• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2016 - 19:18 ]

    ??

    39.3% (11 stemmen)
     
    ??

    42.9% (12 stemmen)
     
    ??????

    17.9% (5 stemmen)
     
    ??????


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    HOE kan alles weken zo goed gaan en dan ineens BAM zit alles tegen. ):


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Goldstein schreef:
    (...)

    Nou ik werd uitgenodigd voor een surprise party, maar ik weet niet waar ze woont en ze antwoorden niet op mijn vraag waar het dan is/waar dat meisje woont. Naast dat ik nog andere vragen stelde (namelijk of er al thee was geregeld voor de high tea, anders kon ik dat wel regelen, maar ja ik word genegeerd). En daarnaast zou iemand auditie komen doen, maar het is al vier keer verzet en nu reageert hij helemaal niet meer en die andere jongen zingt denk ik te hoog, dus ik weet niet wat ik nou moet doen, want ik heb nog geen perfecte zanger gevonden en weet ook niet helemaal waar ik die dan vandaan moet halen als ze niet reageren en opeens niet kunnen, etc. Normaal zou ik het dan gewoon zelf doen, want fuck it, maar het is niet enkel voor mijzelf, dus dat kan ik nu niet doen.
    Ugh en mijn tentamen ging ook fucking slecht. Ik heb een vijf komma zoveel (net aan voldoend), ik heb niet eens verder gekeken en het is op zich geen ramp, maar alles zit gewoon tegen en niks lijkt te lukken op het moment of zo. Ik heb er gewoon allemaal geen zin meer in zo, maar ik wil ook niemand teleurstellen en ugh. En dan krijg ik weer van die kut paniekaanvallen en alles en ik weet het gewoon even niet meer. En ik moet ook opeens morgen weer mee naar de bedrijfsarts van mijn vader om dingen te regelen omdat niemand anders dat kan. En dan heb ik ook nog eens de meest messed up relatie ooit, voor zover je het zo al kan noemen, omdat nooit, maar dan ook nóóit iets normaal een goed kan gaan. Ik zit weer in die meest belachelijke situaties ooit ipv normale situaties en ik heb er geen ruimte voor. Ik kan er niet nóg meer bij hebben.

    Merlin ik weet het echt niet meer. Ik zit hier ook echt bijna te janken midden in de college zaal.


    Waar is die auditie voor dan? Heeft dat te maken met de surpriseparty of dat nou net weer niet? En anders wordt het gewoon geen surpriseparty voor jou? Is wel kut aangezien je we uitgenodigd bent. Maar het komt niet over alsof ze je er echt bij willen hebben in mijn ogen, anders hadden ze wel op je gereageerd.

    Maar al je andere cijfers zijn goed, toch? <3 En dat met die bedrijfsarts regelen komt ook gewoon goed. Evenals je relatie. Athans, dat laatste kan ik natuurlijk niet voorspellen, maar ik khoop het wel voor je.

    Je kunt altijd bij me terecht eh? Je zeurt nooit. <3

    Damnit nu wil ik jou je cadeautje opsturen om je op te vrolijken, maar ik wilde daar eigenlijk nog even mee wachten. xp Wat wil jij zelf? :D hahah


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    pff alles gaat fout en ik weet echt niet wat ik moet doen wait laten we gewoon depressief zijn en alle verplichtingen in de wind slaan

    hahaha examens starten overmorgen hahaha

    [ bericht aangepast op 6 dec 2016 - 19:23 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik vertelde haar alles wat me 'mankeert' en ze vond het een wonder dat ik elke dag nog uit mijn bed kwam. Al pak ik mezelf ook altijd veel te hard aan en push ik mezelf veel te ver. En dat resulteert in lange periodes waarin ik ziek ben omdat ik niet meer kan. Ik vraag me af hoe lang ik het op deze manier volhou voordat ik er bij neerval. Misschien moet ik toch eens regelen dat ik een halve dag naar school kan op vrijdag en een kortere stagedag krijg.

    Gibbs schreef:
    (...)

    Waar is die auditie voor dan? Heeft dat te maken met de surpriseparty of dat nou net weer niet? En anders wordt het gewoon geen surpriseparty voor jou? Is wel kut aangezien je we uitgenodigd bent. Maar het komt niet over alsof ze je er echt bij willen hebben in mijn ogen, anders hadden ze wel op je gereageerd.

    Maar al je andere cijfers zijn goed, toch? <3 En dat met die bedrijfsarts regelen komt ook gewoon goed. Evenals je relatie. Athans, dat laatste kan ik natuurlijk niet voorspellen, maar ik khoop het wel voor je.

    Je kunt altijd bij me terecht eh? Je zeurt nooit. <3

    Damnit nu wil ik jou je cadeautje opsturen om je op te vrolijken, maar ik wilde daar eigenlijk nog even mee wachten. xp Wat wil jij zelf? :D hahah


    Voor een project van Sharon en mij. Dat is iets anders, maar iemand van dezelfde groep, de musical groep.
    En ja dat dacht ik dus ook, dus vandaar dat ik mij kut voel erover, want blijkbaar ben ik toch ook daar niet bepaald gewild/welkom. Dag groep waarvan ik net dacht dat ik er een beetje thuis hoorde :')

    Ik weet niet of het allemaal goed genoeg gaat zijn om een master binnen te komen. Het is op zich allemaal wel prima en mijn bachelor ga ik wel halen, maar ik krijg steeds meer het idee dat je cum laude je bachelor moet hebben gehaald om nog de master binnen te komen, dus ik ben gewoon bang dat dat niet lukt en dat ik ga falen en mijn ouders teleur stel en nergens aan de bak kom en een zwerver wordt, want ja zonder geld geen huis.


    Happy Birthday my Potter!

    When will I begin
    To live again.
    One day, I'll fly away.
    Leave all this to yesterday.


    Deep inside, I've never felt alive

    Goldstein schreef:
    (...)

    Voor een project van Sharon en mij. Dat is iets anders, maar iemand van dezelfde groep, de musical groep.
    En ja dat dacht ik dus ook, dus vandaar dat ik mij kut voel erover, want blijkbaar ben ik toch ook daar niet bepaald gewild/welkom. Dag groep waarvan ik net dacht dat ik er een beetje thuis hoorde :')

    Ik weet niet of het allemaal goed genoeg gaat zijn om een master binnen te komen. Het is op zich allemaal wel prima en mijn bachelor ga ik wel halen, maar ik krijg steeds meer het idee dat je cum laude je bachelor moet hebben gehaald om nog de master binnen te komen, dus ik ben gewoon bang dat dat niet lukt en dat ik ga falen en mijn ouders teleur stel en nergens aan de bak kom en een zwerver wordt, want ja zonder geld geen huis.


    Aah okii.
    Buh, dat sucks onwijs. :c Kun je het er niet op de een of andere manier over hebben met ze? Hoewel je zelf natuurlijk heus wel kunt merken of ze je goed mogen of toch niet. Bleh, niet leuk, niet euk. :c

    Hmm, naja je hoeft toch niet per se cum laude te slagen om naar je master te kunnen? Kun je dit eventueel niet vragen zodat je wat meer zekerheid hebt en precies weet waar je voor gaan moet minimaal?
    En je komt er echt wel, heus wel. Je bent super getalenteerd! <3 En anders ga je gezellig bij mij wonen en gaan wij de kennel van mn ouders runnen, want die zijn dan vast wel te oud oid. En Erik is toch de hele dag werken bij de meubelmaker en jouw vriend doet ook gewoon z'n ding maar. En dan wordt het hartstikke gezellig! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    what the actual fuck

    why can't i just throw up


    i put the fun in funeral

    It kind of bothers me that you never answer questions.


    kindness is never a burden.

    How can books give you this kind of feelings?


    Niemand herkent me zo


    Rest in Peace, Son of Gondor

    LMAO XDXD

    Ik ben zo ongelofelijk moe op dit moment... Dagen tot zes uur trek ik echt niet.

    Dit is zo hilarisch x'D


    Deep inside, I've never felt alive