• Crowns & Condoms


    "No one is too old for a fairytale."




    September 2016 — Jaren zijn verstreken na de happy ending van alle bekende sprookjes verhalen. De klassieke Doornroosje, Sneeuwwitje, De Leeuwenkoning en De Kleine Zeemeermin zijn nu niks anders dan dat: klassiekers. Nu, echter, zijn alle zoons en dochters herenigd op één school. Welcome to Fairytale High, where all your dreams come true.


    praattopicrollentopicspeeltopic

    "Never grow up."


    Rollen
    Naam • Ouders //Faceclaim// - Username [Pagina]
    Good guys
    Milo Ace Porter • Tarzan and Jane // Samuel Larsen // Prongsie [1.3]
    Miles Imari Kingsley • Simba & Nala //Paddy Mitchell// Marlow [1.5]
    Matthew "Matt" Chris Hatter • Mad Hatter //Richard Deiss// Scythe [1.3]
    David James • Peter Pan //FC// PeterMaximoff [1.3]
    Archie Richard Junior Hood • Robin Hood //Renan Pacheco// GriffeI [1.5]
    Aphrodite "Rodi" Jamila Najma • Aladdin & Jasmine //Savannah Brown// Paddiecakes [1.1]
    Elizabeth Noah Ryder • Rapunzel & Flynn //Sabrina Carpenter// Valtersen [1.1]
    Adilene Raine Chastain • Belle & Beast //Taylor Marie Hill// Stiles [1.3]
    Fa Yué • Mulan & Shang //FC// Metamorphoses [1.3]
    Kennedy Anastasia Ackermann • Timo & Pumbaa //Jena Goldsack// Ziegler [1.3]


    Bad guys
    Zayko Scar von Ardon • Scar //Christopher Mccrory// Paddiecakes [1.1]
    Bassam “Sam” Hashim Sultan • Jafar //Avan Jogia// Valtersen [1.1]
    Ashley Percival Jones • Hook //Matthijs Meel// GriffeI [1.5]
    Bellamy Rumpelstiltskin • Rumpelstilskin //Richard Harmon// Skaikru [1.5]
    Isaac Gaston Lukasiak • Gaston //FC// Ziegler [1.5]
    Delia April Hades • Hades //Marilhéa Peillard// Skaikru [1.3]
    Aize Deyan Huntley • Huntsman //Giza Lagarce// Marlow [1.5]
    Feline Luana Khan • Shere Khan //Zoë Kravitz// Miall [1.3]
    Vivienne Madeline Hearts • Queen of Hearts //Amelia Zadro// Nomophobe [1.5]

    ? • Maleficent //?// Sasannach [?]


    Starter
    De vakantie is voorbij. Het was een magische zomer, maar nu wordt het weer tijd om te studeren. Één voor één arriveren de leerlingen op Fairytale High in de middag van de eerste dag van september. Iedereen heeft tot 16.00 uur de tijd om zijn dorm kamer in te richten en bij te praten met vrienden en vriendinnen voordat Headmaster Mouse het jaar zal introduceren in de grote eetzaal.Zasam's Party
    Het is net na het avondeten en een groot deel heeft een uitnodiging ontvangen voor het feest van Zayko en Sam in Dorm Room One. Diegene die niet uitgenodigd zijn kunnen echter gemakkelijk partycrashen, want ondertussen weet iedereen van het feest. Zolang je maar drank meeneemt!
    Field trip
    De volgende ochtend is aangebroken en waarschijnlijk hebben de meeste van de leerlingen een flinke kater na deze zware nacht, maar helaas, ze hebben geen tijd om lang uit te slapen. Het is namelijk tijd voor een door de school georganiseerde field trip in de bossen. Ze gaan met z'n allen twee nachten het bos in om daar te kamperen. De bus staat buiten klaar, dus bereid je maar voor en zorg dat je op tijd klaar zit voordat de bus vertrekt!


    Informatie

    Achternamen
    Veel disney figuren hebben geen achternamen, deze mag je gewoon verzinnen, maar zorg dan wel dat ze overeenkomen met de andere kinderen.


    Staff
    Headmaster Mouse - Tom Hiddleston.
    Deputy Head Duck - Tom Felton.
    School Nurse Goofy - Tom Hanks.


    Dorms
    Boys
    Room one
    Room name
    Milo Ace Porter
    Miles Imari Kingsley
    Zayko Scar von Ardon
    Bassam Hashim Sultan
    Isaac Gaston Lukasiak

    Room two
    Room name.
    Matthew Chris Hatter
    David James
    Ashley Percival Jones
    Bellamy Rumpelstiltskin
    Archie Hood
    Girls
    Room three
    Room name.
    Aphrodite Jamila Najma
    Elizabeth Noah Ryder
    Kennedy Anastasia Ackermann
    Delia April Hades
    Vivienne Madeline Hearts

    Room four
    Room name.
    Adilene Raine Chastain
    Fa Yué
    Aize Deyan Huntley
    Feline Luana Khan
    Meisje Sasannach



    Regels
    • Er is een maximaal aan twee personages.
    • Alle personages zitten in het zevende en laatste jaar en zijn 17/18.
    • Alleen Pickett, Maslany en Miall maken topics aan.
    • Posts moeten minimaal 300 woorden bevatten.
    • Geen ruzie behalve in de RPG zelf.
    • Off topic in het speeltopic graag tussen haakjes of in het praattopic.
    • 16+ is toegestaan.
    • Zonder toestemming mag je de personages van anderen niet besturen.
    • Leraren worden bestuurd door iedereen.
    • Sluit niemand buiten en probeer zoveel mogelijk andere posts te lezen!
    • Probeer bij de tijd te blijven die wij aangeven.
    • Denk heel goed na voordat je meedoet. Wij steken hier veel tijd in en het is ook niet leuk voor anderen als je niet meer reageert.
    • Dit is een herstart van het oorspronkelijke Disney Descendants RPG.
    • And above all; have fun!


    "Sometimes the right path is not the easiest one."


    ©Lizor
    Mag niet gekopieerd worden tenzij specifiek gevraagd.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 11 april 2017 - 15:13 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Aphrodite "Rodi" Jamila Najma
    “I thought I would be understood without words.”


    18 • Aladdin and Jasmine • Dorm • Milo • Outfit

    'Ik krijg het niet koud,' merkt hij op. Ik knik langzaam en frons lichtjes. Waarom dan niet? Ik spreek de gedacht echter niet uit en kijk toe hoe hij liefdevol naar mijn tijger kijkt. Ze lijken elkaar wel te mogen. Uiteindelijk trekt Milo weer zijn mond open. 'Thuis slaap ik vaak buiten, in een hangmat. Onder de sterrenhemel. Dan pas kom ik echt tot rust. Ik heb behoefte aan ruimte om me heen, weet je wel? Ik wil me niet zo opgesloten voelen als een wild dier in een kooi,' zegt hij. Ik luister geïntrigeerd naar hem. Ja, daar kan ik wel wat in vinden. Ik kijk omhoog naar de sterren die in de lucht sprankelen. Echter, zou ik het waarschijnlijk wel koud krijgen. Dat heb ik nu al. 'Ik ben eraan gewend. Het is helemaal niet zo koud, maar juist prettig. Ik slaap het lekkerst als ik buiten ben. Behalve als het regent, natuurlijk.' Ik lach zachtjes en schud mijn hoofd.
          'Nee, dat lijkt mij niet bepaald plezant,' zeg ik. Ik wrijf over mijn benen en ril. 'Al snap ik niet hoe jij buiten kan liggen en het niet koud kan hebben. Ik heb het nu al koud en het is nog niet eens midden in de nacht.' Ik kijk op als ik vanuit een van de ramen muziek dreunen hoor komen en licht zie knipperen. 'Zo te zien hebben ze het gezellig.' Ik speel een beetje met Hades' haar en kijk dan naar Milo. 'Als je wil dat wij je weer alleen laten mag je het zeggen hoor, Hades dringt zich graag aan tot mensen, maar ik begrijp het als je naar buiten kwam om een beetje rust te hebben.' Ik kijk lichtelijk nerveus naar hem op en kijk vervolgens weer naar mijn handen die weer in elkaar gevouwen op mijn schoot liggen.


    People can be stunningly unobservant.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.


    David James
    17 || Peter Pan || Professional Weirdo || I like parties, although everyone here hates me

    Zayko was het gelukkig met mij eens als het ging over de klikspaan en ook als het over de XTC ging. Ik nam het pilletje in en sabbelde er even op voor ik het doorslikte. Het meisje leek er alleen niet van gediend en verdween. Ik keek d'r niet eens aan, vooral ook omdat er weer anderen binnenkwamen. Ik hing wat achterover en keek wat rond. De meesten zouden me nooit aanspreken, en dat gaf ook niet. Als ze iets wilden, wisten ze me echt wel te vinden, en anders hielden ze zich gelukkig uit mijn zaken. Ik keek naar Zayko naast me, terwijl ik mijn pilletje voelde opkomen. Ik kon het wel hebben, maar het begin was altijd erg vreemd. Mijn ogen kregen het in het begin altijd lastig scherp te stellen en zich te focussen op een ding. Ik stond na even op en draaide de muziek wat harder. Ik kon niet dansen, zelfs compleet onder invloed wist ik dat, maar het kon me echt niet schelen. Ik begon een beetje maf op en neer te bewegen en rondjes te draaien op de beat. Dat was wel het lekkere aan XTC: Je ging compleet op in het moment en de muziek. Mijn krullen gingen alle kanten op, en mijn ledematen waarschijnlijk ook, dus het was een wonder dat ik niemand had geslagen of geschopt voor ik me voor de veiligheid weer op Zayko's bed liet vallen met een grote grijns op mijn gezicht. "Dat moet je echt ook proberen, maat! Ik gebruik mijn eigen spul niet vaak, maar dit is echt lekker spul!" Ik greep van de tafel een glad met fanta, om toch wat water binnen te houden. Ik droogde zo snel uit, normaal al, en nu zeker ook met drugs in mijn systeem. Ik liet me weer op het bed vallen en dronk in twee slokken mijn bekertje leeg. Ik had nog meer energie dan normaal, waardoor mijn ledematen fysiek trilden, omdat ik niet wist wat ik ermee moest.


    Bowties were never Cooler

    Elizabeth Noah Ryder


    17 • party • baby mama •

    Als ik uiteindelijk naar binnen loop zie ik Zayko meteen, en hij is overduidelijk niet nuchter.
    Niet dat ik dat van hem verwachtte, maar hij is.. meer dan stoned. Het verbaast me niets dat de jongen naast hem ook flink onder invloed is - natuurlijk, het is Zayko's feestje. Hij en Sam zijn de grootste gebruikers van deze school.
    En ja, vroeger had ik misschien meegedaan. Maar nu niet meer, en dat valt me ergens wel zwaar.
    Een stemmetje in mijn hoofd zegt dat ik Zayko het liefst nu in zijn gezicht zou willen slaan, gewoon omdat hij zo dom is om allerlei shit te slikken op de eerste dag van school, maar ik weet het weg te drukken.
    Geniet nou maar gewoon van het feestje, Liz. Ach, wie houd ik voor de gek - niemand heeft zin om met mij opgescheept te zitten. Als mensen al weten wie ik ben, want als iemand ineens een jaar van de aardbodem verdwijnt zou ik diegene misschien ook wel niet herkennen.
    Ik heb geen drank bij me, en ergens voel ik me daar wel schuldig over, maar ach. Zayko begrijpt het wel, als hij niet meer boos op me is ten minste.
    Van de tafel gris ik een bekertje, waar ik uit een willekeurige fles iets in giet. Hier ben je geen moederfiguur, Liz, hier ben je gewoon een tiener. Fuck it.
    De brandende vloeistof gaat in een keer mijn keelgat in, en wordt vervolgd door een tweede lading uit hetzelfde bekertje, dat voor de tweede keer gevuld is.
    Ik kan merken dat het lang geleden is dat ik gedronken heb, want ik moet me even vasthouden aan de tafel om niet door mijn benen te zakken door de tintelingen.
    Vastberaden pak ik mijn telefoon en typ ik een berichtje naar Bellamy. Wat kan het mij ook schelen?
    Hey, kunnen we praten? Liever vandaag dan morgen.

    you got that milk money, I got that milf money


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Zayko Scar von Ardon
    “The evil queens kings are the princesses princes that were never saved.”


    18 • Scar • Party Dorm • With David

    'Hallo iedereen! Aize is gearriveerd. Ik heb geen alcohol, want dat eh.. Dat is allemaal al opgezopen,' roept Aize, die een nogal obvious entrance maakt. Ik grijns als ze op ons af stapt. 'Is die nerd niet een beetje op het verkeerde adres Zayko? ’T is een nerd. Ben je op je hoofd gevallen toen je de laatste keer dronken was?'
          'Sure, Aize,' zeg ik tegen haar en ik schud lachend mijn hoofd terwijl ik toekijk hoe ze weer verdwijnt. Kennedy lijkt echt niet bepaald blij met onze reacties.
          'Nee, laat maar dat ik hier was,' zegt ze en ook Kennedy verdwijnt. Het zal wel. Ik sluit mijn ogen even en voel hoe de pilletjes langzaam hun werk beginnen te doen.
          'Dat moet je echt ook proberen, maat! Ik gebruik mijn eigen spul niet vaak, maar dit is echt lekker spul!' schreeuwt David in mijn oor, maar ik krijg het maar half mee, want op dat moment komt Elizabeth binnen gelopen. Even twijfel ik of ik naar haar toe zal gaan, maar dan bedenk ik mij dat ze geen drugs gebruikende idioot om zich heen wil en laat ik nou net op dit moment strak staan van de pillen. Tegen mijn verwachtingen in neemt ze een groot glas alcohol en ik frons lichtjes. Uiteindelijk trek ik mijn blik los en kijk ik weer naar David met een scheve grijns.
          'Je bent geweldig. Wil je wat drinken?' Ik kom overeind en wil een stap richting de drank tafel lopen, maar ga bijna op mijn bek doordat mijn benen het lijk te begeven. Een harde lach verlaat mijn mond en ik grijp mij vast aan het bed. 'Dat gaat goed,' stoot ik lachend uit. 'Wat wil je? Iets... frisssss?'


    I'm surrounded by idiots.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.


    Why are you threatened by anyone different from you?



    18 — quiet, animal loving guy — Tarzan and Jane — outside

    'Nee, dat lijkt mij niet bepaald plezant,' zegt Rodi en ik lach zachtjes, maar schud mijn hoofd even. In Afrika slaap ik vrijwel altijd buiten, maar als het regent dat het giet, verblijf ik liever binnen, ook al blijft mijn vader dan nog heel graag buiten. Af en toe vergeet ik toch dat hij zijn hele leven daar al woont en dat hij zijn hele jeugd bij gorilla's heeft geleefd voor hij mijn moeder leerde kennen. 'Al snap ik niet hoe jij buiten kan liggen en het niet koud kan hebben. Ik heb het nu al koud en het is nog niet eens midden in de nacht,' vervolgt ze dan en weer lach ik, waarna ik mijn schouders ophaal.
          'Zo ben ik opgegroeid, denk ik,' antwoord ik dan. Hades ligt nog altijd tevreden tussen ons in en de tijger lijkt het wel naar haar zin te hebben, lijkt het.
          'Als je wil dat wij je weer alleen laten mag je het zeggen hoor, Hades dringt zich graag aan tot mensen, maar ik begrijp het als je naar buiten kwam om een beetje rust te hebben,' hoor ik al snel en ik kijk opzij naar Rodi, die naar haar handen staart. Voelt ze zich opgelaten? Of is ze bang dat ze me stoort?
          'Maak je geen zorgen,' stel ik haar gerust en ik leg mijn hand op Hades' machtige kop, 'ik vind het niet erg. Ik mis de beesten als ik hier ben, al kom ik thuis nooit een tijger tegen,' merk ik op en ik glimlach naar het meisje dat aan de andere kant van de tijger zit. Ik geloof niet dat ze enig idee heeft waar ik vandaan kom, anders had dit haar allemaal nooit zo verbaasd. 'Waarom heb je eigenlijk een tijger?' vraag ik nieuwsgierig aan het meisje. We zitten al een tijd bij elkaar op school maar ik kan me niet herinneren dat we ooit echt gepraat hebben, terwijl deze tijger toch zeker een onderwerp van gesprek zou kunnen zijn. Ik kijk nieuwsgierig naar het meisje en richt me weer even op de tijger, die het zich nog wat gemakkelijker maakt op het bankje, dat een klein beetje kraakt onder ons gewicht. Een zachte lach verlaat mijn mond en ik aai het mooie beest weer eens.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Aphrodite "Rodi" Jamila Najma
    “I thought I would be understood without words.”


    18 • Aladdin and Jasmine • Outside • Milo • Outfit

    'Zo ben ik opgegroeid, denk ik,' antwoord hij. Daar kan ik mij wel in vinden. Ik ben opgegroeid om opgesloten te zitten in zowel het paleis als in mijn eigen gedachten. 'Maak je geen zorgen,' zegt hij nadat ik mijn zorgen uitgesproken heb over het feit dat we zijn avond zo abrupt gestoord hebben. 'Ik vind het niet erg. Ik mis de beesten als ik hier ben, al kom ik thuis nooit een tijger tegen,' zegt hij en hij glimlacht naar mij. 'Waarom heb je eigenlijk een tijger?' vraagt hij dan. Hij verplaatst zich en even lijkt het bankje het te gaan begeven, dus blijf ik maar zo stil mogelijk zitten.
          'Mijn moeder - de sultana van Agrabah - heeft haar hele leven een tijger gehad. Het zit in de familie denk ik. Ik heb Hades gekregen toen ik vier jaar was. Ik ben samen met haar opgegroeid.' Ik glimlach als Hades haar kop tegen mijn hand aan duwt. 'Hoewel sommige het misschien niet zo accepteren, hebben mijn ouders het uiteindelijk toch voor elkaar gekregen om haar een plek te geven op deze school, zolang er aangetoond kon worden dat ze niet gevaarlijk was.' Ik haal mijn schouders. 'Ze zou nog geen vlieg kwaad doen.' Ik kroel Hades op haar kop en kijk Milo dan aan. 'Waar kom jij vandaan?' vraag ik. 'De meeste mensen zouden niet zo makkelijk reageren om afgelikt te worden door een gigantische witte tijger.' Ik grinnik zachtjes en krab Hades achter haar oren. Milo straalt een soort rust uit die ik wel kan waarderen. Ik voel mij niet zo snel gemakkelijk met mensen, maar met zo iemand als hij kan ik mij wel snel goed voelen. Hij is tenminste niet meteen zo in your face als de meeste andere leerlingen hier.


    People can be stunningly unobservant.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    ISAAC GASTON ZIEGLER
    TROUBLEMAKER | EIGHTEEN | GASTON | WITH JONES


    Er was één ding als feit vast te stellen en dat was dat Isaac hield van feestjes. Toch was hij niet erg enthousiast geweest om het feestje van Zayko. In eerste instantie was hij meteen ready to go, maar des te later het werd, des te minder zin hij kreeg. Hij kon zijn vinger er niet opleggen waarom hij precies geen zin had, maar het was een zeurderige gevoel dat toenam. Toch had hij zichzelf in andere kleding getrokken en zijn haar gefatsoeneerd, want hij zou Isaac niet zijn als hij een feestje zomaar over zou slaan.
          Isaac wandelde de dorm van Zayko binnen en werd meteen geraakt door de geur van drank. De muziek drong stevig zijn oren in, wat ervoor zorgde dat er een grijns op zijn gezicht kwam te staan. Meteen kwam de zin in een feestje terug. Acuut trok hij een fles met drank van een tafel af en goot wat ervan in zijn mond. Hij zette de fles terug en keek even rond. Zijn ogen vielen op Jones, die hem naderde. "Ah eindelijk een persoon met hersenen hier." zei de jongen meteen, waarna hij een andere fles drank in de handen van Isaac duwde. 'Cadeautje van me,'
          Isaac rolde lachend zijn ogen en dronk ook van deze drank een flinke slok. "Dus dit is het onderwerp van de dag? Ik verwacht wel meer hiervan." vroeg Jones. Isaac keek even rond en knikte instemmend. 'Ja, inderdaad,' antwoordde hij rustig. Hij nam opnieuw een slok. 'Erg veel stelt het nog niet voor, maar daar hebben ze dit voor uitgevonden,' lachte Isaac en hij hield de fles omhoog. 'Hopelijk komen er nog wat leuke dames, want dit schiet natuurlijk niet op zo,' voegde hij daaraan toe. 'Hoe is het verder met je, man?'


    Big girls cry when their hearts are breaking

    AIZE DEYAN HUNTLEY


    18 • The Huntsman • Zasam’s dorm • Feline

    ”De beste vijf minuten uit mijn leven,” merkte Feline sarcastisch op, toen Aize haar de vraag had gesteld of ze genoten had van de vijf Aize-vrije minuten. Ze had haar telefoon weggedaan en opgekeken. Aize gaf haar een sarcastische glimlach terug. “Dan vind je het vast heel jammer dat ik het nu weer kom verpesten, niet?” grinnikte Aize toen.
          Fae kroop van het bed af en liep naar de jongens toe, waarna ze snel een fles drank pakte en die aan haar lippen zette. Ze nam enkele grote slokken, terwijl Aize haar met een opgetrokken wenkbrauw zat aan te kijken. Niet veel later kwam Fae weer op het bed geploft, waarna ze het niet kon laten om toch even Aize aan te kijken.
          ”En dat was goed voor… Wat eigenlijk?” vroeg Aize aan haar, waarna ze de fles uit haar handen pakte en zelf wat slokken nam. “Probeer je mijn aanwezigheid uit je brein te bannen ofzo?” vroeg ze toen, waarna ze dichter naar Fae schoof en een arm om haar schouder sloeg.
          ”Mijn lieve, beste, lelijke, lompe, sarcastische, achterlijke, beste vriendin - je kan mijn aanwezigheid niet wegdrinken,” zei ze en ze gaf een kus op haar wang. “Heeft nog niemand wat gevraagd over je litteken? Apart. Moet ik daar verandering in brengen?” vroeg ze, waarna ze de kamer rondkeek.
          Het leek niet alsof iemand nu naar haar zou luisteren, dus ze besloot zich in te houden en niet te gaan schreeuwen, dan zou ze zichzelf en Fae alleen maar voor schut zetten. Nu zou het haar niet zo interesseren als Fae voor schut werd gezet, maar ze vond het minder als zij degene was die voor lul stond. Dat was beschamend. Aize hield niet van schaamte. Of voor lul staan. Echter, iemand anders voor lul zetten was een van haar favoriete bezigheden.
          ”Dus - van plan om dit jaar te slagen? Of blijf je liever nog een jaar op deze school hangen? Lijkt me niet dat dat gaat gebeuren though. Je bent slim.” begon Aize te ratelen, waarna ze even giechelde.


    That is a perfect copy of reality.


    Why are you threatened by anyone different from you?



    18 — quiet, animal loving guy — Tarzan and Jane — outside

    'Mijn moeder - de sultana van Agrabah - heeft haar hele leven een tijger gehad. Het zit in de familie denk ik. Ik heb Hades gekregen toen ik vier jaar was. Ik ben samen met haar opgegroeid,' beantwoordt Rodi al snel mijn vraag en ik glimlach wel even. Ze, dus Hades is een meisje. En ze komt dus uit Agrabah. Is ze de dochter van Jasmine en Aladdin? 'Hoewel sommige het misschien niet zo accepteren, hebben mijn ouders het uiteindelijk toch voor elkaar gekregen om haar een plek te geven op deze school, zolang er aangetoond kon worden dat ze niet gevaarlijk was. Ze zou nog geen vlieg kwaad doen.'
          Glimlachend neem ik het meisje even in me op en ik knik instemmend als ik de mooie tijger nog eens aai. Het is nog altijd een prachtig beest. Ik weet hoe zeldzaam witte tijgers zijn, dus het feit dat Rodi er hier eentje heeft, zegt genoeg. Het is voor mij natuurlijk een uitgelezen kans om er eentje van dichtbij te aanschouwen en bewonderen.
          'Waar kom jij vandaan? De meeste mensen zouden niet zo makkelijk reageren om afgelikt te worden door een gigantische witte tijger.'
          Lachend kijk ik haar aan en ik richt mijn blik weer even op Hades. Ze is groot en zwaar en voor mijn gevoel zakt het bankje bijna door, maar dat maakt niet uit. Het is nog leuker om met zo'n beest hier te zitten. 'Ik kom uit Afrika,' antwoord ik en ik kijk even naar de heldere sterrenhemel boven ons. Het is niet zo goed te zien als thuis, maar toch ben ik aangenaam verrast. Ik had gedacht dat het door alle lichten op het terrein minder goed te zien zou zijn, maar toch valt het me mee. 'Mijn ouders hebben elkaar daar leren kennen en mijn moeder is gevallen voor de wildernis en de dieren, dus zij en mijn opa zijn daar gebleven.' Ik grinnik kort als ik denk aan mijn opa, die kleine, verwarde professor die zo geliefd is door alle dieren. Ik vind het geweldig om in Afrika te zijn, het is mijn thuis en dat zal het altijd blijven. Ik zou nooit in een de stad in een klein appartementje kunnen wonen waar de enige frisse lucht te krijgen is als je een kilometer boven de stad zelf gaat hangen, omdat de uitlaatgassen ervoor zorgen dat het niet lekker meer is. 'Ik slaap vrijwel altijd in een hangmat daar, buiten tussen de bomen. En 's nachts hoor ik dan alleen maar de watervallen en sommige vogels en uilen roepen, verder hoor ik geen auto's of schreeuwende mensen.' Ik kijk weer kort naar Rodi en glilmach naar haar. 'Het is geweldig daar.'


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.


    ASHLEY PERCIVAL JONES

    SON OF A B*TCH , 18 , At Party, talking to Isaac

    N





       Isaac rolde lachend met zijn ogen waarna hij de fles aan zijn lippen zette en er enkele flinke teugen van nam. Vervolgens knikte de jongen instemmend op mijn woorden. 'Ja, inderdaad,' was zijn kalme antwoord waarna hij nog een teug achterover sloeg. 'Erg veel stelt het nog niet voor, maar daar hebben ze dit voor uitgevonden,' lachte Isaac doelend op de alcohol en een kort lachje verliet mijn lippen waarna ik een een fles nam en deze tegen zijn omhooggehouden fles kninkte. "Cheers mate." grijnsde ik waarna ik ook een gulp nam wat het zoete plakkerige spul, echter vond ik rum toch beter smaken.
    'Hopelijk komen er nog wat leuke dames, want dit schiet natuurlijk niet op zo,' zei Isaac en ik knikte nu ook instemmend, ik was misschien geen rokkenjager zoals de meesten hier maar vrouwelijk gezeldschap deed vaak wonderen aan een saai feest. 'Hoe is het verder met je, man?' vroeg Isaac me waarna ik mijn shouders simpel ophaalde. " I'm great, daarbij elke kans om Zayko te irriteren grijp ik graag." grijnsde ik. "Met jou? Nog leuke zomerromances gehad, I mean with your charmes." zei ik plagend maar bedoelde het wel goed. Mijn mobiel trilde even waardoor ik deze bovenhaalde. Het was Miles. Een geamuseerde glimlach sierde mijn lippen waarna ik hem terug stuurde.

    To Miles: A chance to annoy Zayko, always. I'm already here it's boring as hell.


    Stuurde ik naar de jongen terug en keek even het feestje rond. David lag op één van de bedden en leek met zijn gedachten nog verder weg te zijn dan Neverland, ook spotte ik Ryder op. Ik vroeg me nog steeds af waarom ze een jaar geskipt had. Echter Naast Isaac waren er baggerweinig interessante personen. Ik zag nergens Fa en Miles was nog onderweg hierheen. " Dus Isaac, welke meiden ga je dit jaar proberen te omwinden?" vroeg ik hem geamuseerd en nam nog een slok.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2017 - 11:42 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    MILES IMARI KINGSLEY


    19 • Nala and Simba • Hallway • Delia

    ”Nee, natuurlijk zal ik geen seks hebben op je bed,” antwoordde Delia terwijl ze haar hand door haar lange bruine haren haalde. “Tenminste, niet zonder jou,” vervolgde ze toen, waarop een grinnik Miles’ mond ontsnapte.
          ”Is dat een stiekeme hint?” vroeg hij toen grinnikend, waarna al snel zijn volgende vraag volgde, waarop zij ook weer reageerde. “Nee ik heb niemand echt op het oog,” antwoordde ze, terwijl ze Miles even snel bekeek. “Iedereen op deze school is maar met een ding bezig, en om nou echt te zeggen dat ik echt voor veel one night stands ga is ook niet aan de orde,” vervolgde ze zachtjes lachend. Iets harder begon ze echter te lachen toen Mile kwam met zijn boom opmerking, waarop Miles ook zachtjes begon te grinniken.
          Hij sloeg een arm om haar heen, waardoor Delia hem in de ogen aankeek. “Maar het is jou kamer,” antwoordde ze ongelovig toen Miles aan haar vroeg of ze wat alcohol voor hem wilde meenemen.
          Even is het stil, waarna Miles weer gaat praten. “Ik weet het, maar Zayko en ik zijn nu niet echt de beste vrienden weetje,” antwoordde hij. Delia leek echter al in gedachten verzonken te zijn. “Ik weet wel iets, Zayko zei dat je een plus one mee mag nemen, en ik hem nog niemand,” zei ze opeens tegen hem, terwijl z hem lief aankeek. “Wil je anders mee als mijn, uhm, date?” vroeg zelachend. Miles grinnikte nogmaals.
          ”Perfecte manier om iemand terug te pakken is om te partycrashen,” sloot ze lachend haar verhaal af, terwijl ze hem met een lichte grijns aankeek. “Nou, dat aanbod kan ik moeilijk weigeren, niet?” zei hij toen en hij pakte Delia’s hand vast.
          ”Neem me maar mee naar binnen, date,” zei hij grinnikend. Niet veel later maakte zijn telefoon geluid, waardoor hij die met de andere hand vastpakte. Het was Ashley.

    To Ashley: I am on my way with a beautiful date (; – Miles.


    [ bericht aangepast op 11 jan 2017 - 17:43 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Bassam "Sam" Hashim Sultan


    18 • at the party

    Het jaar is pas echt begonnen als er een feest gegeven is. En natuurlijk zijn Zayko en ik degenen die dat organiseren, want alleen dan wordt het een echt goed feestje.
    Dat het een van onze feestjes is, is goed te zien aan de hoeveelheid drank en andere verdovende middelen die aanwezig zijn. Niet alles is meteen te zien, maar als je weet waar je moet zijn heb je zo een lading aan drugs in je broekzak. Ben je meteen wel een deel van je geld kwijt, maar dat is het waard.
    Ik ben zelf het liefst nuchter op dit soort feestjes, al gaan een paar drankjes er wel in. Zolang ik maar weet wat er gebeurt en nog kan staan.
    Dat kun je nu al niet meer zeggen van een boel gasten, waaronder Zayko, maar dat irriteert me niet. Die jongen heeft plezier, en dat wordt hem gegund.
    Ik loop naar hem toe, terwijl hij staat te wankelen op zijn benen. Wat hij geslikt heeft weet ik niet, maar dat hoort bij jong zijn. Gewoon troep slikken in de hoop dat je een leuke avond hebt. Toch?
    Vriendschappelijk sla ik een arm om zijn schouder en ik trek hem wat dichter tegen me aan, zodat ik niet hoef te schreeuwen over de muziek heen. Het is pop, maar wel prima te doen. Geen Justin Bieber.
    "Zeg..," ik grijns en laat mijn ogen even over de ruimte vol mensen glijden. "Wordt vanavond eindelijk de avond dat je die grote V kwijtraakt? Genoeg..," ik wil eigenlijk 'lekkere wijven' zeggen, maar daar gaat hij sowieso bijdehand op reageren, "knappe, vrijgezelle meisjes hier. En het wordt tijd, Zayko.." Ik wijs willekeurig een paar meisjes aan. De een knapper dan de ander, maar ik weet natuurlijk niet wat zijn type is.
    "Wat zoek je? Blond, brunette, ginger? Lang, klein? Grote borsten, kleine borsten.. Slank of curvy?"



    she wasn't wearing underwear, at least i prayed she might be the one


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Matthew "Matt" Chris Hatter


    There is no great genius, without a though of madness.


    18 • Mad Hatter • Dorm 4 • Addie • ootd
    Voordat Matt het wist, nam Addie zijn hand en sleurde hem naar buiten.
    "Is je kamer zo erg dat je er weg wilt?" grapte hij toen hij buiten stond en de deur achter hem gesloten was. Glimlachend keek hij in de richting van Addie en zag hoe ze rood kleurde en haar hand snel terug trok. Als het aan Matt gelegen had, hadden ze elkaars hand best vast kunnen houden, hij had er geen problemen mee.
    "Oh dit?" Matt gebaarde met de fles whiskey. "Het is kwaliteit spul. It will cover for both of us, I think." Zonder haast liep hij met Addie door de gangen.
    "Maar je vakantie was?" vroeg hij nog maar een keer, gezien hij er nog steeds geen antwoord op gekregen had.
          Matt was benieuwd naar het feestje, hij had geen idee wie er zouden zijn en wat voor karakters er rond zouden lopen. Maar hij moest eerlijk toegeven dat hij het ergste verwachtte na het zien van de personen die in zijn jaarlaag zaten.
    "Als je het niet meer leuk vind, moet je het zeggen, dan gaan we weer." Hij had zich voorgenomen om goed op Addie te letten, gezien ze er niet echt uitzag als het wilde party-type. "Oh en ik zou opletten met wat je aanneemt, ik heb zo'n vermoeden dat er nog wel eens mee geknoeid kan zijn." Matt glimlachte bemoedigend. "Ik heb ervaren dat je beter zelf je drinken kunt inschenken." Op zijn eerste feestje dat niet in Wonderland gehouden werd, had iemand behoorlijk wat zooi in zijn drinken gedaan, vanaf dat moment haalde hij altijd zelf zijn drinken.
          In de gang was al te horen waar het feestje was. Gemakkelijk haalt Matt twee doosjes met oordopjes uit zijn broekzak en geeft er een doosje aan Addie.
    "Dan kun je me tenminste verstaan," zei hij met een glimlach en deed zijn paar in. Muziekoordopjes waren zijn must have als het op feestjes aankwam, zelf had hij dan ook aangemeten oordopjes, speciaal voor zijn oren, terwijl die van Addie bij iedereen paste.
    "Gewoon zeggen als je weg wilt, verder doet lachen het altijd goed," zei Matt als laatste bemoedigende woorden voordat hij een arm om haar schouders sloeg en de dorm binnen liep.
          Al snel had hij gevonden wie hij zocht.
    "Als ik het goed heb, moet ik onder andere jou bedanken voor dit feestje," zei Matt wat luider in Bassam's oor en bood hem de fles whiskey aan. Met een schuin oog hield hij Addie in de gaten terwijl hij met Bassam communiceerde en ondertussen de kamer afzocht naar meer bekende. David werd al snel gespot bij het drinken, maar verder kende Matt nog niet echt mensen.


    David James
    17 || Peter Pan || Professional Weirdo || I like parties, and someone even likes me!

    Mijn lijpe grijns werd alleen maar breder, nu niet van de drugs, maar van het feit dat iemand me geweldig noemde. Normaal gebeurde dat letterlijk nooit. Ik zag hem bijna op zijn bek gaan bij het lopen, waardoor ik al bijna van het bed viel van het lachen. Ik had nu echt geen hand op mezelf, wat normaal l vrij weinig was. Lachend keek ik hem aan en rolde met mijn ogen, terwijl ik zo goed mogelijk uit mijn woorden probeerde te komen, wat maar lastig lukte. Hikkend en proestend probeerde ik het dan toch. "D...dat zou ver...verantwoordelijk zijn... J...jammer d...dat ik d...dat nu net niet b...ben. D...doe maar w...wat sterks!" riep ik hem tussen het lachen toe. Dat was net het punt dat Sam zich bij Zayko voegde en begon te spreken. Ik kende hem een stuk minder goed dan Zayko, maar van wat ik had horen zeggen, was hij geen slechte gast. Langzaam begon het lachen gelukkig iets af te zwakken, waardoor ik de kamer weer iets meer kon volgen, maar ook niet veel. Alles was nog altijd vaag en geweldig. Toch ving ik wel wat op, een opsomming van uiterlijke eigenschappen, waarbij krullen en ginger er voor mij uit sprongen. Ik sprong op, voor zover dat ging, en kieperde min of meer tegen Sam aan. Ik had geen enkele controle over mijn lichaam, maar het voelde goed. "Ik heb krullen en ben ginger!" zei ik vrolijk, terwijl ik waarschijnlijk het punt van de conversatie compleet had gemist. Ik probeerde op mijn eigen benen te komen staan, terwijl ik probeerde op te letten wat Sam of Zayko zei, maar waar ik normaal al niet op meer dan een ding tegelijk kon letten, ging het nu helemaal niet en had ik dan ook echt Sam nodig om te blijven staan, terwijl mijn ogen heen en weer tussen de jongens schoten om te zien wie er zou spreken. Ik was heel ver van de wereld, waarschijnlijk ook omdat ik een heel erg lichtgewicht was met dit soort dingen, en had dan ook echt geen idee hoe ik uiteindelijk zou eindigen deze avond.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2017 - 13:26 ]


    Bowties were never Cooler

    Adilene Raine Chastain
    status still in the making || SEVENTEEN || BELLE & THE BEAST || WITH MATT || OUTFIT*

    in the end, I want my heart to be covered in stretch marks

    'Oh dit?' Hij zwaaide met de fles alsof het niks voorstelde. 'Het is kwaliteit spul. It will cover for both of us, I think.' Addie hoopte het maar. Het zou nogal beschamend zijn als ze straks daarom weggestuurd werd, maar ze vertrouwde er op dat Matt gelijk had.
          'Maar je vakantie was?'
          Nu pas realiseerde dat ze nog geen antwoord had gegeven op zijn eerdere vraag. 'Oh, ik ben bijna de hele zomer bij Milo, de jongen met de dreadlocks, in Afrika geweest. Het was echt geweldig. Als je ooit de kans hebt, moet je er zeker eens heen gaan. Misschien kan je ook wel naar Milo dan, dat vindt hij vast niet erg.'
          Ondertussen waren ze al in de hal van de jongens aangekomen en Addie begon zich lichtelijk nerveus te voelen. Opnieuw.
          'Als je het niet meer leuk vind, moet je het zeggen, dan gaan we weer.. Oh en ik zou opletten met wat je aanneemt, ik heb zo'n vermoeden dat er nog wel eens mee geknoeid kan zijn. Ik heb ervaren dat je beter zelf je drinken kunt inschenken.' Ze knikte bij wijze van een antwoord, al wist ze vrij zeker van zichzelf dat ze het niet zou zeggen wanneer ze wilde gaan, vooral niet als ze zag dat Matt het wel leuk vond. Ze wilde niet zijn plezier verpesten. Ze snapte alleen niet zo goed waarom iemand iets in haar drankje zou willen doen. Voor ze kon antwoorden overhandigde hij haar echter een doosje met oordopjes. 'Dan kun je me tenminste verstaan.'
          'Oh, dankjewel,' glimlachte ze breed, waarna ze kort stil stond om ze in te doen. Als ze het lopend zou doen zou ze waarschijnlijk over haar eigen voeten struikelen.
          'Gewoon zeggen als je weg wilt, verder doet lachen het altijd goed.' Met deze woorden sloeg Matt zijn arm rondom haar schouders en loosde hij naar binnen, waar ze al snel Bassam tegen kwamen, die samen met Zayko stond. Haar wangen werden lichtelijk rood bij het zien van de eerste jongen. Ze ging niet zo vaak naar feestjes, maar vorig jaar was ze ook naar het feestje van Bassam en Zayko geweest, waar ze Bassam moest kussen bij een spelletje Truth or Dare. Hij leek haar er nog graag mee te plagen.
          Haar groene kijkers gleden naar David, die er ook bij stond en nogal... onstabiel leek. Was dat wat er gebeurde als iemand iets in je drankje deed? Voorzichtig raakte ze Matt's zij aan en ging ze op het topje van haar tenen staan zodat ze iets in zijn oor kon zeggen 'Gaat alles wel goed met hem?' vroeg ze. 'Is dat waarom ik op mijn drankje moet letten?'
    *no bag


    To the stars who listen — and the dreams that are answered