• Crowns & Condoms


    "No one is too old for a fairytale."




    September 2016 — Jaren zijn verstreken na de happy ending van alle bekende sprookjes verhalen. De klassieke Doornroosje, Sneeuwwitje, De Leeuwenkoning en De Kleine Zeemeermin zijn nu niks anders dan dat: klassiekers. Nu, echter, zijn alle zoons en dochters herenigd op één school. Welcome to Fairytale High, where all your dreams come true.


    praattopicrollentopicspeeltopic

    "Never grow up."


    Rollen
    Naam • Ouders //Faceclaim// - Username [Pagina]
    Good guys
    Milo Ace Porter • Tarzan and Jane // Samuel Larsen // Prongsie [1.3]
    Miles Imari Kingsley • Simba & Nala //Paddy Mitchell// Marlow [1.5]
    Matthew "Matt" Chris Hatter • Mad Hatter //Richard Deiss// Scythe [1.3]
    David James • Peter Pan //FC// PeterMaximoff [1.3]
    Archie Richard Junior Hood • Robin Hood //Renan Pacheco// GriffeI [1.5]
    Aphrodite "Rodi" Jamila Najma • Aladdin & Jasmine //Savannah Brown// Paddiecakes [1.1]
    Elizabeth Noah Ryder • Rapunzel & Flynn //Sabrina Carpenter// Valtersen [1.1]
    Adilene Raine Chastain • Belle & Beast //Taylor Marie Hill// Stiles [1.3]
    Fa Yué • Mulan & Shang //FC// Metamorphoses [1.3]
    Kennedy Anastasia Ackermann • Timo & Pumbaa //Jena Goldsack// Ziegler [1.3]


    Bad guys
    Zayko Scar von Ardon • Scar //Christopher Mccrory// Paddiecakes [1.1]
    Bassam “Sam” Hashim Sultan • Jafar //Avan Jogia// Valtersen [1.1]
    Ashley Percival Jones • Hook //Matthijs Meel// GriffeI [1.5]
    Bellamy Rumpelstiltskin • Rumpelstilskin //Richard Harmon// Skaikru [1.5]
    Isaac Gaston Lukasiak • Gaston //FC// Ziegler [1.5]
    Delia April Hades • Hades //Marilhéa Peillard// Skaikru [1.3]
    Aize Deyan Huntley • Huntsman //Giza Lagarce// Marlow [1.5]
    Feline Luana Khan • Shere Khan //Zoë Kravitz// Miall [1.3]
    Vivienne Madeline Hearts • Queen of Hearts //Amelia Zadro// Nomophobe [1.5]

    ? • Maleficent //?// Sasannach [?]


    Starter
    De vakantie is voorbij. Het was een magische zomer, maar nu wordt het weer tijd om te studeren. Één voor één arriveren de leerlingen op Fairytale High in de middag van de eerste dag van september. Iedereen heeft tot 16.00 uur de tijd om zijn dorm kamer in te richten en bij te praten met vrienden en vriendinnen voordat Headmaster Mouse het jaar zal introduceren in de grote eetzaal.Zasam's Party
    Het is net na het avondeten en een groot deel heeft een uitnodiging ontvangen voor het feest van Zayko en Sam in Dorm Room One. Diegene die niet uitgenodigd zijn kunnen echter gemakkelijk partycrashen, want ondertussen weet iedereen van het feest. Zolang je maar drank meeneemt!
    Field trip
    De volgende ochtend is aangebroken en waarschijnlijk hebben de meeste van de leerlingen een flinke kater na deze zware nacht, maar helaas, ze hebben geen tijd om lang uit te slapen. Het is namelijk tijd voor een door de school georganiseerde field trip in de bossen. Ze gaan met z'n allen twee nachten het bos in om daar te kamperen. De bus staat buiten klaar, dus bereid je maar voor en zorg dat je op tijd klaar zit voordat de bus vertrekt!


    Informatie

    Achternamen
    Veel disney figuren hebben geen achternamen, deze mag je gewoon verzinnen, maar zorg dan wel dat ze overeenkomen met de andere kinderen.


    Staff
    Headmaster Mouse - Tom Hiddleston.
    Deputy Head Duck - Tom Felton.
    School Nurse Goofy - Tom Hanks.


    Dorms
    Boys
    Room one
    Room name
    Milo Ace Porter
    Miles Imari Kingsley
    Zayko Scar von Ardon
    Bassam Hashim Sultan
    Isaac Gaston Lukasiak

    Room two
    Room name.
    Matthew Chris Hatter
    David James
    Ashley Percival Jones
    Bellamy Rumpelstiltskin
    Archie Hood
    Girls
    Room three
    Room name.
    Aphrodite Jamila Najma
    Elizabeth Noah Ryder
    Kennedy Anastasia Ackermann
    Delia April Hades
    Vivienne Madeline Hearts

    Room four
    Room name.
    Adilene Raine Chastain
    Fa Yué
    Aize Deyan Huntley
    Feline Luana Khan
    Meisje Sasannach



    Regels
    • Er is een maximaal aan twee personages.
    • Alle personages zitten in het zevende en laatste jaar en zijn 17/18.
    • Alleen Pickett, Maslany en Miall maken topics aan.
    • Posts moeten minimaal 300 woorden bevatten.
    • Geen ruzie behalve in de RPG zelf.
    • Off topic in het speeltopic graag tussen haakjes of in het praattopic.
    • 16+ is toegestaan.
    • Zonder toestemming mag je de personages van anderen niet besturen.
    • Leraren worden bestuurd door iedereen.
    • Sluit niemand buiten en probeer zoveel mogelijk andere posts te lezen!
    • Probeer bij de tijd te blijven die wij aangeven.
    • Denk heel goed na voordat je meedoet. Wij steken hier veel tijd in en het is ook niet leuk voor anderen als je niet meer reageert.
    • Dit is een herstart van het oorspronkelijke Disney Descendants RPG.
    • And above all; have fun!


    "Sometimes the right path is not the easiest one."


    ©Lizor
    Mag niet gekopieerd worden tenzij specifiek gevraagd.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 11 april 2017 - 15:13 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Aphrodite "Rodi" Jamila Najma
    “I thought I would be understood without words.”


    18 • Aladdin and Jasmine • Rodi's dorm • Milo • Outfit

    'Leuke kamer,' merkt hij op. Ik glimlach zwakjes en mompel een zachte dank je. Hades maakt het zichzelf gemakkelijk op mijn bed en ik plof ernaast. Wat nu? Ik begin wat door mijn koffer te rommelen, om te checken of ik misschien nog wat oversized kleren heb. Of nou ja, ik draag alleen maar oversized, maar iets wat hij misschien past. 'Waar moet ik liggen?' vraagt hij. Ik kijk op naar hem en haal dan langzaam mijn schouders op.
          'Uhm, je kan misschien in een van de bedden gaan liggen?' stel ik voor, 'of... in die van mij misschien,' mompel ik dan snel. Ik haal mijn schouders opnieuw op en lach wat ongemakkelijk. Ik haal een grote joggingbroek tevoorschijn en druk die in zijn handen. 'Die zou je wel moeten passen denk ik. Misschien is hij wat aan de korte kant, maar het is een jongensbroek.' Ik haal een hand door mijn haar en kom overeind. 'Ik ben zo... terug.' Ik loop met een hoopje kleding naar de badkamer en kleed mij om in een simpele, zwarte joggingbroek en hemdje voordat ik weer terug de kamer in stap. 'Heb je je beslissing al gemaakt? Welk bed je gaat claimen?' Ik ga weer op mijn eigen bed zitten naast Hades en trek mijn benen op. 'Ik vind het niet erg als je hier slaapt, de bedden zijn in principe breed genoeg en ik slaap toch als een bolletje. Ik denk dat je je het meeste zorgen moet maken om Hades.' Hades ligt altijd aan het einde van mijn bed, maar ik heb nooit last van haar, omdat ik zo klein ben. Milo is daarentegen een stuk langer en dan zijn voeten ruimte met de tijger moeten delen. Ik hoop dat Hades niet besluit dat het een goed idee is om aan Milos voeten te knabbelen als een avond snack.


    People can be stunningly unobservant.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Bassam "Sam" Hashim Sultan


    18 • at the party

    Jemig, Zayko, je bent een mess. En niet in de goede zin van het woord.
    "Nee, genoeg gefeest voor Zayko voor nu. Ik wil niet dat je in mijn bed kotst." Ik lach ondertussen nog steeds een beetje om Addie's onwetendheid. Kan dat? Kun je je ballen er af vriezen?
    Nou ja, alles kan, natuurlijk, maar kom op meisje. Zo naïef kun je niet zijn. "En ik ben mijn ballen er zeer zeker wel aan het afvriezen. Wil je voelen?" Ik werp een bijna smerige knipoog naar Adilene en probeer Zayko weer op zijn benen te krijgen. Echt succesvol gaat het niet, omdat die jongen alles behalve nuchter - of meewerkend - is. "Geef me je telefoon."
    Als hij daar niet op reageert - hij is te ver weg, natuurlijk - gris ik het ding gewoon uit zijn zak. Hij mag dan mijn beste vriend zijn, maar ik heb geen zin om dit nog verder te regelen. Het is ook mijn feestje, ik wil geen verpleger Sam spelen voor mijn kotsende beste vriend. Hij heeft het er zelf naar gemaakt. Daarnaast vind ik vrouwelijke verpleegsters een stuk spannender dan als ik er zelf eentje moet zijn. Althans, de outfits die ik heb gezien. Oké, ik dwaal af.
    "Je krijgt één kans om te vertellen wie je als je verzorger wil. Ik ga het niet doen, en als je weigert schakel ik met alle plezier Goofy in-," dat is een dreigement dat ik waarschijnlijk nooit waar ga maken, maar het zet mijn woorden wel kracht bij. "Je mag best mee naar het feestje, maar alleen met een babysitter. En no way in hell dat ik dat ga doen, want ik heb belangrijkere zaken aan mijn hoofd."


    she wasn't wearing underwear, at least i prayed she might be the one


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Matthew "Matt" Chris Hatter


    There is no great genius, without a though of madness.


    18 • Mad Hatter • Sam and Zayko's party • Lonely • ootd
    Rustig kijkt Matt hoe de kitten met zijn kaarten speelt. Het verbaasd hem dat Chess geen genoeg lijkt te krijgen van het ophalen van speelkaarten. Elke keer als hij een kaart weg schiet, duikt de kitten er weer achteraan om er even mee te spelen voordat Chess de kaart weer terug brengt. In de tijd dat het kostte om Chess die truckjes aan te leren, zijn er veel kaarten gesneuveld. Maar nu kan Chess ermee spelen zonder alles meteen kapot te maken. Stiekem is het best wel een prestatie van de kitten om dat aan te leren.

    Na een tijdje wordt het voor Matt duidelijk dat Chess er klaar mee is. De kitten komt vermoeid op zijn schoot liggen en valt bijna meteen in slaap. Voorzichtig neemt Matt de kitten in zijn armen en staat op. Chess lijkt niks te merken van de hele reis en blijft rustig doorslapen als hij weer in zijn mand gelegd wordt. Matt daarentegen is nog wakker, hij was niet van plan snel in slaap te vallen. Er waren een aantal opties om wakker te blijven. Natuurlijk kon hij hier op zijn kamer blijven tot iemand hem kwam vergezellen, maar hij had niet het vermoeden dat iemand snel ging komen. En als iemand snel kwam, was het waarschijnlijk David met zijn dronken en stoned kop, niet perse iets waar Matt nu veel zin in had. Buien of in de gangen was hij ook niemand tegen gekomen en zonder Chess was dat gewoon vreselijk saai.

    Dan maar terug naar het feestje om te kijken of daar meer te beleven was. Met die gedachten verliet Matt zijn kamer weer en liep hij naar het feestje. Eenmaal binnen hoorbereik deed hij zijn oordopjes weer in, de muziek stond gewoon veel te hard om het zonder oordopjes in die ruimte te zijn. Zo op het eerste gezicht leek er niemand te zijn die hij kende, zelfs Addie was nog niet terug. Dan moest Zayko toch wel verder heen zijn dan Matt gedacht had. En dat nog wel net nadat het feestje begonnen was. Matt snapte niet hoe dat soort jongens dat voor elkaar kregen.




    Delia April Hades
    ".In general, I'm not much into etiquette and am a rule-breaker and rebel by nature..


    18 • Rebel and a stoner • Hades • Hallway with Miles• Outfit

    In de gang was de kus nog veel zwoeler en gepasioneerder geworden. Al had dat naar mijn idee ook aan de drank kunnen liggen. Wie weet leken we wel op twee halfparende zeekoeien. De kus werd beëindigd, door wie precies geen idee volgens mij stopte we tegelijkertijd, hetgene wat ik wel wist is dat het zeker niet de laatste zou zijn van de nacht. Miles pakte mijn hand en als een stel kleine kinderen rende we samen de school uit. Voor dat ene moment voelde ik me weer kind, ik weet dat het heel gek klinkt, met name als het zo zoiets ombenulligs komt als rennend met handen vasthouden. Maar toch, het voelde zo goed. Zo vrij, alsof we alles konden doen en laten wat we maar wilde. Buiten was het prachtig, het was een heldere nacht, wat betekende dat het koud was maar ook dat alles nog beter te zien was. ”Geloof het of niet, maar de sterrenhemel is altijd al mijn favoriete uitzicht geweest, ik kon er als kleine Miles uren naar staren. Liggend in de tuin, tijdens de warme zomers.', zei Miles en een glimlach sierde mijn mond. 'Het is ook echt prachtig.', antwoordde ik hem terwijl ik in het gras ging zitten. Zacht klopte ik naast me, als teken voor Miles dat hij naast me moest gaan zitten. Even ril ik, misschien was het toch beter geweest als ik een jas had aangedaan. 'Toch vraag ik me af wat er nou nogmeer in het heelal is.', zei ik tegen mijn date terwijl ik naar boven keek. Ik nam nog een grote slok van mijn drinken. 'Blow je trouwens?', vroeg ik mijn date vervolgens. Mede door de alcohol smachte ik naar een joint, maar als Miles daar bezwaar mee zou hebben zou ik het ook niet doen. Tenminste niet waar hij bij was. Zo verslaafd ben ik nou ook weer niet.


    A little party never hurt nobody


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    MILES IMARI KINGSLEY


    19 • Nala and Simba • Delia's dorm • Delia & Milo & Rodi

    ”Het is ook echt prachtig,” antwoordde Delia hem, terwijl ze in het gras ging zitten. Zacht klopte ze naast zich, als teken voor Miles dat hij naast haar moest gaan zitten. Miles grinnikte even en ging naast haar zitten. Hij merkte al snel dat ze het niet heel warm leek te hebben, waarop hij zijn spijkerjas uitrok en die over Delia’s schouder legde.
          ”Toch vraag ik me af wat er nou nog meer in het heelal is,” zei ze toen tegen Miles. Ze staarde naar boven. Ze nam nog een grote slok van haar drinken. “Blow je trouwens?” vroeg ze uit het niets. Miles schrok even van deze opmerking, waarna hij zijn hoofd schudde. “Nee, maar ik vind het geen probleem als jij het wel doet, liever niet in mijn omgeving though,” antwoordde hij op haar vraag.
          Miles ging languit op de grond liggen en sloot zijn ogen. Hij genoot van de avondwarmte, die voor de verandering aangenaam was. Hij lag in stilte naast Delia en bewoog zijn hand naar haar hand, waarna hij zijn vingers in de hare vlocht. Ze bleven nog een tijd liggen, waarna Miles weer overeind kwam. “Zullen we weer naar binnen gaan?” vroeg hij, al trok hij haar alweer overeind zonder op haar antwoord te wachten.
          ”Laten we naar jouw kamer gaan, want er is immers een feest bezig in die van mij,” giechelde Miles, waarna hij het meisje weer mee de school introk. Hij wist precies waar Delia’s kamer was, omdat ze bij Rodi sliep. Rodi.. Alleen al bij het denken aan haar naam voelde hij een schuldgevoel opborrelen. Hij had nooit sorry kunnen zeggen tegen haar. Voor wat hij had gedaan. Voor wat hij tegen haar had gezegd.
          Miles trok Delia mee door de gangen en toen ze eenmaal voor haar deur stonden gaf hij haar nog snel een kusje op haar lippen, waarna hij de deur open gooide. Hij keek de ruimte in en zag daar twee mensen.
          ”Ro-di,” zei hij langzaam en hij voelde zich rood worden. Slecht nieuws. “Eh… Ik wist niet dat je hier al was,” vervolgde hij zachtjes, waarna hij even radeloos Delia aankeek.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2017 - 21:36 ]


    That is a perfect copy of reality.



    Delia April Hades
    ".In general, I'm not much into etiquette and am a rule-breaker and rebel by nature..


    18 • Rebel and a stoner • Hades • Hallway with Miles• Outfit

    Miles nam naast mij op het zachte gras plaats. Samen keken we opnieuw naar de sterrenhemel. Als een echte gentle man trok Miles zijn spijkerjasje uit en legde deze over mijn schouders. Terwijl ik hem dankbaar aankeek kroop ik nog iets dichter tegen hem aan. Miles blowde niet vertelde hij en ook had hij liever niet dat ik het in zijn buurt deed. Even keek ik Miles aan en liet mijn hoofd op zijn schouder rusten. 'Dat is oke, heb het nu toch te erg naar mijn zin met jou.', zei ik terwijl ik nog een zacht kusje op zijn lippen drukte. Al zouden we morgen waarschijnlijk terugkijken op de avond alsof er niks was gebeurd. Miles en ik verschillen best wel zwaar en hoewel dat misschien al genoeg is wil ik Miles niet mee de afgrond in trekken. De afgrond van drugs, alcohol en feestjes. Nee, Miles is daar veelste lief voor, hij verdiende beter dan dat. Samen lagen we naast elkaar, te genieten van de sterren en de vrijheid. Totdat mijn date opsprong, 'zullen we weer naar binnen?', ik knikte. Hoewel het prachtig was buiten was het voor verschrikkelijk koud. En binnen was sowieso meer comfortabel. ”Laten we naar jouw kamer gaan, want er is immers een feest bezig in die van mij.", zei Miles en ik hield zijn hand vast terwijl hij me weer naar binnen meetrok. Als het goed was was ik alleen in de dorm, tenminste dat hoopte ik. Voor de deur gaven we elkaar nog een kus, ik trok hem meer in de kus en liet mijn handen door zijn haar gaan, waardoor zijn haar enigzins warrig was gaan zitten. Met een zwaai gooide Miles de deur open om Milo en Rodi daar tegen te komen. 'Ro-di?', pas toen Miles zijn hoofd rood werd viel het kwartje bij mij. Rodi en Miles, Miles en Rodi. Ze hadden een relatie gehad en dat was nou niet helemaal goed afgelopen. 'Eh, ik wist niet dat je hier was.', zei hij terwijl hij me met een paniekerige blik aankeek. Snel liet ik zijn hand los. 'We kunnen wel weer gaan.', had ik in Miles zijn oor gefluisterd. Al was het daar waarschijnlijk al telaat voor. Ze had ons al gespot, here comes drama.


    A little party never hurt nobody


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    MILO ACE PORTER
    "Why are you threatened by anyone different from you?"


    18 • TARZAN & JANE • QUIET GUY • RODI'S ROOM • RODI & MILES & DELIA

    Hades maakt het zich gemakkelijk op het uiteinde van het bed en ik glimlach als het beest meteen helemaal ontspant.
          'Uhm, je kan misschien in een van de bedden gaan liggen? Of... in die van mij misschien.' Ik kijk haar aan als ze een joggingsbroek in mijn handen duwt waar ik in kan gaan slapen. Ik glimlach haar dankbaar toe, maar ik moet zeggen dat ik het niet zo erg vind om eventueel in mijn spijkerbroek te slapen. Het is toch een losse broek en er zitten de nodige gaten in. Ik glimlach toch naar haar en ze sluit zich al snel op in de badkamer naast de kamer. Ik besluit de broek maar aan te trekken en ik houd mijn shirt nog even aan. Mijn spijkerbroek hang ik maar over een lege stoel heen en ik kijk weer even rond. Al snel komt Rodi weer terug en ze gaat op haar bed zitten. Als antwoord op haar vraag haal ik mijn schouders even op.
          'Ik wil niemands bed inpikken,' lach ik eventjes maar dan besluit ik naast Rodi op haar bed te gaan zitten. Net op dat moment gaat de deur open en verbaasd kijk ik op. Is niet iedereen op het feest? Twee mensen lopen naar binnen, hand in hand, en ik herken Miles en Delia dan al.
          'Ro-di? Eh, ik wist niet dat je hier was,' zegt hij dan wat aarzelend en ik zie dat Delia haar lippen naar zijn oor brengt. Dan valt het kwartje. Ik kijk kort opzij naar Rodi en ik slik. Wacht, zij waren, waren, een koppel, of niet? Ik haal diep adem en glimlach kort naar het tweetal in de deuropening. Wel, dit is lichtelijk ongemakkelijk.
          'Hoi,' zeg ik en ik richt me dan maar op Hades, die langzaam in slaap lijkt te vallen en de twee nieuwe aanwezigen in de kamer niet op lijkt te merken. Ik aai zacht over haar mooie zwartwitte vacht en even kijkt ze naar me op, maar ik denk dat ze me wel lijkt te mogen. Gelukkig maar, anders was ik mijn hand kwijt, denk ik zo.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Aphrodite "Rodi" Jamila Najma
    “I thought I would be understood without words.”


    18 • Aladdin and Jasmine • Rodi's dorm • Milo • Outfit

    'Ik wil niemands bed inpikken,' lacht hij. Ik haal mijn schouders op. Hij komt naast mij op het bed zitten en een zwakke blos verschijnt op mijn wangen als hierbij onze schouders zachtjes tegen elkaar aan botsen. Ergens hoop ik dat er misschien iets tussen ons zal gebeuren vanavond. Ik weet niet wat, maar misschien een kus? Ik heb nog maar met één jongen gezoend en dat was Miles. Daar heb ik niet zulke goede herinneringen aan over gehouden en talk about the devil. De deur gaat open en ik verstijf als ik Miles zie staan. Mijn hart schiet naar mijn keel. Mijn mond wordt droog. Mijn ogen lijken te branden. Ik kan enkel naar de jongen kijken en terwijl ik hem aankijk komen al die gevoelens terug razen. Onze relatie was absoluut niet goed. We hadden elke dag wel ruzie om iets en ik zal niet beweren dat dat alleen zijn fout was, want dat is niet zo, maar hij heeft mij geslagen. Ik weet niet of ik nu bang voor hem bang, maar toch krimp ik lichtjes in en ga ik wat meer achter Milo zitten. Als ik besef wat ik doe, ga ik echter weer rechtop zitten. Ik forceer mijzelf om mijn gevoelens op een rijtje te krijgen. Hades heeft het ook gemerkt en spant al haar spieren aan. Ze gromt laag naar Miles en Delia.
          'Ro-di? Eh, ik wist niet dat je hier was,' zegt hij. Delia fluistert iets in zijn oor en op dat moment valt mij pas op dat de twee hand in hand staan. Al mijn gevoelens vervormen zich samen tot één kern gevoel: woede. Ik spring overeind en pas als ik sta merk ik dat mijn hele lichaam trilt. Voor een enkele seconde schieten er allemaal scenarios door mijn hoofd. In de meeste sla ik hem heel erg hard, maar in werkelijkheid blijf ik op mijn plek staan.
          'Ja... ik... ik ben hier,' zeg ik en ik probeer mijn stem zo sterk en zelfverzekerd te laten klinken, maar daar faal ik hopeloos in. 'Ik denk dat het beter is als jullie naar de slaapzaal van Miles gaan. Wij willen graag slapen en het is niet fijn met constant kreun geluiden daartussen.' Ik neem een impulsieve beslissing en loop naar de deur, die ik hard in hun gezichten sla. Ergens hoop ik dat Miles' fingers ertussen zitten. Ik weet dat ze hem gemakkelijk weer kunnen openen, maar het voelt definitief. Ik moet moeite doen om niet te stampen als ik terug loop naar mijn eigen bed. Ik kruip langs Milo en ga daadwerkelijk onder mijn dekens liggen met de dekens over mijn hoofd. Ik krul op tot een balletje en verberg mijn handen in mijn gezicht. Ik heb de neiging om heel hard te schreeuwen, maar ik weet dat dat nu geen mogelijkheid is. Onbewust laat ik mijn vingers over de littekens op mijn armen glijden. Als een verslaafde verlang ik weer naar die pijn, maar ik probeer ze met al mijn kracht weg te drukken. Ik weet niet wat ik met al deze gevoelens moet doen. Ik weet niet wat ik met Miles moet doen. Het liefste zou ik willen huilen, maar dan schaam ik me kapot. Niet dat onder je deken liggen als een klein kind een goede oplossing is, maar het is het enige wat ik kan bedenken op dit moment. Ik voel iets zachts tegen mijn been aandrukken en weet dat Hades erbij probeert te komen liggen. Eigenwijs blijf ik onder de dekens liggen tot ik voor een enkele seconde mijn controle verlies en er één snik mijn mond verlaat.


    People can be stunningly unobservant.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2017 - 0:09 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    MILES IMARI KINGSLEY


    19 • Nala and Simba • Delia’s dorm • Delia & Rodi & Milo

    Snel had Delia zijn hand weer losgelaten. “We kunnen wel weer gaan,” had ze in Miles zijn oor gefluisterd, maar het was te laat. Het tweetal in de kamer had het tweetal in de deur al opgemerkt. Milo begroette hun kort, terwijl Rodi overeind sprong en op haar plek bleef staan.
          ”Ja... ik... ik ben hier,” zei ze. Nee goh, wat een geweldige ontdekking Sherlock. Miles zei dit echter niet hardop en bleef haar in stilte aankijken. “Ik denk dat het beter is als jullie naar de slaapzaal van Miles gaan. Wij willen graag slapen en het is niet fijn met constant kreun geluiden daartussen.” Helaas, Sherlock, was er een feest gaande in zijn dorm, waardoor ze geen andere keus hadden dan in Delia’s dorm plaats te nemen.
          Rodi liep naar de deur, die ze daarna hard in hun gezichten dichtslaat. Miles wilde de deur tegenhouden, waardoor enkele vingers tussen de deur kwamen en hij liet een grom horen. Vanaf de binnenkant van de kamer was te horen dat Rodi terugliep naar vermoedelijk haar bed. Dat dit niet helemaal ging als gepland was zachtgezegd. Miles keek naar zijn vingers, die voor een deel tussen de deuren geklemd zaten. Het was gelukkig niet heel ernstig, of zo leek het toch, maar het deed wel verrekte pijn. Met zijn vrije hand opende hij snel weer de deur, zodat hij zijn vingers ertussen weg kon halen.
          Hij wreef met zijn goeie hand over zijn half geplette vingers aan en keek Rodi woest aan. Wat dacht zij wel niet? Miles heeft mij perongeluk geslagen, dus ik ga expres zijn vingers vermorzelen? Nou, breaking news Rodi, zo werkte het in deze wereld dus niet. Tenminste niet als je daarna nog eerlijk behandeld wilde worden.
          Miles greep Delia’s hand vast met zijn goede hand en beende naar binnen, nu zouden ze ook seks hebben met Rodi en Milo erbij. Het kon hem geen ruk schelen, alles om Rodi’s nacht zo onplezierig mogelijk te maken.
          ”De volgende keer kan je hem beter op slot doen,” zei Miles tegen Rodi, zonder haar echt aan te kijken. “En ik maar denken dat je altijd Sherlocks’ intelligentie had, oeps wat dom van mij,” vervolgde hij, waarna hij naar wat hij dacht dat Delia’s bed was toeliep. Deep down voelde hij zich schuldig voor wat hij Rodi had aangedaan, maar als ze zich zo ging gedragen zouden de excuses nog lang op zich wachten.
          Toen hij eenmaal op Delia’s bed zat, trok hij Delia naast hem en drukte hij een kus op haar lippen. “Misschien moeten we wat doen aan mijn vingers,” fluisterde hij toen tegen haar. Ondanks dat zijn vingers uitermate veel pijn deden, had hij toch een grijns op zijn gezicht. De grijns van, wraak kon je het niet perse noemen, maar iets in die richting was het wel.


    That is a perfect copy of reality.




    ASHLEY PERCIVAL JONES

    SON OF A B*TCH , 18 , In the hallway, talking to Viv

    N




    Viv haf me en klap tegen mijn achterhoofd waardoor ik haar met een 'auw' blik aan keek. ‘Dat is omdat je stom bent, maar bedankt dat je mijn kont geweldig vindt.’ Ik bedacht me dat ze vast wel door had dat ik haar complimenteerde al moest ze er weer zonodig een opmerking over maken. ‘Oh doe ik dat? Het klonk anders meer als een belediging dan als een versiertruc, step up your game, Jones, En noem me niet zo,’ siste ze waarschuwend waardoor ik mijn befaamde croocked grin opzette. Ik propte vettig spul in mijn mond en rolde dan ook mijn ogen bij haar droge opmerkingen dat ze kon zien dat ik honger had.
    ‘Je beseft je toch wel dat men zich dadelijk gaat afvragen waar al dat eten naartoe is?’ Zei ze me en ik keek haar met een opgetrokken wenkbrauw aan. "Vivvie, kijk zie ik eruit alsof het me iets boeit dat mensen merken dat er hier gestolen is? Nope ik ben een piraat ik neem wat ik leuk vind, zeker als het te eten is of wat van waarde is." grinnikte ik en opende wat verveeld nog enkele kastjes tot ik de perfecte ruimte vond. "Eyy look what we have here, pretty." grinnikte ik en gooide het kastje met alcohol open. "Come here my dearest loves." mompelde ik terwijl ik de flesjes rum en whiskey uit nam en in mijn jaszak stak. "Zin om ons lekker zat te zuipen in mijn kamer , of is dat niet royal genoeg voor je ?" ik wiebelde speels met mijn wenkbrauwen en opende een flesje rum waarna ik een slok nam. Pfooeoe dit spul was sterk zeg. " Of heeft madame genoeg gehad aan mijn aanwezigheid?" ik zette enkele stappen dichter naar haar toe en nam haar kin tussen mijn vingers. "Cuz that would be a real shame"



    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Adilene Raine Chastain
    status still in the making || SEVENTEEN || BELLE & THE BEAST || WITH SAM, ZAY & FAE || OUTFIT*

    in the end, I want my heart to be covered in stretch marks

    'Ja, dág, ik wil die dronkenlap niet in mijn kamer hebben met het risico dat hij alles onderkotst.’ Okay, dat werd het dus niet. Ze begreep het, maar het leek haar nog steeds niet een erg goed idee om hem mee terug te nemen naar het feest.
          Op haar vraag, slaat Zayko zijn arm om haar heen, waardoor ze bijna onderuit gaat door al zijn gewicht. Het was niet alsof hij zo zwaar was, ze was zelf gewoon niet bepaald sterk. Hij antwoordt dat het gaat, maar nog geen seconde nadat hij dat zei, stapte hij weg van haar, om opnieuw over te geven in de bosjes. Opnieuw, yuk. Hij verandert zijn antwoord en begint vervolgens voor zich uit te staren, met zijn mond open.
          'Je hebt echt te veel op.’
          Addie vroeg zich af of het er altijd zo aan toe ging op de feestjes. Als dat zo was, was ze blij dat ze niet vaak ging. Toen ze vorig jaar heen ging, leek het ecbter mee te vallen. Al was het haar misschien ook wel niet op te gevallen omdat ze meer gefocust was op… andere dingen.
          ’En ik ben mijn ballen er zeer zeker wel aan het afvriezen. Wil je voelen?’ zegt Sam nog, ondanks dat Zayko eerder had gezegd dat het niet kon, gepaard met een knipoog. Addie weet zeker dat haar hoofd de kleur van een tomaat heeft en ze schudt vluchtig haar hoofd. ‘N-nee, dankje,’ stammelde ze.
          Even later voelt Sam in Zayko’s broekzak en haalt er een mobiel uit. ‘Je krijgt één kans om te vertellen wie je als je verzorger wil. Ik ga het niet doen, en als je weigert schakel ik met alle plezier Goofy in. Je mag best mee naar het feestje, maar alleen met een babysitter. En no way in hell dat ik dat ga doen, want ik heb belangrijkere zaken aan mijn hoofd.’
          ’Ehm, misschien kunnen we zorgen dat hij alles uit zijn maag krijgt?’ stelde ze aarzelend voor. ‘Dan zal hij in elk geval niet meer overgeven… En hem verder veel water geven?’ Addie keek van Zayko, naar Fae, naar Sam. Ze wist niet goed wat ze normaal deden in dit soort… situaties.


    *no bag


    To the stars who listen — and the dreams that are answered


    Delia April Hades
    ".In general, I'm not much into etiquette and am a rule-breaker and rebel by nature..


    18 • Rebel and a stoner • Hades • Hallway with Miles• Outfit

    De spanning was om te snijden. 'Ik denk dat het beter is als jullie naar de slaapzaal van Miles gaan. Wij willen graag slapen en dat is niet fijn met constant kreun geluiden ertussen.', zegt Rodi. Het meisje liep naar de deur en gooide hem met een harde klap dicht. Hoewel ik begrijp dat ze wilt slapen snap ik niet dat ze zo doet. Ten eerste omdat Miles zijn kamer momenteel in gebruik is maar misschien nog belangrijker, dit is ook mijn kamer. En wie is zij om mij de toegang tot mijn eigen kamer te ontzeggen. 'Dit gaat dus mooi niet gebeuren, het is mijn kamer.', zei ik semi beledigd. Miles zijn hand kwam tussen de deur en hij zag er redelijk blauw uit. Niet dat het Miles iets uitmaakte, die stormde snel weer naar binnen. Met mij aan zijn arm. 'Had nou de deur maar op slot gedaan.', een zucht verliet mijn mond. De sfeer was redelijk verpest metname ook omdat Miles meer aandacht aan Rodi leek te geven dan aan mij. Misschien is dat ook wel logisch, gezien ze toch een verleden hebben gehad samen. Maar alsnog, het maakte hem nou niet echt aantrekkelijker. Miles trok me naar mijn bed en liet zich naar achtervallen. Hij trok mij mee in zijn val en ik eindigde naast hem op het bed. Even drukte hij een kus op mijn lippen en eigenlijk vond ik de situatie veelste awkward. 'Misschien moeten we wat doen aan mijn vingers?', vroeg Miles mij grijzend. Een speelse blik sierde mijn gezicht toen ik zacht kusjes op Miles zijn vingers gaf. Door naar zijn hand, onderarm, bovenarm en uiteindelijk zijn nek. 'Ik wil best wat met je doen, maar moet het wel zijn omdat we elkaar leuk vinden, niet omdat je revange wil op je ex', fluisterde ik in zijn oor. Zelf half verbaasd over de wijsheden die mijn mond hadden verlaten. Ik liet mijn hoofd op zijn borstkast rusten en keek hem even lief aan.


    A little party never hurt nobody


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    MILO ACE PORTER
    "Why are you threatened by anyone different from you?"


    18 • TARZAN & JANE • QUIET GUY • RODI'S ROOM • RODI & MILES & DELIA

    'Ik denk dat het beter is als jullie naar de slaapzaal van Miles gaan. Wij willen graag slapen en het is niet fijn met constant kreun geluiden daartussen,' merkt Rodi op zodra ze haar stem teruggevonden lijkt te hebben en ik zit een klein beetje stil te luisteren naar het gesprek tussen twee exen. Wel, dit is nogal vervelend en heel erg gênant, zeg maar. Ik zeg niets omdat het denk ik mijn plaats niet is me ermee te bemoeien, maar op het moment dat Rodi op het bed kruipt nadat ze de deur heeft dichtgeslagen, kijk ik haar vol medelijden aan. Ze trekt de deken over zich heen en na een tijdje van stilte hoor ik een gedempte snik. Fuck.
          Net op het moment dat ik de deken van haar af wil trekken om haar gerust te stellen, gaat de deur weer open en lopen Miles en Delia weer naar binnen. Dit keer kan ik het niet laten met mijn ogen te rollen als ze op een bed gaan liggen en elkaar overduidelijk een prettige tijd willen geven deze nacht.
          'En ik maar denken dat je altijd Sherlocks’ intelligentie had, oeps wat dom van mij,' bijt Miles het meisje onder de deken nog toe en ik leg mijn hand kort op haar schouder — of wat ik denk dat haar schouder is, want ze is een bolletje en ik kan amper vormen onderscheiden.
          'Je gedraagt je als een klootzak, Miles,' merk ik meteen op en ik schud mijn hoofd. Delia hoor ik niet echt, maar Miles is degene die wat met Rodi had en haar nu klaarblijkelijk een slechte tijd wil bezorgen. Ik bedoel, hoe kinderachtig kan je zijn?! 'Flikker op,' snuif ik. Ik vind Rodi erg aardig en ik zie hoe overstuur haar dit maakt. Ze laat het niet snel zien, maar niemand gaat zomaar onder een deken liggen als het midden in de zomer is. Normaal gebruik ik niet zulke taal, maar ze laten me geen keus. Ik trek de deken nu wel een beetje van Rodi af zodat ze wat frisse lucht krijgt en ik bijt op mijn lip. 'Als je wilt gaan, moet je dat zeggen, oké? Dan gaan we wel naar een andere kamer en laten we deze twee lovebirds hier wel alleen...' mompel ik zachtjes. Ik glimlach geruststellend naar haar, maar ik snap dat het voor haar niet leuk is als haar ex even leuk met een ander meisje hier in een bed gaat liggen, met overduidelijke bedoelingen. Ik zucht een keer en trek haar een beetje overeind, zodat ik mijn armen losjes om haar heen kan slaan, als teken van vriendschap. Ik wil haar best steviger knuffelen, maar Hades ligt vlakbij ons en ze slaapt al half. 'Anders sturen we Hades achter ze aan,' fluister ik grinnikend in Rodi's oor.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Zayko Scar von Ardon
    “The evil queens kings are the princesses princes that were never saved.”


    18 • Scar • Party Dorm • With Sam, Addie & Fae

    'Ja, dág, ik wil die dronkenlap niet in mijn kamer hebben met het risico dat hij alles onderkotst,' hoor ik Feline zeggen en ik moet lachen om haar woorden. Ik word weer omhoog getrokken die iemand en hoor Sam achter me vragen of hij mijn telefoon mag, maar voordat ik de kans krijg om deze daadwerkelijk uit mijn zak te halen, heeft hij hem al gepakt. 'Je krijgt één kans om te vertellen wie je als je verzorger wil. Ik ga het niet doen, en als je weigert schakel ik met alle plezier Goofy in-.' Ik frons lichtjes. Goofy... nee... niet Goofy. Ik wil Goofy niet in een zusters outfit zien. Dat is niet fijn voor mijn netvliezen. 'Je mag best mee naar het feestje, maar alleen met een babysitter. En no way in hell dat ik dat ga doen, want ik heb belangrijkere zaken aan mijn hoofd.' Ik denk even hard na en lach dan. Ik sla een arm om Sam heen en leun naar hem toe. 'Lizzie,' mompel ik in zijn oor. Ik zak bijna weer onderuit, maar draai me naar Adilene om als ze weer begint te praten.
          ’Ehm, misschien kunnen we zorgen dat hij alles uit zijn maag krijgt?’ stelt ze voor. ‘Dan zal hij in elk geval niet meer overgeven… En hem verder veel water geven?’ Ik haal mijn schouders op en draai een rondje op mijn plek, voordat ik weer half op Adilene val. Ik grijp haar vast en leg mijn kin op haar schouders.
          'Zij is wel slim,' mompel ik en ik druk het topje van mijn vinger tegen haar voorhoofd aan. Ik lach zachtjes en sluit mijn ogen. 'Mag ik nog wat drinken?' vraag ik. 'Ik heb zo'n dorst.' Ik zucht diep. 'En Sam.. als je met Adilene wil seksen kan je het ook gewoon vragen, misschien will Fae ook wel meedoen.' Ik steek mijn tong naar hem uit en laat Adilene dan los. Vervolgens loop ik in de richting van de geweldig mooie fontein.


    I'm surrounded by idiots.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Aphrodite "Rodi" Jamila Najma
    “I thought I would be understood without words.”


    18 • Aladdin and Jasmine • Rodi's dorm • Milo, Delia & Miles • Outfit

    Ik hoor hoe de deur weer open gaat en Miles samen met Delia terug naar binnen komt. 'De volgende keer kan je hem beter op slot doen,' zegt hij. 'En ik maar denken dat je altijd Sherlocks’ intelligentie had, oeps wat dom van mij.' 'Dit gaat dus mooi niet gebeuren, het is mijn kamer.' De twee maken het duidelijk dat ze het accepteren dat ik ze buiten sluit. Delia zou eens moeten weten wie ze mee naar binnen neemt. Ik hoor een zacht kus geluidje in de verte en onderdruk de impuls om heel hard tegen hem te schreeuwen over wat voor een eikel hij is. Wie denkt hij wel niet dat hij is? Hij heeft absoluut geen recht om zich nu te gedragen als een bitch nadat wat hij gedaan heeft.
          'Je gedraagt je als een klootzak, Miles,' hoor ik Milo naast me zeggen. Aan de ene kant schaam ik me ervoor dat Milo hier nu is om dit te zien, maar aan de andere kant is het fijn om er voor eens niet alleen voor te staan. Flikker op.' Milo haalt de deken wat van me af en ik kijk op naar hem tussen mijn zwarte haren door. 'Als je wilt gaan, moet je dat zeggen, oké? Dan gaan we wel naar een andere kamer en laten we deze twee lovebirds hier wel alleen...' mompelt hij. Hij trekt me wat omhoog en slaat dan zijn armen om me heen. Het zorgt ervoor dat ik weer een beetje kan kalmeren en ik ga wat dichter tegen hem aanliggen zodat ik hem terug kan knuffelen. 'Anders sturen we Hades achter ze aan,' fluistert hij en ik moet een beetje glimlachen. Ik trek de dekens zo ver dat ze tot halverwege mijn hoofd rijken en mij bijna helemaal bedekken en leg my hoofd op zijn borst. Ik sluit mijn ogen en veeg de tranen weg.
          'Ik wil niet ergens anders gaan slapen, maar ik wil hem niet hier hebben...' Ik twijfel even maar ga dan rechtop zitten. 'Hey, Delia... ik zou Miles maar geven wat hij wil en dat is waarschijnlijk seks, want anders... anders gaat hij nog slaan,' bijt ik de twee toe. Het is normaal absoluut niet mijn ding om andere af te snauwen op zo'n toon, maar ik kan het nu niet helpen. 'Hij slaat je als hij zijn zin niet krijgt, zo leuk is hij niet.' Ik probeer sterk te klinken, maar zoals gewoonlijk klinkt het onzeker en zwak en ik haat mijzelf daarvoor. Ik ga weer liggen met mijn rug naar Milo toe, maar toch wel een beetje tegen hem aan. Ik krul me op en hoop dat ik nu genoeg gezegd heb om niet alles te verklappen en Miles te laten verdwijnen. Al is het nu vrij duidelijk wat mijn reden is om zo boos te zijn.


    People can be stunningly unobservant.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.