• Crowns & Condoms


    "No one is too old for a fairytale."




    September 2016 — Jaren zijn verstreken na de happy ending van alle bekende sprookjes verhalen. De klassieke Doornroosje, Sneeuwwitje, De Leeuwenkoning en De Kleine Zeemeermin zijn nu niks anders dan dat: klassiekers. Nu, echter, zijn alle zoons en dochters herenigd op één school. Welcome to Fairytale High, where all your dreams come true.


    praattopicrollentopicspeeltopic

    "Never grow up."


    Rollen
    Naam • Ouders //Faceclaim// - Username [Pagina]
    Good guys
    Milo Ace Porter • Tarzan and Jane // Samuel Larsen // Prongsie [1.3]
    Miles Imari Kingsley • Simba & Nala //Paddy Mitchell// Marlow [1.5]
    Matthew "Matt" Chris Hatter • Mad Hatter //Richard Deiss// Scythe [1.3]
    David James • Peter Pan //FC// PeterMaximoff [1.3]
    Archie Richard Junior Hood • Robin Hood //Renan Pacheco// GriffeI [1.5]
    Aphrodite "Rodi" Jamila Najma • Aladdin & Jasmine //Savannah Brown// Paddiecakes [1.1]
    Elizabeth Noah Ryder • Rapunzel & Flynn //Sabrina Carpenter// Valtersen [1.1]
    Adilene Raine Chastain • Belle & Beast //Taylor Marie Hill// Stiles [1.3]
    Fa Yué • Mulan & Shang //FC// Metamorphoses [1.3]
    Kennedy Anastasia Ackermann • Timo & Pumbaa //Jena Goldsack// Ziegler [1.3]


    Bad guys
    Zayko Scar von Ardon • Scar //Christopher Mccrory// Paddiecakes [1.1]
    Bassam “Sam” Hashim Sultan • Jafar //Avan Jogia// Valtersen [1.1]
    Ashley Percival Jones • Hook //Matthijs Meel// GriffeI [1.5]
    Bellamy Rumpelstiltskin • Rumpelstilskin //Richard Harmon// Skaikru [1.5]
    Isaac Gaston Lukasiak • Gaston //FC// Ziegler [1.5]
    Delia April Hades • Hades //Marilhéa Peillard// Skaikru [1.3]
    Aize Deyan Huntley • Huntsman //Giza Lagarce// Marlow [1.5]
    Feline Luana Khan • Shere Khan //Zoë Kravitz// Miall [1.3]
    Vivienne Madeline Hearts • Queen of Hearts //Amelia Zadro// Nomophobe [1.5]

    ? • Maleficent //?// Sasannach [?]


    Starter
    De vakantie is voorbij. Het was een magische zomer, maar nu wordt het weer tijd om te studeren. Één voor één arriveren de leerlingen op Fairytale High in de middag van de eerste dag van september. Iedereen heeft tot 16.00 uur de tijd om zijn dorm kamer in te richten en bij te praten met vrienden en vriendinnen voordat Headmaster Mouse het jaar zal introduceren in de grote eetzaal.Zasam's Party
    Het is net na het avondeten en een groot deel heeft een uitnodiging ontvangen voor het feest van Zayko en Sam in Dorm Room One. Diegene die niet uitgenodigd zijn kunnen echter gemakkelijk partycrashen, want ondertussen weet iedereen van het feest. Zolang je maar drank meeneemt!
    Field trip
    De volgende ochtend is aangebroken en waarschijnlijk hebben de meeste van de leerlingen een flinke kater na deze zware nacht, maar helaas, ze hebben geen tijd om lang uit te slapen. Het is namelijk tijd voor een door de school georganiseerde field trip in de bossen. Ze gaan met z'n allen twee nachten het bos in om daar te kamperen. De bus staat buiten klaar, dus bereid je maar voor en zorg dat je op tijd klaar zit voordat de bus vertrekt!


    Informatie

    Achternamen
    Veel disney figuren hebben geen achternamen, deze mag je gewoon verzinnen, maar zorg dan wel dat ze overeenkomen met de andere kinderen.


    Staff
    Headmaster Mouse - Tom Hiddleston.
    Deputy Head Duck - Tom Felton.
    School Nurse Goofy - Tom Hanks.


    Dorms
    Boys
    Room one
    Room name
    Milo Ace Porter
    Miles Imari Kingsley
    Zayko Scar von Ardon
    Bassam Hashim Sultan
    Isaac Gaston Lukasiak

    Room two
    Room name.
    Matthew Chris Hatter
    David James
    Ashley Percival Jones
    Bellamy Rumpelstiltskin
    Archie Hood
    Girls
    Room three
    Room name.
    Aphrodite Jamila Najma
    Elizabeth Noah Ryder
    Kennedy Anastasia Ackermann
    Delia April Hades
    Vivienne Madeline Hearts

    Room four
    Room name.
    Adilene Raine Chastain
    Fa Yué
    Aize Deyan Huntley
    Feline Luana Khan
    Meisje Sasannach



    Regels
    • Er is een maximaal aan twee personages.
    • Alle personages zitten in het zevende en laatste jaar en zijn 17/18.
    • Alleen Pickett, Maslany en Miall maken topics aan.
    • Posts moeten minimaal 300 woorden bevatten.
    • Geen ruzie behalve in de RPG zelf.
    • Off topic in het speeltopic graag tussen haakjes of in het praattopic.
    • 16+ is toegestaan.
    • Zonder toestemming mag je de personages van anderen niet besturen.
    • Leraren worden bestuurd door iedereen.
    • Sluit niemand buiten en probeer zoveel mogelijk andere posts te lezen!
    • Probeer bij de tijd te blijven die wij aangeven.
    • Denk heel goed na voordat je meedoet. Wij steken hier veel tijd in en het is ook niet leuk voor anderen als je niet meer reageert.
    • Dit is een herstart van het oorspronkelijke Disney Descendants RPG.
    • And above all; have fun!


    "Sometimes the right path is not the easiest one."


    ©Lizor
    Mag niet gekopieerd worden tenzij specifiek gevraagd.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 11 april 2017 - 15:13 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    AIZE DEYAN HUNTLEY


    18 • The Huntsman • Bus • Feline

    Dat Feline zich niets aantrok van Aize’s wens om alleen gelaten te worden, werd haar duidelijk toen ze een oortje uit haar oren trok en haar aankeek. “Waarom kwam je dan naast me zitten, babe?” vroeg ze op geveinsd lieve toon, waarna ze het oortje teruggooide en ze haar hoofd voor de zoveelste keer deze ochtend tegen het koele glas aandrukte.
          Aize rolde met haar ogen. “Omdat jij geen vrienden hebt en ik dat zielig voor je vindt” bitste Aize naar Feline toe, waarna ze het er eerder uitgetrokken oortje weer terug stopte. Ze unlockte haar telefoon en scrolde door haar muzieklijst heen, waarna ze een willekeurig nummer uitkoos en het volume hoog zette. Ze leunde met haar hoofd tegen de leuning van de stoel en sloot haar ogen weer. Nu kon ze eindelijk genieten van een busreis vol rust, zonder lastiggevallen te worden door de idioten die zich haar klasgenoten noemden.
          Aize’s welverdiende rust werd niet veel later voor een tweede keer verstoord wanneer Feline haar Aize een stomp tegen haar arm gaf en wederom een oortje uittrok. Een zachte grom verliet Aize’s mond, waarna ze de muziek uitzette en haar hoofd richtte op het irritante kind naast haar.
          ”Waarom moest je me nu al wakker maken? Was je zo bang alleen achter te blijven als ik niet mee zou gaan?” pestte het meisje haar toen. Aize zuchtte even overdreven en rolde met haar ogen. Ze zag dat Feline even pruilde en hoorde kort daaropvolgend een grinnik. “Niet zo chagrijnig, lieve Huntsman, ik ben wel aardig hoor,” vervolgde ze toen.
          ”Nee, ik wekte je zo vroeg, omdat ik niet degene wil zijn waar iedereen op moest wachten, zodat mensen ons nog meer gaan haten. Oh ja, en ik wilde een goede indruk geven bij de leraren zodat ze ons met rust laten. Over dingen nadenken heet dat, weet je wel?” zei Aize terug tegen haar, waarna ze weer haar oortje in haar oor stopte.
          ”En nu houd je op met me lastigvallen, thanks mevrouw Khan.”

    [ bericht aangepast op 14 mei 2017 - 12:50 ]


    That is a perfect copy of reality.


    David James
    17 || Peter Pan || Professional Weirdo || In de bus || Archie's back! || Archie

    Archie pruilde wat toen ik aan zijn haar zat, maar ik kende de jongen goed genoeg om te weten dat het zeker niet lang zou duren. Toch zou ik het gegein met hem in de bus moeten missen, gezien hij hoogst waarschijnlijk met zijn motor zou gaan. Ik had het niet op motoren, en daarbij zou ik er binnen de kortte keren vanaf vallen en vanalles breken. Het verbaasde me dan ook heel erg dat hij zijn hand op mijn schouder legde en besloot toch met mij in de bus te komen zitten. Mijn glimlach werd breder en ik huppelde met hem mee naar de bus. In de bus nam ik naast hem plaats, terwijl hij alweer met de meiden zat te flirten. Ik trok intussen een houtblokje en mijn vlindermes uit mijn tas, om toch iets te doen met mijn handen, terwijl Archie zich probeerde te mengen met de rest. Als hij werd genegeerd, zou ik me er zeker wel in mengen, gezien ik Archie nooit laten vallen, maar ik wist ook dat ik wat veel was voor heel veel mensen. Ik sneed vader aan het hout, terwijl Archie maar geen antwoord kreeg. Ik stak mijn mes dichtgevouwen in mijn broekzak en sloeg mijn benen over zijn schoot. "Niet veel, Arch. Vooral drama en de tijger is erg verwarrend. Gewoon niet bij in de buurt komen en geen vragen over stellen." zei ik tegen hem, voor ik toch weer mijn mes uit mijn zak haalde en verder werkte aan het houtsnijwerkje. Ik moest altijd wat doen met mijn handen, altijd, en dit was een goede manier. Het enige wat jammer was, dat roken in de bus niet werd gewaardeerd. Anders zou ik nu in plaats van houtsnijden, een joint aan het rollen zijn. Hopelijk was de rit niet erg lang, want stilzitten en geen kattenkwaad uithalen, zeker in de buurt van Archie, was niet iets wat ik goed kon.


    Bowties were never Cooler

    MILO ACE PORTER
    "Why are you threatened by anyone different from you?"


    18 • TARZAN & JANE • QUIET GUY • THE BUS • RODI

    'Dat maakt toch niet uit? Tot voor kort ik ook niet, tot Miles en nu ben ik weer helemaal bij met ontgroening en ontmaagding en dat soort dingen, maar dat is nou niet echt iets waar ik trots op ben,' zegt Rodi en ik kijk haar aan. Goed, ik weet nu dat ze al seks heeft gehad, ik neem aan... daar kom ik aan, een jongen zonder enige ervaring op seksueel gebied. Ik heb nooit een meisje gekust, niet eens Addie, alleen af en toe vriendschappelijk op haar wang. Ze is mijn beste vriendin en wat ze nu ineens met Sam moet, vraag ik me ook oprecht af. Het zal allemaal wel. Ik ben niet haar baas en ze kan en mag omgaan met wie ze wil omgaan, maar van Sam snap ik het oprecht niet echt. Hij zuipt nogal veel en Addie is helemaal niet zo. Ik dwaal af. 'Sorry, dat is raar om te zeggen. Ik denk gewoon dat je je niet al te veel zorgen hoeft te maken, want je bent echt niet de enige die nog nooit een relatie heeft gehad.' Ik word door Rodi's stem uit mijn gedachten gehaald en ik glimlach naar haar.' Ze vertelt weer over Miles en ik merk dat ik stiekem toch een klein beetje boos word. Die jongen moet haar handen van haar afhouden. Ik zie er niet zo agressief uit, maar ik kan ontzettend boos worden als mensen anderen pijn doen.
          'Dat maakt ook niet uit,' zeg ik. 'Ik wacht op die ene speciale persoon, denk ik,' lach ik zachtjes. 'Het heeft geen haast... maar het is wel raar, denk ik, of zo.' Ik haal mijn schouders op. Ik ben 18 en ik heb van mijn leven nog geen meisje naakt gezien, dus ik zou ook bij god niet weten hoe het zou zijn om zo intiem met iemand te worden. 'En Miles verdient je niet. Hij is een klootzak. Iedereen die andere mensen pijn doet, op wat voor manier dan ook, verdient het om...' Ik zoek naar een goede vergelijking, 'opgegeten te worden door Hades?' Ik grinnik en kijk even achterom naar de witte tijger, waarna ik het beest even over haar kop aai. 'Geen idee... maar je moet je niet verdrietig voelen over dat je niet meer met hem samen bent, want hij verdient dat niet. Je hebt mij nu toch,' voeg ik er plagend aan toe.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    FELINE LUANA "FAE" KHAN
    "He'll come back... and I'll be waiting."


    17 • SHERE KHAN • COLD BITCH • IN THE BUS • AIZE

    'Nee, ik wekte je zo vroeg omdat ik niet degene wil zijn waar iedereen op moest wachten, zodat mensen ons nog meer gaan haten. Oh ja, en ik wilde een goede indruk geven bij de leraren zodat ze ons met rust laten. Over dingen nadenken heet dat, weet je wel?' legt ze uit en ik rol met mijn ogen. 'En nu houd je op met me lastigvallen, thanks, mevrouw Khan.'
          Ze stopt het oortje weer in haar oor en ik schud mijn hoofd. 'Ik maak me niet druk om de opmerkingen van anderen, ondertussen zou je dat moeten weten, Huntsman,' zeg ik nog een keer, maar dit keer trek ik niet het oortje uit haar oor om ervoor te zorgen dat ze misschien niet helemaal flipt. Ze kan nogal uitvallen, zeg maar.
          Archie komt ineens binnenlopen en ik kijk naar hem. Wij werden later wakker en zijn eerder in de bus dan hij en stoner David, dat zegt wel wat. Zijn mannen altijd zo langzaam? 'I'm back people! En tijger. Eh ja, daarmee bedoel ik niet jou, Feline.' Ik schud mijn hoofd en steek mijn middelvinger vrolijk naar hem op. Hij heeft me vanmorgen wakker gemaakt en nog altijd ben ik daar niet heel gelukkig mee.
          'Je hebt niks gemist, Archie,' antwoord ik, 'want het is hier altijd een dooie boel en iedereen is bezig met zichzelf.' Ik haal mijn schouders op. 'En sommige debielen nemen hun huistijgers gewoon mee in de bus, want dat is totaal niet gevaarlijk.' Nu draai ik me toch even terug naar Rodi en Milo, twee losers. 'Tijgers verscheuren je zodra ze de kans krijgen, dat weet je toch wel? Ze horen thuis in het wild, in Azië, niet hier in een kamertje samen met een paar huisgenoten.' Tevreden draai ik me terug en ik schuif wat onderuit.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Aphrodite "Rodi" Jamila Najma
    “I thought I would be understood without words.”


    18 • Aladdin and Jasmine • Bus • Milo • Outfit

    'Dat maakt ook niet uit,' zegt hij en ik glimlach zwakjes. 'Ik wacht op die ene speciale persoon, denk ik. Het heeft geen haast... maar het is wel raar, denk ik, of zo.' Hij haalt zijn schouders op. Hij lijkt er echt moeite mee te hebben en om eerlijk te zijn snap ik dat ook wel. Ik had hetzelfde. Miles was de eerste jongen die ik zoende en dat was pas vorig jaar. 'En Miles verdient je niet. Hij is een klootzak. Iedereen die andere mensen pijn doet, op wat voor manier dan ook, verdient het om...'opgegeten te worden door Hades?' Ik lach zachtjes en volg zijn blik. 'Geen idee... maar je moet je niet verdrietig voelen over dat je niet meer met hem samen bent, want hij verdient dat niet. Je hebt mij nu toch.' Ik schud lachend mijn hoofd.
          'Je moet er niet te veel over inzitten,' zeg ik, 'dat iedereen hier al seks heeft gehad zegt meer over hen dan over jou, geloof me.' Ik kijk kort rond. 'En daarnaast,' ik haal mijn schouders om, 'denk ik dat je de juiste vast wel vindt. Ik bedoel, wie zou jou nou niet willen daten?' Ik glimlach en haal mijn schouders op. 'Eerlijk waar. Wat Miles betreft, tja. Ik denk inderdaad dat hij best opgegeten mag worden door Hades.' Ik zucht diep. 'Vooral na gisteravond.' Ik schud mijn hoofd en blijf eventjes stil. Ik kan nog steeds niet geloven dat Miles zich als zo'n eikel gedraagt, vooral niet na wat er gebeurt is tussen ons. Achter ons bromt Hades zachtjes terwijl ze nog steeds iedereen in de bus in de gaten houdt. Ik glimlach en leun weer een beetje tegen Milo aan. 'De bus mag van mij betreft wel vertrekken nu,' mompel ik. Ik wrijf in mijn ogen en gaap.


    People can be stunningly unobservant.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    AIZE DEYAN HUNTLEY


    18 • The Huntsman • Bus • Feline

    ”Ik maak me niet druk om de opmerkingen van anderen, ondertussen zou je dat moeten weten, Huntsman,” zei Feline nog een keer, voor zover Aize het kon verstaan met beide oortjes in en de muziek aan. Aize reageerde er niet echt op en bleef naar het gangpad van de bus staren om te zien wie er allemaal de bus binnen kwam wandelen.
          Archie was de eerste gelukkige die binnen kwam wandelen, samen met David. “I’m back people! En tijger. Eh ja, daarmee bedoel ik niet jou, Feline,” riep de jongen door de bus, maar voor Aize was het niets meer dan alleen wat lippen die op en neer gingen. Aize deed daarom weer een oortje uit, om te kunnen meegenieten van de gesprekken die rondom haar gehouden werden, zonder zich daadwerkelijk hoeven te bemoeien met hun. Ze keek even naar Feline die haar hoofd schudde en haar vinger naar Archie opstak. Aize’s wenkbrauw ging fronsend omhoog. Waar kwam die vandaan? Welke woorden had ze nu gemist?
          ”Je hebt niks gemist, Archie,” antwoordde Feline, “want het is hier altijd een dooie boel en iedereen is bezig met zichzelf.” Ze haalde haar schouders op. “En sommige debielen nemen hun huistijgers gewoon mee in de bus, want dat is totaal niet gevaarlijk.” Aize grinnikte en keek toe hoe Feline zich omdraaide naar Rodi en Milo. “Tijgers verscheuren je zodra ze de kans krijgen, dat weet je toch wel? Ze horen thuis in het wild, in Azië, niet hier in een kamertje samen met een paar huisgenoten.” Een grinnik verliet Aize’s mond, waarna ze het niet kon laten om er ook nog een opmerking over te maken.
          ”Je weet toch dat zij geen brein hebben om mee te kunnen nadenken Faetje,” grinnikte Aize, waarna ze haar andere oortje ook uitdeed. Ze keek Feline’s zijkant aan en beet op haar lip. Ze had opeens veel zin om haar een kus te geven, gewoon voor de reactie die het op zou leveren. Zowel die van Fae als die van de rest van de groep. Aize grinnikte kort. Fae kennende zou ze het niet waarderen, maar hun vriendschap stond toch al op een laag pitje.
          Zonder er nog veel over na te denken duwde ze uiteindelijk Fae’s hoofd haar richting uit en drukte ze haar lippen op die van Fae.


    That is a perfect copy of reality.

    MILO ACE PORTER
    "Why are you threatened by anyone different from you?"


    18 • TARZAN & JANE • QUIET GUY • THE BUS • RODI

    'Je moet er niet te veel over inzitten, dat iedereen hier al seks heeft gehad zegt meer over hen dan over jou, geloof me. En daarnaast denk ik dat je de juiste vast wel vindt. Ik bedoel, wie zou jou nou niet willen daten?' Ik lach zachtjes en luister naar haar verdere uitleg over Miles en Hades. Ik vind het een prima plan, als zij hem opeet. Ik zou er niet om rouwen, denk ik. Ik ken die jongen niet goed, maar hoe hij Rodi heeft behandeld... Rodi leunt weer tegen me aan maar ineens draait Feline zich naar ons en begint, net als Aize net, een heel verhaal over Hades de tijger die niet in de bus zou moeten zijn. In zekere zin ben ik het met haar eens, maar Hades is echt Rodi's maatje en ze zorgt goed voor haar. Hades zou niemand iets aandoen, tenzij ze geteisterd wordt.
          'Wat een bullshit,' brom ik als Feline zich weer omdraait en ik rol met mijn ogen. Die twee dames mogen niemand en niemand mag hen, geloof ik, dus zijn ze op elkaar aangewezen. Ik streel een plukje zwart haar uit Rodi's gezicht en ik zucht. 'Als je ergens anders wilt gaan zitten, moet je dat zeggen...' zeg ik haar en ik glimlach kort. Ik heb geen zin in deze chagrijnige mensen met een ochtendhumeur van hier tot Tokio. Ik zucht een keer en tot mijn verbazing zie ik dat Aize haar lippen op die van Fae drukt. Pardon? Ik girnnik toch zachtjes. Wat mensen al niet doen voor aandacht. Dan kijk ik weer naar Rodi en ik bijt op mijn onderlip. 'We kunnen ook gewoon hier blijven... ik heb geen zin in dit kamp.' Ik kan op de campus ook wel buiten slapen, bedenk ik me.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    FELINE LUANA "FAE" KHAN
    "He'll come back... and I'll be waiting."


    17 • SHERE KHAN • COLD BITCH • IN THE BUS • AIZE

    'Je weet toch dat zij geen brein hebben om mee te kunnen nadenken, Faetje,' zegt Aize en ik haal mijn schouders op als ik met mijn telefoon speel.
          'Ze kunnen het op z'n minst proberen, niet?' merk ik op en ik kijk kort opzij naar mijn beste vriendin. Enige vriendin. Bekende. Kennis. Hoe je het ook wilt noemen. Ik voel dan een hand achter mijn hoofd en ineens voel ik een paar lippen op die van mij. Eerst ben ik te geschokt er wat van te vinden en om iets te doen, maar daarna pas merk ik dat het Aize is die me kust en ik duw haar meteen aan de kant.
          'What the fuck?' zeg ik als ik mijn hoofd wegtrek en mijn vingers over mijn lippen laat gaan. Ik schud mijn hoofd en kijk op, maar ik merk dat mensen het echt wel hebben gezien. Wat bezielt haar toch? Dat kind heeft echt zware problemen. 'Aize, jezus,' mompel ik en ik staar naar buiten. 'Moest dat echt?' Ik schud mijn hoofd weer en haal mijn hand door mijn zwarte haren heen. 'Doe eens even normaal, alsjeblieft, voor één keer, wil je? Ik wil een keer geen gezeik en geen gedoe, is dat zoveel gevraagd?' Ik snuif kort en schud mijn hoofd. Ze moet echt even alles op een rijtje krijgen want ik geloof dat er nogal wat draadjes loszitten in haar hoofd. Dat ze me zomaar kust is nog wel het vreemdste wat ze ooit heeft gedaan. Zomaar iemand kussen. Mij kussen. Ik kan me sowieso niet herinneren dat ze überhaupt echt iemand leuk heeft gevonden. Seks zal ze wel gehad hebben, maar echt gevoelens? Dacht het niet.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Jewel Jaidyn Snoops
    17 • Madame Medusa • The Bus



    Al snel merk ik de aanwezigheid van een grote tijger in de bus. Maar ik moet er al geen opmerking over maken want het is veel grappiger om de hele conversatie over de tijger van de andere passagiers te volgen. Twee meisjes, die niet in de vrolijkste bui ooit lijken te zijn, geven er verschillende opmerkingen op. Het meisje met de tijger zit naast een jongen,die haar wat verdedigt in haar plek. Het hele gebeuren is lachwekkend om te zien, vooral als omstaander. Al snel vang ik een paar namen op, wat erg handig kan zijn voor de rest van de reis. Maar wanneer het meisje - beter bekend onder de naam Aize - ineens haar lippen op die van haar buurvrouw drukt, kan ik het toch liet laten om te grinniken. Haar buurmeisje lijkt totaal niet tevreden en heel erg verbaasd, wat de situatie alleen maar grappiger maakt. Ik besluit om in te gaan op hun vraag naar aandacht, zodat ik de situatie wat kan ophitsen. "Oh wat schattig!", kir ik naar de twee en speels steek ik mijn tong uit.


    "I wonder if life smokes after it fucks me"

    Aphrodite "Rodi" Jamila Najma
    “I thought I would be understood without words.”


    18 • Aladdin and Jasmine • Bus • Milo • Outfit

    'En sommige debielen nemen hun huistijgers gewoon mee in de bus, want dat is totaal niet gevaarlijk.' Hoor ik dan en ik zucht opnieuw. Kunnen mensen me niet gewoon met rust laten? 'Tijgers verscheuren je zodra ze de kans krijgen, dat weet je toch wel? Ze horen thuis in het wild, in Azië, niet hier in een kamertje samen met een paar huisgenoten.'
          'Wat een bullshit,' bromt Milo. Achter ons hoor ik Hades brommen en ik steek een hand tussen de stoelen door om haar te kroelen. Net op dat moment veegt Milo een plukje haar uit mijn gezicht en wat verbaasd kijk ik naar hem op. Ik glimlach zwakjes. 'Als je ergens anders wilt gaan zitten, moet je dat zeggen...' Ik volg zijn blik en mijn mond zakt lichtjes open als ik zie hoe Feline gekust wordt door Aize. Verbaasd kijk ik Milo aan. 'We kunnen ook gewoon hier blijven... ik heb geen zin in dit kamp.'
          'Ik zou wel willen, maar ik denk niet dat we weg gaan komen zonder gesnapt te worden,' zucht ik. Ik kijk kort naar de twee meiden voor ons. Een meisje wat verderop, ik geloof dat haar naam Jewel is, reageert nogal enthousiast op de kus. Ik ga wat rechter op zitten en leun over de stoelen voor me heen. 'Als je aandacht nodig hebt, Aize, kan je je ook gewoon normaal gedragen en niet als een bitchende slet. Ik stel voor dat je Hades en mij met rust laat voordat ik haar op je afstuurt. Geloof me, ze zal je vast lekker vinden, want je ego is gigantisch.' Ik plof weer neer naast Milo en sla dan demonstratief mijn handen over elkaar heen terwijl ik nog even een kinderachtige trap tegen de stoel van Aize aan geef. 'Bitches,' mompel ik. Ik weet zeker dat dit niet de slimste zet was, maar goed. Ik ben moe en chagrijnig en ik ben het zat dat iedereen constant beledigingen naar mijn hoofd slingert.


    People can be stunningly unobservant.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    AIZE DEYAN HUNTLEY


    18 • The Huntsman • Bus • Feline (and others)

    Op het allereerste moment lijkt Feline in te gaan met de kus, maar deze droom wordt al snel verstoord als Feline haar hoofd wegtrekt en met haar vingers over haar lippen gaat. “What the fuck?” zei het meisje en ze schudde haar hoofd. Daarna keek ze op, waarschijnlijk om te kijken of anderen het hadden gezien. "Oh wat schattig!" kirde toen een meisje naar de twee, waarop Aize zich omdraaide. Het meisje stak haar tong uit en Aize gaf met een grote grijns op haar gezicht een middelvinger terug, waarna ze zich weer op Feline richtte. Het boeide haar niet eens wie dit rare kind was. Vast iemand die aandacht wilde.
          ”Aize, jezus,” mompelde ze en ze staarde naar buiten. “Moest dat echt?” Ze schudde haar hoofd weer en haalde haar hand door haar zwarte haren heen. “Doe eens even normaal, alsjeblieft, voor één keer, wil je? Ik wil een keer geen gezeik en geen gedoe, is dat zoveel gevraagd?” Feline snoof kort en schudde haar hoofd, voor de miljoenste keer. Wilde ze zichzelf al hoofdschuddend een hersenschudding aanbrengen ofzo?
          ”Niet zo chagrijnig Feli, ik heb je wat spanning gegeven,” grinnikte Aize. Wat was het toch ook een preuts ding. “Of heeft je vader je altijd verteld dat meisjes zoenen slecht is?” vervolgde ze toen, waarna ze haar ogen rolde en weer recht ging zitten.
          Niet veel later vond de Aziatische tut het ook nodig om zich ermee te bemoeien, toen ze over Aize’s en Feli’s stoelen heen leunde. “Als je aandacht nodig hebt, Aize, kan je je ook gewoon normaal gedragen en niet als een bitchende slet. Ik stel voor dat je Hades en mij met rust laat voordat ik haar op je afstuurt. Geloof me, ze zal je vast lekker vinden, want je ego is gigantisch.” Het meisje plofde weer neer naast Milo en gaf nog even een kinderachtige trap tegen de stoel van Aize.
          Aize - inmiddels niet meer zo vrolijk - stond op van haar stoel en liep naar haar achterburen toe. “Hey daar, Aziatische tut,” zei Aize, met een sarcastische glimlach op haar gezicht, waarna ze Rodi bij haar haar greep en eraan trok om zo haar gezicht goed te kunnen zien.
          ”Weet met wie je solt okay? De volgende keer zal ik niet zo lief voor je zijn,” siste ze tegen het meisje, waarna ze haar een klap tegen d’r wang verkocht en als kers op de taart ook nog in haar gezicht spuugde. Hierna liet ze het meisje weer los en ging ze naast Feline zitten. Ze ging hier waarschijnlijk voor in de problemen komen, maar daar redde ze zichzelf wel weer uit.


    That is a perfect copy of reality.

    MILO ACE PORTER
    "Why are you threatened by anyone different from you?"


    18 • Tarzan and Jane • Quiet guy • The bus • Rodi

    'Ik zou wel willen, maar ik denk niet dat we weg gaan komen zonder gesnapt te worden.' Ik grinnik kort als ik even naar Rodi kijk. Voor ik kan reageren leunt ze alweer naar voren om nog even van zich te laten horen. Een klein beetje verbaasd maar toch bewonderend luister ik naar haar snerende woorden en ik grinnik kort. Hades reageert ook op de boze en geïrriteerde toon van haar baasje en ik zie dat ze haar lippen likt. Damn.
          'Bitches,' zegt ze nog als ze achterover leunt en ik grinnik.
          'We kunnen altijd proberen weg te glippen. Hades beschermt ons wel.' Ik schud mijn hoofd eventjes en kijk opzij naar Rodi. 'Maak je niet druk. Ze zijn altijd zo... kut.' Ik haal mijn schouders op. Ik zorg normaal dat ik niet zo in de problemen kom en dat ik me rustig houd, maar Rodi leek ook eerst zo kalm en rustig, maar lijkt haar emoties nu veel minder onder controle te hebben. 'Het komt wel goed, oké?' Ik glimlach kort en trek haar wat tegen me aan. De wallen onder haar ogen zijn enorm en ik zie dat ze vannacht heel slecht geslapen heeft. 'Probeer anders wat te slapen...'
          Toch lijkt daar niks van te komen, want ineens staat Aize naast ons en zij trekt Rodi van me weg. 'Weet met wie je solt, oké? De volgende keer zal ik niet meer zo lief voor je zijn.' Ik kijk verbaasd naar Aize en ik rol met mijn ogen. Ik trek Rodi naar me toe en haal diep adem.
          'Ze moet even normaal doen, godverdomme,' sis ik als ik nu ook zelf kwaad word en ik bijt op mijn onderlip. 'Zullen we gaan?'

    [ bericht aangepast op 21 juni 2017 - 21:18 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    FELINE LUANA "FAE" KHAN
    "He'll come back... and I'll be waiting."


    17 • Shere Khan • Cold bitch • The bus • Aize

    'Niet zo chagrijnig, Feli, ik heb je wat spanning gegeven. Of heeft je vader je altijd verteld dat meisjes zoenen slecht is?' Ik bal mijn handen tot vuisten en kijk Aize kwaad aan.
          'Mijn vader heeft me nooit wat verteld, en dat weet jij best, Huntsman,' bijt ik haar toe. Mijn vader is min of meer mijn hele leven afwezig geweest en dat weet Aize dondersgoed, dus deze opmerking doet echt pijn.
          Rodi, het meisje dat achter mij en Aize moet zich weer met ons bemoeien en ik rol met mijn ogen. Kan ze niet even haar vervelende mond houden? Beter plan: kan iedereen zijn of haar bek dichthouden? Ik merk amper dat Aize wegloopt en weer terugkomt en naast me neer zakt. Waarom kuste ze me? Waarom?! We zijn niks. Ik durf haar op sommige momenten niet eens een echte vriendin te noemen en dit maakt het niet beter.
          Ik laat mijn hoofd wederom tegen het glas rusten en ik sluit mijn ogen. Niemand hier lijkt zich ook maar een klein beetje druk te maken om mijn barstende hoofd en wat er in de laatste paar minuten is gebeurd, helpt totaal niet mee. 'Kan je niet even normaal doen, Aize? Alsjeblieft. Ik weet dat je graag in het midden van de aandacht staat, maar mij kussen helpt daarbij echt niet. Ze zullen je niet leuker vinden als je alle aandacht naar je toe trekt door stomme dingen te doen,' snuif ik en ik rol met mijn ogen. Ik weet het gewoon echt niet met haar.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Aphrodite "Rodi" Jamila Najma
    “I thought I would be understood without words.”


    18 • Aladdin and Jasmine • Bus • Milo • Outfit

    'We kunnen altijd proberen weg te glippen. Hades beschermt ons wel.' Ik zucht en sluit mijn ogen. 'Maak je niet druk. Ze zijn altijd zo... kut.' I knik langzaam en kijk op. Aize is overeind gekomen en ik bijt mijn lip. Hier komt het. 'Het komt wel goed, oké?' Milo trekt me wat tegen hem aan, maar ik heb het al bijna niet door, want Aize sneert door zijn woorden heen.
          'Hey daar, Aziatische tut,' zegt ze. Ik gil niet als ze me hardhandig aan mijn haren omhoog trekt, maar probeer haar wel vloekend van me af te duwen. 'Weet met wie je solt okay? De volgende keer zal ik niet zo lief voor je zijn.' Ik voel een harde klap tegen mijn wang en vervolgens iets nats in mijn gezicht. Snel veeg ik het spuug van mijn gezicht en met trillende benen laat ik me terugzakken op de stoel. Tranen branden achter mijn ogen, maar ik weet dat ik Aize alleen maar blijer maak als ik nu hier ga zitten huilen. Ik laat me wat tegen Milo aanzakken en leg mijn hand op mijn rode wang. Ik probeer naar woorden te vinden om Aize tegen te spreken, maar ze komen niet.
          'Ze moet even normaal doen, godverdomme,' sist Milo en ik hoor de woede in zijn stem. 'Zullen we gaan?' Ik knik en wil overeind komen, maar op dat moment gaan de deuren dicht en start de motor van de bus. Ik vloek. Op dat moment voel ik iets zachts langs mijn been. In alle hectiek ben ik Hades vergeten en Hades kijkt niet blij. Ik zak meteen door mijn knieën voor haar neer en pak haar kop tussen mijn handen vast. 'Hades, nee,' fluister ik, wetende dat ze Aize een lesje wil leren. 'Kom hier, oké? Je mag bij mij op schoot.' Ik ga weer zitten en met een boze blik komt het beest over Milo's schoot naar die van mij geklommen. Ze gaat half op Milo liggen en met haar kop op mijn schoot. Ik kijk op naar Milo en veeg snel een verdwaalde traan weg. 'Het z-ziet erna uit dat we dit maar moeten overleven,' mompel ik.


    People can be stunningly unobservant.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.




    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.