• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Ben je blij omdat Quizlet nieuwe tekens ondersteunt? Houd jij ook zo van al die Fantastic Beasts usernames?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 4 dec 2016 - 19:17 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Eucalyptus schreef:
    (...)

    maybe I should just leave nobody'll miss me


    You can't. Je hebt een alles bepalende missie in het leven: awesome usernames nemen. We all have.


    Happy Birthday my Potter!

    Goldstein schreef:
    (...)

    You can't. Je hebt een alles bepalende missie in het leven: awesome usernames nemen. We all have.


    okay maybe ur right.

    but still fuck fuck fuck so badly


    Heaven is a place that we all have

    Eucalyptus schreef:
    (...)

    okay maybe ur right.

    but still fuck fuck fuck so badly


    Natuurlijk. Ik heb altijd gelijk *O*


    Happy Birthday my Potter!

    Goldstein schreef:
    (...)

    Natuurlijk. Ik heb altijd gelijk *O*


    ah yes, ofcourse hehe

    im always right too


    Heaven is a place that we all have

    Goldstein schreef:
    (...)

    NU NIET MEER MWUHAHAHAHAHAHAHAHAHA Oh en je moet reageren c; 😃😃😃


    mehhhhh. Jij moet weer reageren 😃😃😃


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik doe wat ik zelf wil, en als ik seks wil hebben met mensen die ik amper ken en via tinder ken, dan doe ik dat lekker. Niemand die me tegenhoudt!

    DociIe schreef:
    Ik doe wat ik zelf wil, en als ik seks wil hebben met mensen die ik amper ken en via tinder ken, dan doe ik dat lekker. Niemand die me tegenhoudt!


    yolo


    Heaven is a place that we all have

    Eucalyptus schreef:
    (...)

    yolo

    Dat onder andere :D

    / Lol, laat me lekker doen wat ik wil ofzo. Ik bedoel het is MIJN fucking leven en mijn fucking keuzes. Een ouderling van de kerk laten komen om met me te praten gaat me echt niet van gedachten laten veranderen. Lol, wat denken jullie wel niet? Dat ik na dat gesprek een goed gelovige (lees hersenloze) christen ben? Laat me niet lachen. Als ik lekker wil rondsletten na een relatie van 4 jaar doe ik dat lekker en niemand die dat kan voorkomen. Zelfs niet een persoon van de kerk. "Call the exorcist!!" gaat het waarschijnlijk in jullie hoofd.

    DociIe schreef:
    (...)
    Dat onder andere :D

    / Lol, laat me lekker doen wat ik wil ofzo. Ik bedoel het is MIJN fucking leven en mijn fucking keuzes. Een ouderling van de kerk laten komen om met me te praten gaat me echt niet van gedachten laten veranderen. Lol, wat denken jullie wel niet? Dat ik na dat gesprek een goed gelovige (lees hersenloze) christen ben? Laat me niet lachen. Als ik lekker wil rondsletten na een relatie van 4 jaar doe ik dat lekker en niemand die dat kan voorkomen. Zelfs niet een persoon van de kerk. "Call the exorcist!!" gaat het waarschijnlijk in jullie hoofd.


    lol that's terrible. you do you en daar heeft de kerk niks over te zeggen.

    //

    waarom ben ik altijd geneigd om mensen mee mijn hel in te sleuren
    go fuck yourself on your own sarah


    i put the fun in funeral

    mijn grootouders weten nog steeds niet dat ik gestopt ben met mijn studie en ik betwijfel of ze me nog willen zien als ik dat vertel. oeps.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Rip Spoderman.
    * 5-11-2016
    † 5-12-2016


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Allerton schreef:
    Rip Spoderman.
    * 5-11-2016
    † 5-12-2016

    JEJJ


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    he's with uncl ben now


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Maslany schreef:
    mijn grootouders weten nog steeds niet dat ik gestopt ben met mijn studie en ik betwijfel of ze me nog willen zien als ik dat vertel. oeps.


    Why wouldn't they?


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Mijn ocd kan niet tegen bijna dichte ljh


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    LaAt ZiEn WiE jE bENt