaf weet en die ook nog eens een vreselijk slechte invloed zou hebben op hem.
    Ja, ik weet dat ik met hem moet gaan praten. Hij moet weten wat hij gedaan heeft - wat wij gedaan hebben. Maar dat is eng, en dat durf ik nog niet helemaal. Ik geef het wat tijd, ik ben immers net terug.
    "Ik ben moe..," zucht ik, en sluit kort mijn ogen, "je hebt me de hele nacht wakker gehouden."

    you got that milk money, I got that milf money


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Bassam 'Sam' Hashim Sultan


    18 • in his room • Addie •

          Ik kan niet heel veel anders doen dan lachen om Adilene, die maar blijft ratelen.
    "Libido.. sex drive. Lief, schattig, onschuldig meisje," ik doe ondertussen mijn broek aan en trek aan de riem om het ding strakker te doen. "Maar goed, je telefoon is dus kwijt en mijn kamer stinkt. Dankjewel."
    Ik lach en haal een hand door mijn haar. "De geur van een mannenkamer is nou eenmaal niet al te geweldig, Addie. Vooral als er regelmatig in geneukt wordt." Het gebruiken van een veel te grove term in haar bijzijn doet me goed, ik hou van choqueren.
    Vluchtig, zonder echt aandacht te besteden aan wat ik doe, verplaats ik wat kledingstukken van mijn grote koffer naar een kleinere tas, geschikt voor de kampeertrip. Natuurlijk ben ik te laat, maar dat weet men ondertussen van me. Ik ben nooit op tijd, zeker niet na een feestje. Je moet minstens een half uur nemen voor mijn vertraging.
    "Ik zou je laten zien hoe dat er aan toe gaat, als ik niet al laat was." Ik gris mijn leren jasje van het bed en trek het ding aan, waarna ik de deur open. "En jij dus ook. Let's go."
    Ik loop op mijn gemak de gangen door, Addie achter en of naast me, dat ligt er maar net aan of ik besluit ineens te haasten of niet. Ze past zich maar aan aan mijn tempo, andersom gaan we niet doen.
    Eenmaal buiten steek ik een sigaret op en zucht ik diep. Ik heb dus echt geen fuck zin in kamperen, om heel eerlijk te zijn. Verplicht opgescheept zitten met allemaal losers in de buitenlucht, nee dankjewel.
    "Nou, schoonheid," mompel ik dan, waarna ik de nog brandende peuk op de grond gooi en het ding uittrap met mijn voet. "De bus wacht." Ik loop voor haar uit, maar niet voordat ik haar een lichte tik op haar bil geef als teken dat ze op moet schieten.

    they say i'm heartless - i've just learned to use my heart less


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    MILO ACE PORTER
    "Why are you threatened by anyone different from you?"


    18 • TARZAN & JANE • QUIET GUY • THE BUS • RODI

    'Het zou gezellig zijn... om eerlijk te zijn is het een leugen dat ik kan zitten met mijn vriendinnen, want die heb ik niet.' Ik kijk haar kort aan en haal mijn schouders op. Rodi stapt voor me de bus in en Hades volgt haar op kleine afstand. Ik drop mijn tas ook in het tassenrek en zie dat Rodi de tijger zich naast haar wil wurmen, maar het meisje duwt het beest op de achterste bank en ik grinnik als de tijger kort snuift maar wel doet wat Rodi zegt. Ik plof naast haar neer en kijk naar het meisje bij het raam.
          'Hopelijk gaan ze geen probleem van Hades maken, maar dan slaap ik wel gewoon in een losse tent.' Lachend schud ik mijn hoofd.
          'Daar hadden ze dan rekening mee moeten houden voor ze Hades hier überhaupt toelieten, of niet?' Ik haal mijn schouders op. 'En ik kom wel bij je liggen, dan hoef je ook niet alleen te zijn. Als je dat wilt, natuurlijk,' lach ik. Ik haal mijn hand door mijn dreadlocks en ik kijk naar buiten. Langzaam stapt iedereen de bus in en ik strek mijn benen voor me uit. Hopelijk is de busreis niet al te lang, want dan ga ik me kapot vervelen. Rodi zit naast me, natuurlijk, maar alleen met haar praten 's avonds op een bankje in het donker is heel anders dan met elkaar praten in een drukke bus met klasgenoten die vandaag waarschijnlijk veel last hebben van een kater. Met een klein beetje geluk zijn ze dan niet zo luidruchtig als normaal en houden ze het gezellig. We moeten tenslotte nog enkele dagen met elkaar 'overleven in de wildernis'. Ik gok dat meer dan de helft van mijn medstudenten geen idee hebben hoe ze überhaupt een vuur moeten stoken, laat staan dat ze kunnen overleven.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    FELINE LUANA "FAE" KHAN
    "He'll come back... and I'll be waiting."


    17 • SHERE KHAN • COLD BITCH • ON HER WAY TO THE BUS • AIZE

    Ik verlaat de kamer en loop in een zo snel mogelijk tempo in de richting van de eetzaal. Ik wil eerst ontbijten voor ik mezelf nog meer martel door enkele dagen met iedereen in de wildernis moet kamperen. Ik had gewoon in bed moeten blijven liggen, maar ik weet ergens ook wel dat ze me echt wel hadden gevonden en de bus net zo lang hadden laten wachten tot ik aan kwam lopen. Helaas. De meesten mogen me toch al niet, dus qua reacties had het me weinig uitgemaakt, maar het feit dat de docenten me zo mogelijk nog kutter vinden, leek het mij verstandig om maar even te doen wat Aize me opdroeg. Ik kan haar wel schieten
          Nadat ik snel wat eten naar binnen heb gewerkt, loop ik door naar de bus en dan hoor ik een bekende stem naast me. Speaking of the devil.
          'Missed me?'
          Ik rol met mijn ogen. 'Nee, natuurlijk niet,' bijt ik terug en als ik de bus in stap, gooi ik mijn tas in het rek en neem ik bij het raam plaats. Ik durf te wedden dat Aize gewoon naast me komt zitten, maar van mij hoeft het iet. Met muziek voel ik me ook prima op mijn gemak, maar Aize zal me er niet zo makkelijk vanaf laten komen, gok ik. Ik trap mijn schoenen uit en zet ze op de stoel, zodat ik half opgevouwen zit. De kater helpt ook niet mee om mijn humeur wat op te krikken en ik sluit mijn ogen als ik mijn voorhoofd tegen het koele glas laat rusten.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Zayko Scar von Ardon
    “The evil queens kings are the princesses princes that were never saved.”


    18 • Scar • Outside • Elizabeth

    'Mag toch hopen dat hij dat niet doet,' mompelt ze en ze gaat tegen mij aanzitten. Ik bijt mijn lip en probeer er niet op te reageren, omdat ik eigenlijk niet zo goed weet wat ik moet doen. Ik lach om haar opmerking.
          'Het is Sam, Sam zou dat zeker wel doen,' mompel ik, 'ik denk dat we hem niet moet onderschatten. Als hij er zin in heeft dan doet hij zelfs nog iemand op de achterbank. Ik vraag me af of het hem zou storen als de halve school toekijkt. Zo lang hij zijn lul maar in een meisje verborgen heeft.' Dat laatste komt er nogal lomp uit en eventjes val ik stil. 'Oké, dat is niet perse waar. Zo erg is hij nou ook weer niet, denk ik.' Ik kijk haar een beetje schuldig aan.
          'Ik ben moe..," zucht Elizabeth en ze sluit haar ogen. Ik verzamel al mijn moed en sla voorzichtig mijn arm om haar middel heen zodat ik haar wat dichter me aan kan trekken, 'je hebt me de hele nacht wakker gehouden.'
          'Sorry,' mompel ik zachtjes. 'Dat was niet helemaal mijn bedoeling.' Ik zucht en kijk uit het raam. 'Ik... uhm wilde eigenlijk niet zo dronken worden en al helemaal niet dat Sam jou met mij opzadelde.' Ik leun mijn gezicht tegen het koude glas. Het is een hele opluchting om die kou te voelen tegen mijn bonkende hoofd. 'Je hebt al genoeg aan één kleuter waar je op moet passen.' Ik kijk haar aan en trek haar nog wat dichter tegen me aan, voorzichtig leun ik voorover en druk ik mijn lippen kort op haar wang. Ik glimlach wat ongemakkelijk en leg mijn hoofd dan weer tegen het raam. Mijn hand ligt half op die van haar en ik twijfel een beetje of ik haar hand vast moet pakken, dus doe ik het een soort van half. 'Je hebt echt de grootste idioot gekozen om verliefd op te worden,' mompel ik dan haast onverstaanbaar. Ik wend mijn blik af. Wat ziet ze in iemand die niet eens weet wat hij moet doen met een meisje?


    I'm surrounded by idiots.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Aphrodite "Rodi" Jamila Najma
    “I thought I would be understood without words.”


    18 • Aladdin and Jasmine • Outside • Milo • Outfit

    'Daar hadden ze dan rekening mee moeten houden voor ze Hades hier überhaupt toelieten, of niet?' zegt hij en ik knik langzaam. Hij heeft gelijk. Als ze Hades hier niet mee hadden gewild, dan hadden ze ook nooit ja moeten zeggen om haar überhaupt de school binnen te laten. Ook al weet ik wel dat mijn ouders daar flink wat druk op uit hebben geoefend. 'En ik kom wel bij je liggen, dan hoef je ook niet alleen te zijn. Als je dat wilt, natuurlijk,' zegt hij. Ik kijk hem aan, maar kijk weg zodra mijn wangen langzaam rood kleuren. Ik knik langzaam.
          'Ja hoor,' mompel ik. Ik trek mijn knieën wat op en twijfel even, maar leg dan voorzichtig mijn hoofd op zijn schouder. Ik sluit mijn ogen. 'Vind je het erg als ik een beetje tegen je aan slaap?' mompel ik. Ik pruts wat aan mijn sweater. 'Ik denk dat ik Hades moet bedanken dat hij je besprongen heeft, want ja...' Ik haal mijn schouders op. 'Ik heb nu wel een soort van vriend hier.' Ik kijk op. 'Uhm... ja toch?' Voor de zoveelste keer word ik weer rood. Ik wil mezelf vervloeken. Ik voel me altijd zo belachelijk als dat gebeurt. Het zou behoorlijk gênant zijn als hij nu toegeeft dat hij eigenlijk niet super veel zin heeft in een vriendschap met mij. Iets wat ik volkomen begrijp, maar goed. Ik merk dat ik langzaam weer wegzak in mijn eigen, negatieve gedachten en probeer terug te krabbelen naar de oppervlakte met Milo. Mijn maag ligt nog steeds in de knoop door het gezeik met Miles. Ik blijf dan ook om de minuut naar de opening van de bus kijken om te zien of hij er al aan komt. Ik onderdruk een flinke gaaf en leun weer wat tegen hem aan. 'Als je dit vervelend vindt, dan moet je het maar zeggen. Dan zorg ik wel dat Hades je oppeuzelt en je vervangt,' grinnik ik, waarna ik mijn ogen sluit.


    People can be stunningly unobservant.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Adilene Raine Chastain
    INNOCENT CUPCAKE || SEVENTEEN || BELLE & THE BEAST || WITH SAM || BUS || OUTFIT

    in the end, I want my heart to be covered in stretch marks

    Libido. Sex drive. Okay. Dat moest ze onthouden voor het geval nog iemand daar ooit over begon. Ze wist niet of ze dat wel wilde, het was een beetje een… Nee, het was niet bepaald iets waar ze over kon praten. Of waar ze überhaupt iets over wist. Sam, daarentegen, leek er erg veel over te weten. Misschien… Nee, nee, nee. Niet doen Addie. Ze vroeg zich wel af of het waar was wat Sam zei over de geur in de kamer. Zou Milo het weten?
          Tegen de tijd dat Sam en Addie aankwamen op de parkeerplaats, was er op haar wangen nog steeds een lichte blos te bespeuren. Nog steeds van wat hij in zijn kamer zei. Ze nam dat echter niet serieus, hij zei dat vast tegen alle meisjes.
          Terwijl hij de tijd nam om zijn sigaret op te roken, ging zij in haar tas opzoek naar nog een boek. Voor hetzelfde geld waren ze zes uur onderweg. Misschien had ze toch meer boeken mee moeten nemen. Met een zachte zucht trok ze een boek uit haar nu al chaotische tas (na enkele minuten twijfelen over welk boek), waarna haar tas in het bagageruim verdween.
          ’Nou, schoonheid. De bus wacht.’ Net als de avond er voor gaf hij een klapje op haar billen, en nog steeds wist ze niet helemaal wat ze er van moest denken. Was het een normaal iets wat jongens deden? Milo deed het in elk geval nooit. Over Milo gesproken, ze was opgelucht hem in de bus te zien. Ze had hem gister helemaal niet op het feestje gezien, en ze wist wel dat hij niet van feestjes hield, maar het was wel zijn kamer. Hij zat naast Rodi. De knusheid tussen de twee liet een frons op haar gezicht verschijnen. Had ze iets gemist?
          ”Hey.” Ze glimlachte naar hem, en begroette daarna Rodi. “Ik ben mijn mobiel weer kwijt, volgens mij, dus geen sms’jes sturen want dan verspil je ze alleen maar.” Addie gaf nog een kneepje in zijn schouder, waarna ze in de lege stoel naast Sam zakte. Ze hoopte dat hij het goed vond. Zijn gebruikelijke partner Zayko, die er een stuk beter uit zag dan de avond er voor, leek druk bezig met Elizabeth. Addie ging er maar gewoon vanuit dat hij het goed vond en maakte het zichzelf gemakkelijk. Ze vouwde haar benen over elkaar in een lotushouding, waardoor haar ene been lichtelijk over “Sam’s deel” van de tweezitter kwam, en in aanraking was met zijn bovenbeen. Verontschuldigend wierp ze hem een glimlach toe.
          “Sorry, als je dat vervelend vind kan ik wel anders zitten.” Ze opende het boek op haar schoot, maar richtte haar aandacht al snel weer op Sam. “Weet jij hoe je een tent moet opzetten?”


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    AIZE DEYAN HUNTLEY


    18 • The Huntsman • Own dorm • Feline

    Bij het zien van Aize’s aanwezigheid, rolde de altijd-vrolijke Feline met haar ogen. “Nee, natuurlijk niet,” beet ze terug. Aize rolde met haar ogen. Het ging een leuke reis worden als Feline zich zo zou blijven gedragen. Dan zou niet alleen Aize zich aan haar irriteren, maar ook de leraren en de overige studenten, zelfs de buschauffeur van deze bus zou Feline het liefste eruit gooien. Ze besloot echter er niet op in te gaan. Dat was alleen maar precies wat ze wilde en Aize gunde haar dat plezier niet.
          Zodra de bus aangereden kwam, was Feline haast de bus ingesprongen. Waarschijnlijk een poging om enkele luttele seconden van Aize af te zijn. Wat was het toch een leuke vriendin. Aize volgde haar snel en liep ook de bus in. Ze zag hoe Feline haar tas in het rek gooide en op een van de stoelen naast een raam plaats nam. Een van de vele stoelen, sinds de bus bijna alleen maar uit raam bestond en er bij elk raam zich dus stoelen bevonden.
          Feline trapte haar schoenen uit en zette ze op de stoel, asociaal kind was het ook. Daarna sloot het meisje haar ogen en leunde ze met haar hoofd tegen het glas. Aize bleef voor een moment midden op het gangpad staan, tot frustratie van sommige studenten. Ze begon te twijfelen of ze wel naast Feline moest gaan zitten. Mevrouw Khan had meerdere keren deze ochtend al laten merken dat ze niet gediend was van Aize’s gedrag de avond ervoor en dat ze nog steeds boze gevoelens koesterde jegens Aize.
          Aan de andere kant had Aize niemand anders om dan naast te gaan zitten en wilde niemand anders ook naast haar zitten. Ze had immers een reputatie opgebouwd als bitch, harteloze bitch en wist zij veel welke woorden er allemaal nog meer voor het woordje “bitch” werden geplaatst als er werd gesproken over Aize.
          Uiteindelijk liep ze toch Feline’s richting uit en zette ze zonder iets tegen haar niet-zo-goede vriendin haar tas ook in de rekken, waarna ze in stilte naast haar ging zitten. “Ik doe dit alleen maar voor onze reputatie. Oh, én zodat we niet compleet zielig lijken als we alleen zitten en lijken als losers zonder vrienden. Wat we ook eigenlijk zijn, want we hebben alleen elkaar. Hah,” gaf Aize als verklaring waarom ze naast Feline was gaan zitten, waarna ze de andere kant opkeek.


    That is a perfect copy of reality.

    MILO ACE PORTER
    "Why are you threatened by anyone different from you?"


    18 • TARZAN & JANE • QUIET GUY • THE BUS • RODI

    'Ja hoor. Vind je het erg als ik een beetje tegen je aan slaap?' Ik zeg dat dat geen enkel probleem is en ik zorg dat ze tegen me aan kan liggen zodat ik ook lekker zit. Het voelt prettig, iemand die zo tegen je aan hangt. Met Addie doe ik dat vaak, maar dat is toch anders. 'Ik denk dat ik Hades moet bedanken dat hij je besprongen heeft, want ja... ik heb nu wel een soort van vriend hier. Uhm... ja toch?' Ik grinnik als ik haar rode wangen zie en ik knik.
          'You've got a friend in me,' plaag ik zingend en ik leg mijn arm dan ook maar een klein beetje om haar heen zodat deze niet meteen afsterft door gebrek aan bloed en zuurstof. Ik zie dat Adilene naar binnen loopt en ze ziet ons ook, denk ik, want ze loopt in onze richting. Sam zit er ook al en ik herken af en toe wat mensen die hier binnen stappen. 'Ik vind het niet erg,' lach ik vervolgens na Rodi's opmerking. 'Ik wil Hades graag te vriend houden,' voeg ik er grinnikend aan toe. 'Ik ben niet toe om opgegeten te worden, lijkt me vrij pijnlijk.'
          'Hey,' begroet Addie ons dan als ze naast ons staat en ik grijns naar haar. 'Ik ben mijn mobiel weer kwijt, volgens mij, dus geen sms'jes versturen, dan verspil je ze alleen maar.' Ik grinnik kort en knik naar haar.
          'Sukkel,' zeg ik nog en ik grijns, maar ze loopt al weg en gaat naast Sam zitten. Sinds wanneer kennen die elkaar? Ik besluit me er maar niks van aan te trekken en ik kijk naar Rodi die nog altijd tegen me aan leunt. 'Zit je goed?' vraag ik haar en ik glimlach kort. Ik vond het fijn om naast haar te liggen vannacht, het was weer eens wat anders... Niet dat ik vieze fantasieën heb verder, echt niet, maar ik bedoel... behalve met Addie, voor wie ik niks anders voel dan hechte vriendschap, ben ik nooit close geweest met een meisje.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.