• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2016 - 19:18 ]

    ??

    39.3% (11 stemmen)
     
    ??

    42.9% (12 stemmen)
     
    ??????

    17.9% (5 stemmen)
     
    ??????


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Tekenen is echt de ergste hobby die je ooit kan hebben als perfectionist oh god ik wil mijn haren uit mijn hoofd rukken bij elk lijntje dat ik verkeerd teken


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    ik vind de uitslag van de poll echt fascinerend


    i put the fun in funeral

    Waar heb ik zulke lieve klasgenoten aan te danken?
    En natuurlijk vind ik het niet erg als je me knuffelt. x

    [ bericht aangepast op 5 dec 2016 - 23:29 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Omfg mijn papa is echt de liefste papa ooit. Het mega pakje was een mega posterlijst met een soort collage van alle films een poster, de kaft van mijn boek en de foto's van mij en mijn zus in de hp studio's. It's amazing en hij gaat hem boven mijn bed hangen yay.


    Happy Birthday my Potter!

    Naesheim schreef:
    Tekenen is echt de ergste hobby die je ooit kan hebben als perfectionist oh god ik wil mijn haren uit mijn hoofd rukken bij elk lijntje dat ik verkeerd teken

    ^ same. Just same.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Op sommige dagen is het toch nog steeds een beetje zo van, wow, ik heb vrienden
    en ze zijn stuk voor stuk heel erg awesome en lief en getalenteerd??? (dat is geen verrassend gedeelte, dat is gewoon een feit)
    en ik weet redelijk zeker dat ze vrijwillig met me praten en dat niemand ze dwingt
    wow???

    En dat zijn de dagen waarop ik, nu terugkijkend, toch besef dat ik misschien een klein beetje eenzaam was soms. tja


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Volgens mij heb ik geen kat, maar een alien die zich voordoet als kat. Ik ken namelijk geen enkele kat die een hekel heeft aan laserlampjes, kartonnen dozen en catnip. Bovendien haalt hij ook z'n neus op voor zalm. Gek beest :')


    26 - 02 - '16

    Het nadeel is dat mijn zusje haar kind altijd zo lekker lang en hard laat huilen.

    Daar gaat toch weer een uurtje slaap, want ik ben klaarwakker.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2016 - 23:50 ]


    Ik krijg echt tranen in mijn ogen hiervan goddamn kijk naar draco's fucking stekeltjes en harry's haar dat literally kriskros in sprieten op zijn hoofd is gemikt en die fucking x'jes die magie moeten voorstellen. En het feit dat het stick figures zijn. Dit is het beste wat ik ooit heb gemaakt. Dit wordt my legacy.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2016 - 23:50 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Naesheim schreef:


    Ik krijg echt tranen in mijn ogen hiervan goddamn kijk naar draco's fucking stekeltjes en harry's haar dat literally kriskros in sprieten op zijn hoofd is gemikt en die fucking x'jes die magie moeten voorstellen. En het feit dat het stick figures zijn. Dit is het beste wat ik ooit heb gemaakt. Dit wordt my legacy.


    Ik weet niet waarom of wat het doel was (als er een doel was) maar ik geef het een tien. A+, ware kunst


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    He likes me more then only like. My heart is... it's not pounding. Whut.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nodotaim schreef:
    He likes me more then only like. My heart is... it's not pounding. Whut.


    Je hebt hem toch pas gister leren kennen o.O?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Stiles schreef:
    (...)

    Je hebt hem toch pas gister leren kennen o.O?


    Yup... But I feel the same o.o


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dit is zo raar. . . Ik bedoel, ik dacht dat ik mijn ex snel leuk vond na een week, maar na een dag?! Dit slaat alles.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ugh, ik heb echt een haatliefde verhouding met mijn haar. Het is dik en ik kan er echt heel veel mee, daardoor. MAAR DE KLITTEN OMHY.
    "This is amazing!" *reality kicks in*
    "No longer amazing!"


    Deep inside, I've never felt alive