• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Ben je blij omdat Quizlet nieuwe tekens ondersteunt? Houd jij ook zo van al die Fantastic Beasts usernames?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 4 dec 2016 - 19:17 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Nodotaim schreef:
    (...)

    Jaaa


    Dat was echt geweldig haha.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    En toen had ik een Duitser toegevoegd op mijn mobiel en snapchat, hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Haha lol je mag echt optyfen k doei .


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Too many feels


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Notting Hiiiilll <3


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Au mijn enkel :/


    Happy Birthday my Potter!

    Oké als ik morgenochtend gelijk bezig ga met Webdesign, mag ik mezelf trakteren op een aflevering van Westworld - en anders niet. En dan in de middag met m'n moeder shoppen.
    Go Lauraaa, houd je eens aan je eigen planning dit keer!

    Fuck youuu, fuck you very very mu-u-u-u-uuuuch.


    + Of je houdt gewoon op met dit kinderachtige gedrag en je laat me met rust?!

    [ bericht aangepast op 4 dec 2016 - 22:36 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Wtf waarom is er hier allemaal gezeik met sinterklaas en is het op curaçao geen probleem als ik het nieuws mag geloven? 0.0 Ik ga emigreren.


    Happy Birthday my Potter!

    Wow. Ik heb gewoon bijna 2 uur met die jongen uit Duitsland op Omegle gepraat met cam hahah. Hij is echt aardig en nu heb ik hem ook op FB :')

    Waarom maak ik wel vrienden via internet, maar kan ik het niet in real life? What's wrong with me.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2016 - 23:16 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nodotaim schreef:
    Wow. Ik heb gewoon bijna 2 uur met die jongen uit Duitsland op Omegle gepraat met cam hahah. Hij is echt aardig en nu heb ik hem ook op FB :')

    Waarom maak ik wel vrienden via internet, maar kan ik het niet in real life? What's wrong with me.


    Ik had net 5 minuten een gesprek met een gozer. Toen vroeg hij me om mijn cup maat en of ik wilde strippen. :<
    Hoe vind jij die aardige mensen?


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Calipha schreef:
    (...)

    Ik had net 5 minuten een gesprek met een gozer. Toen vroeg hij me om mijn cup maat en of ik wilde strippen. :<
    Hoe vind jij die aardige mensen?


    Typ in: Harry Potter bij je interesses xd

    [ bericht aangepast op 4 dec 2016 - 23:36 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    roosters bij de uni zijn net hogere wiskunde. en ik doe een alfastudie guys help


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Nodotaim schreef:
    (...)

    Typ in: Harry Potter bij je interesses xd


    Ik ga het proberen, wish me luck.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Mijn lichaam doet echt veel te veel pijn om te liggen, laat staan slapen. Ugh...


    — Inner peace, it's hard to find. —