• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Ben je blij omdat Quizlet nieuwe tekens ondersteunt? Houd jij ook zo van al die Fantastic Beasts usernames?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 4 dec 2016 - 19:17 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Misschien moet ik maar een afspraak gaan maken met de dokter zodat ik een doorverwijzing kan krijgen naar een psychiater?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Calipha schreef:
    (...)

    Ik ga het proberen, wish me luck.


    Als je Marvin tegenkomt, zeg hoi tegen hem namens mij, hahah :')


    So sad, zijn vriendin is er met een ander vandoor, zo had ik het begrepen en hij voelt zich best waardeloos nu. Echt zielig


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Moet ik nu voortaan met een brace thingy sporten? :/

    Edit: ghehehe I like my own imagination sometimes ^^

    [ bericht aangepast op 4 dec 2016 - 23:57 ]


    Happy Birthday my Potter!

    That was fucking weird.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    zit je kou te kleumen in je bed met je laptop op je schoot, kan je je nog niet eens intekenen voor de werkgroepen ugh


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ga je nou werken of wat?


    Tijd voor koffie.

    Zo'n zin in morgen!
    Ik ben benieuwd hoe mijn vriendin op dit nieuws gaat reageren (A)


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Hahaha, much crying, ik ga slapen voor drie weken


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik ben echt zo blij dat Scarlett heeft gewonnen. Ze heeft het zo ontzettend verdiend als fan van het eerste seizoen. Geniet van je titel, pet! x


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik ben nu zo ongelofelijk blij ^^


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    "It's good and all to call yourself a dragon, but can you fly?"

    No, no I can't. But you can teach me? *kwijl* :9~


    Deep inside, I've never felt alive

    Mag ik alsjeblieft even dood, danke. Ik wil geen angst meer namelijk, maar vooral geen schaamte. Vooral dat.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    oh boy jongens het is officieel een date

    jip heeft een date

    oh boy jongens hou je vast


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Misschien, héél misschien moet ik eens gaan slapen in plaats van blijven schrijven. Al is schrijven veel leuker.

    Ooooh, dit shirt wat ik al een paar weken heb, moet je met de opdruk naar achter dragen. Oh. Oeps?


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"