• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Ben je blij omdat Quizlet nieuwe tekens ondersteunt? Houd jij ook zo van al die Fantastic Beasts usernames?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 4 dec 2016 - 19:17 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    watthefuck is dit voor kutzooi


    that moment wanneer je fucking laatste typexrolletje besluit het TE BEGEVEN en jij hopeloos probeert het te repareren en je er je fucking tijd in steekt TERWIJL JE EXAMENS ER AAN KOMEN en je like nog alles moet leren maar die kutzooi niet mee wil werken en je nu geen typex meer hebt omdat je het tevergeefs probeerde te repareren maar na een half uur PURE FRUSTRATIE EN HAAT het op de grond heb geramd en dacht FUCK IT KARMA dan geen typex voor tijdens de examens echt

    whatthefuck ik haat typexrolletjes kunnen die dingen eens meewerken echt elke keer kutdingen wie heeft die dingetjes zo fucking annoying gemaakt met touwtjes like MENSEN DIE TOUWTJES KUNNEN LOSKOMEN EN DAN IS JE FUCKING HELE ROLLETJE GEFUCKT EN WAAROM ZIT IK HIER DRAMA OM TE MAKEN

    ik wil nu echt graag met dingen gooien of iets kapot maken
    de emoties moeten eruit maar ik ben gekalmeerd maar toch kwaad maar vooral moe uhg wtf is dit i wanna cryyyy

    [ bericht aangepast op 4 dec 2016 - 20:54 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    We never learn. We never listen. We never change.

    // So dead, i'm off

    [ bericht aangepast op 4 dec 2016 - 20:58 ]

    ... volgens mij heb ik komende week van de twaalf uren college die ik zou moeten hebben maar 3,3 echt les??? terwijl het er afgelopen week ook al maar 4 waren??? als het zo doorgaat betaal ik straks collegegeld om thuis te mogen zitten

    en toch wordt komende week een van de drukste ooit ugh waarom


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Youtubers worden 10x meer actief in december, jesus fuck.


    kindness is never a burden.

    Een verhaal schrijven over jongeren, dat zich zes jaar geleden afspeelt, is soms best lastig, omdat ik telkens vergeet dat er toen nog geen smartphones waren :C Nee, hij kan niet even zijn huisgenoten appen dat hij niet mee-eet, daarvoor zal hij toch echt moeten gaan bellen. Of gewoon langs huis gaan.


    Stenenlikker

    Maethor schreef:
    Een verhaal schrijven over jongeren, dat zich zes jaar geleden afspeelt, is soms best lastig, omdat ik telkens vergeet dat er toen nog geen smartphones waren :C Nee, hij kan niet even zijn huisgenoten appen dat hij niet mee-eet, daarvoor zal hij toch echt moeten gaan bellen. Of gewoon langs huis gaan.


    Sms'en was er toen toch wel?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Wáárom heb ik nou nog geen concreet idee voor mijn fanfic ugh


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Maethor schreef:
    Een verhaal schrijven over jongeren, dat zich zes jaar geleden afspeelt, is soms best lastig, omdat ik telkens vergeet dat er toen nog geen smartphones waren :C Nee, hij kan niet even zijn huisgenoten appen dat hij niet mee-eet, daarvoor zal hij toch echt moeten gaan bellen. Of gewoon langs huis gaan.

    SMS was er toen wel al, dus misschien kan dat?

    [ bericht aangepast op 4 dec 2016 - 21:21 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Stiles schreef:
    (...)

    Sms'en was er toen toch wel?


    True, dat wel. Maar je bent zo gewend om ze whatsapp oid te laten gebruiken, haha.


    Stenenlikker

    gódverdomme atletiekunie.


    take me back to the basics and the simple life

    Heb minstens 200 games but I got nothing to play.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Iemand op Omegle zingt een liedje van Shawn Mendes voor mij. Hij is lief haha


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Maethor schreef:
    Een verhaal schrijven over jongeren, dat zich zes jaar geleden afspeelt, is soms best lastig, omdat ik telkens vergeet dat er toen nog geen smartphones waren :C Nee, hij kan niet even zijn huisgenoten appen dat hij niet mee-eet, daarvoor zal hij toch echt moeten gaan bellen. Of gewoon langs huis gaan.

    Whatsapp komt uit 2009, geen idee of dat al in Nederland was, maar je had toen wel blackberries die konden pingen.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2016 - 21:41 ]

    Nodotaim schreef:
    Iemand op Omegle zingt een liedje van Shawn Mendes voor mij. Hij is lief haha


    Hoe kom jij leuke mensen tegen op Omegle? Ik krijg altijd stomme :<
    Ik mis die Quizlet Omegle groep ook een beetje haha.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Calipha schreef:
    (...)

    Hoe kom jij leuke mensen tegen op Omegle? Ik krijg altijd stomme :<
    Ik mis die Quizlet Omegle groep ook een beetje haha.


    Jaaa


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.