• Crowns & Condoms


    "No one is too old for a fairytale."




    September 2016 — Jaren zijn verstreken na de happy ending van alle bekende sprookjes verhalen. De klassieke Doornroosje, Sneeuwwitje, De Leeuwenkoning en De Kleine Zeemeermin zijn nu niks anders dan dat: klassiekers. Nu, echter, zijn alle zoons en dochters herenigd op één school. Welcome to Fairytale High, where all your dreams come true.


    praattopicrollentopicspeeltopic

    "Never grow up."


    Rollen
    Naam • Ouders //Faceclaim// - Username [Pagina]
    Good guys
    Milo Ace Porter • Tarzan and Jane // Samuel Larsen // Prongsie [1.3]
    Miles Imari Kingsley • Simba & Nala //Paddy Mitchell// Marlow [1.5]
    Matthew "Matt" Chris Hatter • Mad Hatter //Richard Deiss// Scythe [1.3]
    David James • Peter Pan //FC// PeterMaximoff [1.3]
    Archie Richard Junior Hood • Robin Hood //Renan Pacheco// GriffeI [1.5]
    Aphrodite "Rodi" Jamila Najma • Aladdin & Jasmine //Savannah Brown// Paddiecakes [1.1]
    Elizabeth Noah Ryder • Rapunzel & Flynn //Sabrina Carpenter// Valtersen [1.1]
    Adilene Raine Chastain • Belle & Beast //Taylor Marie Hill// Stiles [1.3]
    Fa Yué • Mulan & Shang //FC// Metamorphoses [1.3]
    Kennedy Anastasia Ackermann • Timo & Pumbaa //Jena Goldsack// Ziegler [1.3]


    Bad guys
    Zayko Scar von Ardon • Scar //Christopher Mccrory// Paddiecakes [1.1]
    Bassam “Sam” Hashim Sultan • Jafar //Avan Jogia// Valtersen [1.1]
    Ashley Percival Jones • Hook //Matthijs Meel// GriffeI [1.5]
    Bellamy Rumpelstiltskin • Rumpelstilskin //Richard Harmon// Skaikru [1.5]
    Isaac Gaston Lukasiak • Gaston //FC// Ziegler [1.5]
    Delia April Hades • Hades //Marilhéa Peillard// Skaikru [1.3]
    Aize Deyan Huntley • Huntsman //Giza Lagarce// Marlow [1.5]
    Feline Luana Khan • Shere Khan //Zoë Kravitz// Miall [1.3]
    Vivienne Madeline Hearts • Queen of Hearts //Amelia Zadro// Nomophobe [1.5]

    ? • Maleficent //?// Sasannach [?]


    Starter
    De vakantie is voorbij. Het was een magische zomer, maar nu wordt het weer tijd om te studeren. Één voor één arriveren de leerlingen op Fairytale High in de middag van de eerste dag van september. Iedereen heeft tot 16.00 uur de tijd om zijn dorm kamer in te richten en bij te praten met vrienden en vriendinnen voordat Headmaster Mouse het jaar zal introduceren in de grote eetzaal.Zasam's Party
    Het is net na het avondeten en een groot deel heeft een uitnodiging ontvangen voor het feest van Zayko en Sam in Dorm Room One. Diegene die niet uitgenodigd zijn kunnen echter gemakkelijk partycrashen, want ondertussen weet iedereen van het feest. Zolang je maar drank meeneemt!
    Field trip
    De volgende ochtend is aangebroken en waarschijnlijk hebben de meeste van de leerlingen een flinke kater na deze zware nacht, maar helaas, ze hebben geen tijd om lang uit te slapen. Het is namelijk tijd voor een door de school georganiseerde field trip in de bossen. Ze gaan met z'n allen twee nachten het bos in om daar te kamperen. De bus staat buiten klaar, dus bereid je maar voor en zorg dat je op tijd klaar zit voordat de bus vertrekt!


    Informatie

    Achternamen
    Veel disney figuren hebben geen achternamen, deze mag je gewoon verzinnen, maar zorg dan wel dat ze overeenkomen met de andere kinderen.


    Staff
    Headmaster Mouse - Tom Hiddleston.
    Deputy Head Duck - Tom Felton.
    School Nurse Goofy - Tom Hanks.


    Dorms
    Boys
    Room one
    Room name
    Milo Ace Porter
    Miles Imari Kingsley
    Zayko Scar von Ardon
    Bassam Hashim Sultan
    Isaac Gaston Lukasiak

    Room two
    Room name.
    Matthew Chris Hatter
    David James
    Ashley Percival Jones
    Bellamy Rumpelstiltskin
    Archie Hood
    Girls
    Room three
    Room name.
    Aphrodite Jamila Najma
    Elizabeth Noah Ryder
    Kennedy Anastasia Ackermann
    Delia April Hades
    Vivienne Madeline Hearts

    Room four
    Room name.
    Adilene Raine Chastain
    Fa Yué
    Aize Deyan Huntley
    Feline Luana Khan
    Meisje Sasannach



    Regels
    • Er is een maximaal aan twee personages.
    • Alle personages zitten in het zevende en laatste jaar en zijn 17/18.
    • Alleen Pickett, Maslany en Miall maken topics aan.
    • Posts moeten minimaal 300 woorden bevatten.
    • Geen ruzie behalve in de RPG zelf.
    • Off topic in het speeltopic graag tussen haakjes of in het praattopic.
    • 16+ is toegestaan.
    • Zonder toestemming mag je de personages van anderen niet besturen.
    • Leraren worden bestuurd door iedereen.
    • Sluit niemand buiten en probeer zoveel mogelijk andere posts te lezen!
    • Probeer bij de tijd te blijven die wij aangeven.
    • Denk heel goed na voordat je meedoet. Wij steken hier veel tijd in en het is ook niet leuk voor anderen als je niet meer reageert.
    • Dit is een herstart van het oorspronkelijke Disney Descendants RPG.
    • And above all; have fun!


    "Sometimes the right path is not the easiest one."


    ©Lizor
    Mag niet gekopieerd worden tenzij specifiek gevraagd.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 11 april 2017 - 15:13 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    FELINE LUANA "FAE" KHAN
    "He'll come back... and I'll be waiting."


    17 • SHERE KHAN • COLD BITCH • HET DORM • AIZE & CHARLIE & DAVID

    Ik lig nog te slapen als een of andere onverlaat zich luid onze dorm binnenstormt en laat weten dat hij er is. Ik weet niet wie het is of wat hij wil, maar ik zou willen dat hij mij mijn rust gunt en per direct deze kamer verlaat.
          'Rise and shine, birdies! Missed me?' Een gewicht ploft op mijn bed neer en ik grom kort. Verdomme. Ik heb mijn slaap nodig, zeker na een nacht als gisterenavond waar ik een dronken en stoned Zayko moest verplaatsen en ook nog eens (weer) werd geslagen door Aize die een slok te veel op had. Nu pas open ik mijn ogen en ik grom kort als ik uiteindelijk Archie herken.
          'Fucker,' brom ik en ik verkoop hem een stoot tegen zijn schouder aan. Als zoon van Robin Hood die steelt van de rijken en het aan de armen geeft, is hij vrij luidruchtig en opvallend. Maar toch moet ik toegeven dat ik hem wel een klein beetje heb gemist, al is het alleen maar dat hij soort van een vriend van me is en ik dus niet meer alleen met Aize ben. Ik kna verder niks zeggen want de deur gaat weer open en die weirdo van een David komt naar binnen en werpt zich bovenop Archie op mijn bed. Ik snuif nu weer. Van Archie kan ik het hebben, maar van die ginger toch zeker niet. Ik kan me niet herinneren dat ik ooit meer dan twee zinnen met hem heb gewisseld, laat staan dat ik tolereer dat hij zich op mijn bed stort.
          Nu lijkt ook Aize wakker te worden en ik til mijn hoofd slaperig op als ze uit bed komt en voor mijn bed tegenover de twee jongens gaat staan. 'Eruit!' roept ze kwaad en ik rol kort met mijn ogen. Overdrijven is ook een vak, maar ik weet dat Aize daar de beste in is. Ik zou deze twee jongens ook met alle liefde het raam uit smijten als ze me nog langer weerhouden van mijn schoonheidsslaapje. Met die littekens heb ik die zeker nodig, denk ik zo. 'Zijn jullie doof?' Ik snuif ook en duw de twee heren met mijn voeten van het bed af, waarna ik de deken weer stevig als een cocon om mezelf heen sla en me wegdraai van rest van de mensen in de kamer.
          'Opflikkeren jullie. Ga anderen lastigvallen,' zeur ik dan en ik sluit mijn ogen demonstratief weer. Ik wil slapen.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    MILO ACE PORTER
    "Why are you threatened by anyone different from you?"


    18 • TARZAN & JANE • QUIET GUY • RODI'S ROOM • RODI

    'Hoe kunnen jullie nu al zo actief zijn,' zegt Rodi slaperig vanaf het bed en ik grinnik kort. Ik moet me denk ik straks nog wel een keer even douchen in mijn eigen kamer, aangezien ik zelfs in deze kleding heb geslapen en niet wil weten hoe fris ik ruik. Rodi heeft gewoon geen zin om op te staan, terwijl we over een uurtje klaar moeten staan. 'Het is nog zo vroeg.' Ze komt overeind en ik kijk haar aan, mijn armen heb ik over elkaar geslagen en Hades trippelt vrolijk rond, wachtend op haar eten. Wanneer het meisje overeind komt, kleedt ze zich langzaam. 'Oké, ik ben klaar. Welterusten.'
          Ik houd haar tegen als ze weer terug in bed wil duiken en ik grijp haar hand vast. 'Niet zo snel,' grinnik ik eventjes. 'We moeten ons klaarmaken voor het tripje, weet je nog?' Hades gaat languit op het bed liggen en laat geen ruimte over voor Rodi, mocht ze nog terug in bed willen kruipen. De tijger heeft honger en dat laat ze wel merken. Hopelijk ziet ze mij niet als hapje en begint ze aan het bed of zo, want ik wil niet eindigen in de buik van een tijger, hoe mooi en lief ze ook is. 'Je kan in de bus slapen, lijkt me. Houd Hades bij je, dan zal niemand je storen terwijl je een dutje doet.' Ik haal mijn schouders op en ik zak dan op de rand van het bed neer. Kort bekijk ik Rodi en ik zie de grote, donkere wallen onder haar ogen die laten merken dat ze slecht geslapen heeft. 'Hoe voel je je?' vraag ik uiteindelijk na even twijfelen. Ik vraag me af of ze het me wil vertellen, maar ik zou graag willen dat ze me in vertrouwen neemt. Ik ken haar nog niet zó goed, maar ze heeft me gisteren dingen verteld waarvan ik betwijfel of ze ze ooit aan iemand anders heeft verteld. Glimlachend kijk ik haar even aan. 'En heel, heel misschien mag je zelfs tegen me aan liggen in de bus,' grijns ik.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.


    ARCHIE RICHARD JUNIOR HOOD

    ADVENTURER, AT GIRLS DORM ROOM WITH , FELINE, AIZE EN ADDIE

    💘





    Mijn eeuwige enthousiasme leek niet te kunnen werken op de dames in deze kamer. Al zeker niet toen ik een grom hoorde bij onze tijger hier. Echter was er maar één iemand veel te blij om me te zien en de jongen kwam ook naar binnen gestormd. "Archie!" een zwaar gewicht sprong op mijn schoot en lachend haf ik David een bro hug, ik had hem het afgelopen jaar wel enorm gemist. "Davey!" zei ik ook vrolijk waarna ik hem weer los en voelde vervolgend een box tegen mijn arm wat me even grijnzend deed kijken naar het slaperige gezichtje van Feline. 'Fucker,' Echter kon ik niet veel zeggen of ik liet mijn blik vallen op de boze gedaante tegenover ons. Aize, aka mijn Ex vriendin. Hoewel ik ook niet verwacht had dat ze blij zou zijn dat ik hun schoonheidsslaapje verprutste, had ik toch gehoopt voor iets meer positiviteit “Misschien moeten we toch maar een slot op de deur zetten om ongewenste gasten als jullie twee buiten de deur te houden,”
    Ze nam ons bij onze kragen vast waardoor ik ook even onschuldig mijn handen in de lucht hield. “Eruit, verdomme. Waag het niet om nog een keer mijn slaap zo vroeg in de ochtend te komen verstoren,” haar blik stond woedend 'Zijn jullie doof?' Veel tijd haf ze ons nou ook weer niet om te antwoorden. 'Opflikkeren jullie. Ga anderen lastigvallen,' zeurde Feline ook nog eens en draaide zich van ons weg. Rude. "Eruit!" ik rolde geërgerd met mijn ogen. " Okey rustig princes" zuchtte ik al waren mijn woorden niet gewenst. “Eruit!” Beiden werden we ook nog eens van het bed af geduwt waardoor ik beledigd opstond en mijn broek even afklopte. Ook David trok ik recht en keek even naar Aize met haar woedende gezicht. "Je ziet er knap uit als je boos bent." grijnsde ik naar Aize, al werd ik weer de deur gewezen. Vrouwen ze zijn onvoorspelbaar. ”Zijn jullie doof?” ik lachte even. "Eigenlijk wel." zei ik serieus en trok David dan met mij mee de gang op want veel zin om net zoals Davids tas de gang opgegooid te worden had ik niet." Wel die meiden zijn geen haar veranderd." mompel ik en keek even naar David. "Jij toch ook niet eh? Ik heb je toch wel gemist buddy".


       





    ASHLEY PERCIVAL JONES

    SON OF A B*TCH , 18 , In the hallway, talking to Viv

    N




    Vermoeid nestelde ik me wat beter aan tegen de warme hobbel naast me. Ik voelde me slecht, en had helemaal geen zin om ooit wakker te worden. Echter bewoog de bobbel de veel waardoor ik dan toich slaperig en licht geïrriteerd mijn ogen opende. Dit was niet mijn kajuit, ook niet mijn slechte schoolbed. Ik snoof even ens trekte me kort uit waarna ik iets rechtop ging zitten. Echter werden mijn ogen enorm groot toen ik merkte naast wie ik lag. De enige echte dochter van de queen of hearts. Vlug keek ik naar mezelf, oke nee ik had al mijn kleren aan. Een zucht van opluchting verliet mijn lippen, niet dat ik niets met de dame temaken wilde hebben ofso, maar ik was nu ook weer niet iemand die meteen met de mooie vrouwen het bed indook. Al zeker niet na wat rum, wat hoogstwaarschijnlijk de reden was dat ik me naast haar had komen leggen. Ik kroop zo stil mogelijk van het bed af, maar duwde hierbij eigenlijk Viv zonder het te beseffen het bed uit.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH


    David James
    17 || Peter Pan || Professional Weirdo || Boys Dorm || Archie's back! || Archie

    Na onze bro-hug liet Archie me weer los, mogelijk ook omdat hij een boze slaperige ex binnen hand bereik had, die haar woede op ons alle twee projecteerde. Ze greep ons beide bij onze kraag, wat zoizo al best ongemakkelijk was, en haar vriendin trapte ons van het bed af. Beide meisjes waren niet blij, maar toen Archie me recht hielp, was het wel duidelijk wie de meeste woede bezat. Ergens snapte ik het wel, maar kon je het hem echt kwalijk nemen als hij zo lang weg is geweest? Ik hield me maar wat afzijdig, iets wat met mijn nog altijd niet volledig verdwenen kater het prettigst was. Ik liet me meesleuren door Archie, terwijl mijn tas als oud vuil de gang op werd gesmeten. Ik pakte het ding van de grond af, blij dat er niets breekbaars in zit, en hing die om mijn schouder. Toch rolde er een zachte grinnik over mijn lippen, zelfs al was deze situatie waarschijnlijk niet een om over te lachen. "Meiden veranderen nooit, dat weet je, en om eerlijk te zijn ik ook niet. Waarom zou ik ooit opgroeien, daar is toch niets aan?" Ik gaf hem nog een vriendelijke klop op zijn schouder, voor ik hem op mijn beurt meenam naar mijn kamer, omdat deze trip met Archie vroeg om wat meer vermaak. "Maar vertel, wat heb jij uitgespookt?" Intussen trok ik een kistje met een slot onder mijn bed vandaan en viste het sleuteltje van onder mijn trui, om het open te maken en een grote verscheidenheid aan verdovende en pepmiddelen te presenteren. Het feest van gister had een deuk geslagen in mijn voorraad, maar ik had nog meer dan voldoende, zeker omdat ook de overblijfselen, op het wiet na wat bij Zayko was gebleven, weer in het kistje waren opgeborgen. "Wil je nog iets bijzonders, of standaard wiet en XTC?" Ik wist niet wat hij wilde, maar ik gokte dat hij na deze onverwachte vakantie direct clean was geworden. Eigenlijk uit automatisme stope ik dan ook een zakje van 10gram wiet en een zakje met een aantal pillen in een geheim vakje van mijn rugzak onder mijn waterfles, samen met wat vloeitjes en een aansteker. Ik gebruikte zelf bijna niet en na gisteravond wist ik ook precies weer waarom, maar met Archie was het altijd wel gezellig. We hadden wat te vieren. Mijn oog viel intussen op mijn vioolkoffer, die naast mijn bed stond. "Zal ik mijn viool meenemen?" vroeg ik aan hem. Ik speelde graag, maar mijn klasgenoten konden het niet altijd even goed waarderen. Ik zou wel op Archie's advies afgaan, want nu hij er weer was, kon hij weer voor mijn gezonde verstand spelen, waarvan we allebei wisten dat ik het eigenlijk niet had.


    Bowties were never Cooler

    Vivienne 'Maddy' Madeline Hearts
    “If I wanted to kill myself I would jump from your ego to your IQ.”



    Eyy look what we have here, pretty,’ zei Jones grinnikend en ik keek hem verwonderd aan – mij afvragend wie hij nou pretty vond, mij of de inhoud van de kastjes die hij één voor één open gooide. ‘Come here my dearest loves,’ mompelde hij, terwijl hij flessen rum en whiskey uit de kast pakte. Tegen de inhoud van de kast dus. Ik keek spottend toe hoe hij tegen zijn beste vriendjes stond tee praten en sloeg mijn armen over elkaar heen.
          ‘Ik wist dat je apart was Jones – maar praten tegen voorwerpen is zelfs voor jou raar.’
          ‘Zin om ons lekker zat te zuipen in mijn kamer , of is dat niet royal genoeg voor je ?’ Hij wiebelde speels met zijn wenkbrauwen en hij nam een flinke slok uit één van de vele drankflessen die hij in zijn armen hield. ‘Of heeft madame genoeg gehad aan mijn aanwezigheid.’ Hij zette enkele stappen naar me toe en gealarmeerd zette ik een stapje achteruit om wat afstand tussen ons te bewaren. Mijn ogen gleden naar zijn fingers die mijn kin omsloten en ik keek hem fronsend aan. ‘Cuz that would be a real shame.’ Ik tuitte mijn lippen en duwde zijn arm weg, waardoor zijn vingers van mijn kin gleden.
          ‘Klinkt reuze gezellig,’ zei ik droogjes en nam een fles van hem over, waarna ik er enkele flinke slokken uitnam.
    Ik kreunde vermoeid, terwijl ik langzaam uit een diepe slaap ontwaakte. Echter had ik nog helemaal geen zin om op te staan en hield ik mijn ogen stijf dicht – in de hoop dat ik weldra weer in slaap zou vallen. Ik voelde iets warms tegen mijn rug aan, dat dichter tegen mij aankwam liggen en ik gromde wat, terwijl ik protesterend naar achter trapte. Mijn bed. Het 'ding' dat eerst tegen mij aanlag, kwam in actie en trok alle dekens met zich mee. Opnieuw gromde ik en trok de dekens weer ruw naar mij toe. Mijn dekens. Plotseling besefte ik me iets – dit was mijn bed, er hoorde niemand anders in te liggen. Mijn ogen schoten open, echter, voordat ik nog iets kon zeggen of doen, werd ik uit mijn bed verbannen, trok de zwaartekracht aan mij en viel ik met een luide bonk op de grond. Ik kreunde pijnlijk en kwam langzaam overeind, terwijl ik met mijn hand over mijn achterhoofd wreef.
          ‘Verdomme i–’ Ik keek op en zag niemand minder dan Jones voor mijn neus staan. Ik vernauwde mijn ogen wat en keek hem doordringend aan. ‘Wat doe jij hier?’



    17 • Princess of Hearts • Bad guy girl die probeert goed te zijn maar daar fucking slecht in is • Kitchen • Jones


    I just caught the wave in your eyes

    MILES IMARI KINGSLEY


    19 • Nala and Simba • Delia’s dorm • Delia (& Rodi & Milo)

    Dat Miles lichtelijk verbaasd was toen hij zijn ogen opende en niet zijn oude, vertrouwde plafond boven hem zag, was zachtjes gezegd. Hij herinnerde zich echter al snel dat er afgelopen nacht een feest was geweest in zijn eigen dorm en hij dus wel ergens anders een slaapplaats moest hebben. Terwijl hij om zich heen keek en bewoog, voelde hij een ander persoon naast zich liggen. Dit verbaasde hem nog meer. Miles draaide zich naar dit persoon en kwam er al snel achter dat het Delia was. Wat deed hij in bed met Delia? Een betere vraag was eigenlijk: waarom waren ze in haar bed? Wat hadden zij de afgelopen nacht gedaan wat Miles niet meer kon herinneren.
          Delia naast hem lag nog te slapen en Miles keek even toe hoe het meisje naast hem vredig aan het slapen was. Een glimlach sierde zijn gezicht, terwijl hij zachtjes over haar wang streek. Het meisje voelde warm aan, wat waarschijnlijk - hoopte Miles dan toch - door de warme dekens kwam waar ze onder lag.
          Zijn aandacht voor Delia werd verstoord door geluid dat afkomstig was van de andere kant van de kamer. Het werd hem al snel duidelijk dat Losers & Co ook wakker waren geworden. Een korte blik wendde hij op het bed dat tegenover die van Delia stond. Milo, Rodi en die rare tijger van d’r - Miles begreep tot de dag van vandaag niet waarom een vleesetend beest als dat in de school mocht wonen - waren alledrie klaarwakker. Of nou ja, Milo en Hades waren klaarwakker en Rodi leek alsof ze net pas ging slapen. Luilak, ging er snel door Miles’ hoofd heen.
          Miles besloot zijn hoofd weer terug te draaien naar Delia, sinds hij hoofdpijn kreeg van het staren naar sukkels van de overkant. Langzaam bewoog hij zijn mond naar Delia’s oor. “Hallo schone slaapster, wordt het niet tijd om wakker te worden?” vroeg hij fluisterend, met een lieve ondertoon in haar oor, waarna hij zachtjes grinnikte en een klein kusje op haar jukbeen gaf.


    That is a perfect copy of reality.

    Zayko Scar von Ardon
    “The evil queens kings are the princesses princes that were never saved.”


    18 • Scar • Dorm 3 • Elizabeth

    'Ging gewoon vroeg naar bed.. We kunnen niet allemaal een feestbeest zijn he, sommigen van ons moeten het wilde gemiddelde een beetje naar beneden halen.' Ik grijns zwakjes naar haar en haal mijn schouders op. 'En Sam dropte je in mijn bed.. Omdat je naar de klote was. Hij moet vast doorhebben wat een geweldige moederfiguur ik ben.'
          'Ja, waarschijnlijk... of hij wist gewoon dat jij de enige zou zijn die me niet de deur uit zou schoppen en me ergens op de gang zou laten liggen,' mompel ik. Ik haal mijn schouders op en kijk naar haar. Ik speel een beetje met mijn zwarte haren en wrijf dan in mijn ogen. Ik kan echt vrijwel niets herinneren van gisteravond en misschien is dat ook maar goed. Ergens is het een fijn gevoel, als je de hoofdpijn en de misselijkheid negeert, om alles helemaal te kunnen vergeten door enkel een drankje te nemen. Oké, meer dan enkel een drankje, maar goed. Ik zucht.
          'Ik denk dat ik gewoon een klooster in ga of zo.. Ik zweer mannen voor altijd af. Sorry, maar je soort is redelijk kut.' Ik kijk quasi verontwaardigd, maar lach dan zacht. Ze heeft ergens wel gelijk denk ik. Als ik het voorbeeld ben van mannen die ze kent, dan heeft ze niet bepaald een goed leven. Ik laat me achterover op haar bed vallen en sluit mijn ogen. Mijn hoofd bonkt als een gek en ik kreun gepijnigd. Iemand zou een soort alcohol moeten uitvinden die je geen kater geeft. Misschien ga ik dat wel doen als beroep. Oké, nee. Daar heb ik geen hersenen voor. 'Beloof me alsjeblieft dat je nooit zo'n loser zult zijn als Kay's vader.'
          'Ik denk dat ik al zo'n soort loser ben,' zeg ik terwijl ik langzaam overeind kom. Ik sla mijn arm om haar schouder heen en trek haar mee naar buiten als ze haar tas gepakt heeft. 'Ik bedoel maar, erger kan je het niet hebben toch?' Ik grijns zwakjes. 'Het enige verschil tussen hem en mij is dat ik nooit iemand zwanger zou kunnen maken, omdat er niemand is die ooit dat soort dingen met mij wil doen.' Ik haal mijn schouders op en duw de deur van mijn eigen dorm open. Gadver wat een stak. Snel gooi ik een aantal spullen in een tas met opgetrokken neus. 'Oké, we gaan lekker kamperen,' mompel ik terwijl ik haar meeneem naar buiten. 'Altijd leuk om in het bos te slapen tussen de takken en wormen met een gigantische kater.'


    I'm surrounded by idiots.

    [ bericht aangepast op 20 april 2017 - 15:33 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Aphrodite "Rodi" Jamila Najma
    “I thought I would be understood without words.”


    18 • Aladdin and Jasmine • Rodi's dorm • Milo (Delia & Miles) • Outfit

    'Niet zo snel,' grinnikt Milo en ik pruil. 'We moeten ons klaarmaken voor het tripje, weet je nog? Je kan in de bus slapen, lijkt me. Houd Hades bij je, dan zal niemand je storen terwijl je een dutje doet.' Ik lach zachtjes en knik dan langzaam. Hij heeft gelijk. Hades is mijn persoonlijke bodyguard en als ik samen met haar ga slapen dan loop ik met een grote boog om haar heen. 'Hoe voel je je?' vraagt hij dan en mijn glimlach verdwijnt langzaam. Aan zijn toon kan ik horen dat hij het serieus meent. Ik zucht zachtjes. Hier kan ik me niet zo makkelijk uitlullen met "prima, hoe gaat het met jou?" Ik pulk een beetje aan de denim van mijn overal en haal mijn schouders op. 'En heel, heel misschien mag je zelfs tegen me aan liggen in de bus,' zegt hij dan. Die woorden brengen de glimlach op mijn gezicht terug. Ik zie dat Miles ook wakker aan het worden is en pak snel mijn spullen bij elkaar. 'Laten we jouw spullen gaan halen,' mompel ik. Ik gooi mijn tas over mijn rug en haal een zak met brokken tevoorschijn die ik aan Hades geef. Met de zak in haar bek, loopt ze de deur uit.
          'We kunnen zo wat eten voor haar en ons gaan halen in de eetzaal.' Ik trek Milo uit de kamer en sluit de deur snel achter ons. 'Het gaat wel,' mompel ik dan, nadat ik flink wat afstand gecreëerd heb tussen mijn dorm waarin Miles zit. 'Denk ik.' Ik kijk op naar Milo en haal mijn schouders op. 'Het is gewoon heel ingewikkeld allemaal op dit moment... met Miles en zo. Ik... het spijt me dat je daar gister bij moest zijn, dat was niet mijn bedoeling.' Ik duw een pluk haar achter mijn oor. 'Maar ehm... ' Ik loop met Hades de eetzaal in en plof op een bank neer. Hades gaat naast me zitten en begint vrolijk te eten van de grote bouten kip. 'Ik heb een relatie met hem gehad en het was nogal... het is nogal naar afgelopen.' Ik sla mijn armen om me heen en staar naar mijn lege bord. 'That's it. That's my story.' Ik forceer een glimlach. 'Maar goed. Zin in vandaag?'


    People can be stunningly unobservant.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    AIZE DEYAN HUNTLEY


    18 • The Huntsman • Own dorm • Feline

    ”Zijn jullie doof?” kwam Feline Aize niet veel later vergezellen. Het meisje snoof ook en duwde de twee heren met haar voeten van haar bed af, waarna ze de deken weer stevig om zichzelf heen sloh en zich wegdraaide van rest van de mensen in de kamer. “Opflikkeren jullie. Ga anderen lastigvallen,” zeurde het altijd even-vrolijke meisje toen en er klonk een grinnik uit Aize’s mond.
          “Eigenlijk wel,” antwoordde Archie toen nog op Feline’s vraag of ze doof waren en hij trok David toen met zich mee de gang op. “Doei hè!” riep Aize het tweetal na.
          ”Meiden veranderen nooit, dat weet je, en om eerlijk te zijn ik ook niet. Waarom zou ik ooit opgroeien, daar is toch niets aan?" hoorde Aize een van hun nog op de gang zeggen, waarna ze de deur achter hun kont dichtgooide en er een stoel tegenaan zette. Daarna plofte ze weer op haar bed neer en slaakte ze een diepe zucht. Ze gooide de dekens over haar lichaam heen om weer op te warmen en staarde naar altijd-even-kale plafond. Waarom mochten ze dat nu in een leuk kleurtje verven? Dan zou ze eens vrolijk wakker worden. Wie werd er nu niet vrolijk om als je voor het eerst je ogen opende die felgele kleur van zonnebloemen te zien?
          Aize draaide zich meerdere keren om en kwam al snel tot de conclusie dat slapen ‘m niet meer ging worden. Het meisje zuchtte diep en duwde toen de dekens van zich af, waarna ze zich van haar eigen bed afduwde en op de grond viel. Ze kreunde even zachtjes en stond toen op. Ze liep naar het plekje wat ze haar kledingkast noemde en pakte er wat random kleding vanaf. Ze draaide even kort haar hoofd en keek naar Feline. Zou ze nog boos op haar zijn?
          ”Fae?” vroeg ze uiteindelijk, toen ze eenmaal aangekleed was. Voorzichtig liep ze op het meisje af. “Hey Fae?” vroeg ze toen nogmaals. “Ik wil je niet lastigvallen, maar ik denk dat je moet opstaan. We hebben een field trip vandaag, weet je nog?” waarschuwde ze het meisje toen. Zachtjes beet Aize toen op haar lip.
          ”Ben je nog boos op me?” vroeg ze uiteindelijk, na een korte stilte. Als het antwoord nee zou zijn, zou ze heel blij zijn, maar als het antwoord ja was, kon ze het Feline absoluut niet kwalijk nemen.

    [ bericht aangepast op 20 april 2017 - 16:41 ]


    That is a perfect copy of reality.

    MILO ACE PORTER
    "Why are you threatened by anyone different from you?"


    18 • TARZAN & JANE • QUIET GUY • RODI'S ROOM • RODI

    Ik richt mijn blik kort tot Miles en Delia, die ook langzaam wakker te lijken worden en ik merk op dat Rodi snel haar spullen pakt en me meetrekt de kamer uit. 'Laten we jouw spullen gaan halen. We kunnen zo wat even voor haar en ons gaan halen in de eetzaal.' Zodra we buiten staan, laat ze me los en we staan naast elkaar in de gang, waarna we in de richting van mijn dorm lopen zodat ik mijn spullen op kan gaan halen. Ik moet me denk ik nog wel even omkleden, want ik heb in deze outfit geslapen en ik weet niet hoe fris het is om hierin nog de hele dag rond te lopen. 'Het gaat wel,' zegt ze dan. 'Denk ik. Het is gewoon heel ingewikkeld allemaal op dit moment... met Miles en zo. Ik... het spijt me dat je daar gister bij moest zijn, dat was niet mijn bedoeling.' Ik wuif het meteen weg en haal mijn schouders op, maar ze gaat door: 'Maar ehm... Ik heb een relatie met hem gehad en het was nogal... het is nogal naar afgelopen. That's it. That's my story. Maar goed. Zin in vandaag?'
          Ik weet niet of ze nu wil dat ik zeg dat ik het erg vind dat hun relatie zo is afgelopen, maar ik vind zelf dat als hij haar geslagen heeft, ze beter verdient dan hij. Niemand heeft iemand nodig die fysiek geweld gebruikt. 'Ik heb er wel zin in,' besluit ik dan maar te zeggen en ik glimlach. 'Ik bedoel, in Afrika ben ik permanent in de natuur en hier is dat niet het geval, dus dat is echt wennen,' lach ik vervolgens en ik kijk naar Hades, die geniet van de kippenbouten. Ik glimlach kort en kijk naar Rodi. 'Ik vind het fijn dat je het me verteld hebt, Rodi,' merk ik op en ik glimlach kort, 'het was vast niet gemakkelijk, maar ik ben eerlijk als ik zeg dat ik denk dat je beter af bent zonder Miles.'


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    FELINE LUANA "FAE" KHAN
    "He'll come back... and I'll be waiting."


    17 • SHERE KHAN • COLD BITCH • HET DORM • AIZE

    De deur slaat met een klap dicht en eindelijk is het weer stil in de kamer. Ik sluit mijn ogen, trek mijn benen helemaal op en verstop me onder de dikke donzige deken, zodat zogenaamd niemand me kan zien en vinden. Aize's bed kraakt en ik wil haar net toeroepen dat ze eens stil moet blijven liggen omdat ik onder deze omstandigheden onmogelijk kan gaan slapen, maar na een zachte kreun rol ik mijn ogen en leg ik mijn kussen over mijn hoofd.
          'Fae?' hoor ik niet veel later en ik zweer je dat ik wel iemand door het raam kan smijten als ze niet nu meteen hun bek dichthouden zodat ik gewoon weer in slaap kan vallen en de kater niet hoef te voelen, want mijn hoofd bonkt verschrikkelijk en dat maakt mijn ochtendhumeur niet beter. 'Hey Fae? Ik wil je niet lastigvallen, maar ik denk dat je moet opstaan. We hebben een field trip vandaag, weet je nog?' Ik blijf stil. Alsof zij me wat kan vertellen, na gisterenavond. 'Ben je nog boos op me?' komt dan de onvermijdelijke vraag en ik snuif kort, waarna ik uiteindelijk het kussen van mijn gezicht haal omdat ik merk dat ademen wat lastig gaat. Ik draai me echter niet om en ik haal mijn hand een keer door mijn zwarte haren heen.
          'Die bus vertrekt ook wel zonder mij,' merk ik op bijtende toon op. 'Ik ga niet twee dagen verkleumen in de bossen als ik hier ook gewoon in bed kan blijven liggen. Ze zoeken het maar uit, ik ga niet mee.' Ik zwijg weer en probeer oprecht om binnen nu en tien seconden in slaap te vallen, maar doordat Archie en David zo binnenvielen en nu ook Aize mijn rust moet verstoren, kan ik er donder op zeggen dat ik geen oog meer dicht ga doen. De hoofdpijn helpt oprecht niet mee en ik zou willen dat ik een fles drank naast mijn bed had staan om meteen op te drinken zodat ik knock-out ga. Ze kunnen me niet verplichten mee te gaan. En ja, ik ben boos op Aize, maar dat hoef ik haar niet aan de neus te hangen. Dat weet ze zelf dondersgoed. Die field trip kan me gestolen worden, ik ga niet in een tentje slapen in de bossen.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.


    ARCHIE RICHARD JUNIOR HOOD

    ADVENTURER, AT GIRLS DORM ROOM WITH , FELINE, AIZE EN ADDIE

    💘




    "Meiden veranderen nooit, dat weet je, en om eerlijk te zijn ik ook niet. Waarom zou ik ooit opgroeien, daar is toch niets aan?" grinnikte David waarna hij me een schouder klopje haf en ik even lachend mijn hoofd schudde. Ondertussen leken we onderweg te zijn naar de jongensdorm waar we ditmaal hopelijk beter zouden ontvangen worden. "Maar vertel, wat heb jij uitgespookt?" vroeg David me eens we de kamer binnen waren en ik zijn bed werd gesleurd. Echter voordat ik kon antwoorden had hij al het voor mij al erg bekende kistje op bed gezet en opende hij deze zorgvuldig. Hoewel ik de kist meestal wat gevulder had geweten, was er nog genoeg variatie te vinden om mij even te laten verwateren. Deze 'onverwachte' vakantie was niet geweest hoe ik het graag gewild had, maar dat konden ze omgekeerd ook zeggen, gezien ik toch niet zo clean was als ik beweerde te zijn. Al wist ik ook wel dat ik niet meteen het zware verdovende spul kon nemen. "Wil je nog iets bijzonders, of standaard wiet en XTC?" vroeg David me vervolgens terwijl hij zijn eigen voorraadje begon in te slaan voor de field trip. " Jezus, het is verdomd lang geleden dar ik nog eens een keuze had." grijnsde ik terwijl ik een zakje wiet uitviste en deze even keurde. " Maar om op je vragen te antwoorden, haast niets. Het was nog erger dan school ik zweer het je." ik snoof even waarna ik het zakje terug legde. " Het is dat ik mijn tweede kans nu ook niet direct wil verneuken, maar hou toch maar wat extra voor me bij ." grijnsde ik vervolgens met een knipoog doelend op de verdovende middelen die hij wegborg. " Het is stom dat we zo in de val gelokt waren weet je..." begon ik doelend op wat een jaar geleden was gebeurd, dat David me eigenlijk in de steek had gelaten en ik mocht boeten. In het begin had ik de jongen gehaat, maar we zijn broeders en die verraadden elkaar niet. Vandaar dat ik dan ook dubbel de straf had gekregen, maar David zou dit ook voor mij doen, dat verzeker ik je. Kort keek ik voor me uit al verscheen er niet veel later toch weer een grijns om mijn lippen en sprong ik op van het bed, lang stilzitten kon ik toch niet. "Zal ik mijn viool meenemen?" vroeg David me vervolgens vrolijk en ik keek hem even bedenkelijk aan waarna ik mijn hoofd even schudde. David kon het wel, maar smaken verschilden en ik kende hier genoeg mensen die zijn instrument het vuur liever zouden opgooien, dus het leek me beter dat hij deze hier zou laten. We zouden zonder toch al genoeg kabaal maken. " Laat die maar hier, voordat die pissige meiden hem nog als brandhout gebruiken." grinnikte ik terwijl ik mijn wilde haren in een ban bun bond.
    " Komaan kleine eekhoorn, laten we de rest maar eens laten weten wie er terug is. "grijnsde ik breed waarna ik een luide kreet sloeg die een mengeling van gekraai en het geroep van een Vos leek. Archie is back.
       





    ASHLEY PERCIVAL JONES

    SON OF A B*TCH , 18 , In the hallway, talking to Viv

    N



    Net toen ik de rand van het bed bereikt had, merkte ik dan de warme hobbel het bed uit gedonderd was en nog geen seconde later hoorde ik hier het vervolg van.   ‘Verdomme i–’ Wegsluipen ging em niet meer lukken dus zat ik op haar bed met een onschuldige grijns terwijl ik de chagerijnige dame aankeek die met haar ijsblauwe kille ogen door me leek te kunnen snijden. ‘Wat doe jij hier?’ haar vraag deed me kort lachen waarna ik even 'bedenkkelijk' mijn kin streelde. "Even denken, we hebben beide onze kleren aan, godzijdank en ik heb een kater van hier tot Tokio dus een toontje lager zou wel fijn zijn, dank je." begon ik sarcastisch. "Dus de enige logische uitkomt is ... Ik had te veel rum op, Ey. " onschuldig haalde ik mijn schouders op. "Daarbij ruikt het hier beter dan in de jongenskamer." vervolgde ik met een speelse grijns al verdween deze snel toen mijn hoofd hard begon te bonzen. Awww. I need more rum... Een kater kon je enkel met een kater bestrijden. Zonder schaamte kroop ik haar bed uit en merkte dat ik dus enkel mijn hemd en boxers aan had waardoor ik even fronsend keek, ik wankelde nog wat op mijn benen maar leunde iets tegen de muur aan. " This is odd." mopperde ik terwijl ik één of andere vage handgebaar maakte, ik leek wel meer ringen dan anders om mijn vingers te hebben, hmm. I like the bling more then my pants.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Vivienne 'Maddy' Madeline Hearts
    “If I wanted to kill myself I would jump from your ego to your IQ.”



    Jones lachte. Hij lachte, Het lef. Ik keek hem giftig aan en krabbelde overeind, voordat ik me weer liet neerploffen op mijn bed. Hij keek me bedenkelijk aan, terwijl hij zijn kin streelde, hoewel ik betwijfelde of hij ook daadwerkelijk nadacht. Waarmee dan, weet je.
          ‘Even denken, we hebben beide onze kleren aan–’ ik sloeg met een kussen tegen zijn hoofd aan ‘–godzijdank en ik heb een kater van hier tot Tokio dus een toontje lager zou wel fijn zijn, dank je.’ Ik lachte spottend, op een extra hoog volume en sloeg opnieuw met een kussen in zijn gezicht. ‘Dus de enige logische uitkomt is ... Ik had te veel rum op, Ey. ’ Onschuldig haalde hij zijn schouders op. Ik rolde met mijn ogen en gebaarde naar de drankfles op mijn nachtkastje.
          ‘Zover was ik ook nog wel gekomen, Sherlock,’ mopperde ik sarcastisch.
          ‘Daarbij ruikt het hier beter dan in de jongenskamer,’ zei Jones met een speelse grijns al verdween deze alweer snel, als sneeuw voor de zon. Ik keek hem een tikkeltje bevreemd aan, maar kwam toen tot de conclusie dat 'ie gewoon een enorme kater had, net zoals ik. Hij kroop mijn bed uit en mijn ogen bleven even hangen op zijn onderlijf. Hij had alleen een onderbroek aan en nu viel het me pas op dat ik alleen mijn ondergoed aanhad.
          ‘Hey Jones...’ zei ik langzaam en zag mijn jumpsuit, half aan stukken gescheurd op de grond liggen, ‘volgens mij waren we wel hard opweg om... je weet wel te hebben.’



    17 • Princess of Hearts • Bad guy girl die probeert goed te zijn maar daar fucking slecht in is • Kitchen • Jones


    I just caught the wave in your eyes

    Elizabeth Noah Ryder


    17 • bedroom • baby mama •

          "Ik denk dat ik al zo'n soort loser ben," mompelt hij, en het duurt even voor de opmerking bij me binnenkomt. "Het enige verschil tussen hem en mij is dat ik nooit iemand zwanger zou kunnen maken, omdat er niemand is die ooit dat soort dingen met mij wil doen."
    We staan voor de deur van zijn kamer en ik leun tegen de muur, mijn tas in mijn hand. Denkt hij écht zo over zichzelf?
    "Oké, we gaan lekker kamperen, altijd leuk om in het bos te slapen tussen de takken en wormen met een gigantische kater." Tijdens de wandeling naar buiten blijft zijn opmerking door mijn hoofd spoken.
    "Zayko..," De buitenlucht doet me goed en heldert mijn hoofd een beetje op. "wil je alsjeblieft niet meer dat soort dingen over jezelf zeggen? Je bent geen loser, en menig meisje zou je bed in duiken als je het ze vroeg."
    Ik leg mijn hand op zijn onderarm en trek hem dan weer terug, bang dat hij zich hier ongemakkelijk bij voelt. Ik weet dat hij me ziet als een goede vriendin, niets meer dan dat, en als ik nu te lief tegen hem doe schrik ik hem misschien wel af. Maar toch, ik wil eerlijk tegen hem zijn. Het doet me pijn dat hij zo negatief over zichzelf denkt.
    "Geloof me, Zay. Als ik niet zo'n idioot was geweest - als ik niet zo high was geworden de avond dat ik met Bellamy het bed in dook," ik besef dat ik hiermee meer weggeef dan ik had willen weggeven - de naam van Kay's vader - maar doe alsof het niet gebeurd is, "en ik dus niet in deze situatie terecht was gekomen, had ik je al lang mee uit gevraagd. Echt waar."

    you got that milk money, I got that milf money


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    AIZE DEYAN HUNTLEY


    18 • The Huntsman • Own dorm • Feline

    Feline (met een kussen op haar hoofd) snoof kort, waarna ze uiteindelijk het kussen van haar gezicht hield, omdat ze er eindelijk achter kwam dat ademen met een kussen boven je hoofd niet erg makkelijk ging. Ze draaide zich echter niet om en ze haalde haar hand een keer door haar zwarte haren heen.
          ”Die bus vertrekt ook wel zonder mij,” merkte ze op een bijtende toon op. “Ik ga niet twee dagen verkleumen in de bossen als ik hier ook gewoon in bed kan blijven liggen. Ze zoeken het maar uit, ik ga niet mee.” Ze klonk alsof ze niet van mening te veranderen was en Aize zuchtte diep. Wat was het soms toch een irritant, koppig mens. Aize ging naast haar op haar bed zitten. Ze merkte hoe Feline de vraag of zij nog boos op haar was negeerde, wat haar genoeg antwoord gaf. Het meisje was nog degelijk boos op haar. Het heel kwalijk nemen kon ze haar niet, wel vond ze het zeer sneu van d’r. Als ze echt zo volwassen was als dat ze zich altijd noemde, dan had ze Aize al vergeven.
          ”Lieve schat, ik wil je roze bubbel niet verbreken - maar die bus gaat niet weg zolang niet iedereen erin zit en ja, dat gaan ze natellen. Dus beter schiet je op, want je wilt niet de reden zijn dat we pas twee uur later gaan vertrekken. Dat gaat je echt niet in dank afgenomen worden,” zei Aize, waarna ze zonder pardon Feline’s deken van d’r aftrok en wat van haar kleding naar haar toegooide.
          Daarna liep ze door naar de gordijnen en opende ze die. “It’s a beautiful daaaaaaaay,” zong Aize vals, waarna ze naar Feline’s tas keek. Ze zuchtte diep en keek naar haar vriendin, dat op dit moment eigenlijk niet echt haar vriendin was.
          ”We gaan de bossen in, niet naar het strand, weet je nog?” zei ze, waarna ze Feline’s tas door ging kijken en er wat nutteloze spullen uitgooide. “Well damn, je kan echt merken dat jij er geen zin in had. Heb je überhaupt die tas van je wel ingepakt? Weet je wat, blijf maar liggen. Ik doe het wel voor je.”


    That is a perfect copy of reality.