• De mensen die nog niet up-to-date zijn met deze serie, raad ik aan om dit topic niet te betreden. Tenzij je spoilers niet erg vindt.




    Dames en heren, het is al weer bijna drie jaar geleden sinds het derde seizoen op tv verscheen en 1 januari 2017 is het weer zo ver! Seizoen vier, oftewel; drie nieuwe afleveringen van één van de beste series ooit (al zeg ik het zelf). Ik vond dat het wel weer tijd was om een fantopic te openen, sinds de vorige in 2014 is gestorven.

    Wie is er nog meer super excited? ^^

    Trailers seizoen 4:

    [ bericht aangepast op 1 jan 2017 - 15:07 ]

    Aaaaaaaa oeps ik vind Sherlock heel cool maar moet nog twee seizoenen kijken voor ik up-to-date ben en nu heb ik dus wel een beetje tijdsdruk haha... Nou dan ga ik nu maar weer weg hier want ja, spoilers enzo.


    Time is not your enemy. You are your own enemy, and you envy time because it moves on.

    Er hangen overal posters van Sherlock en I'M SO HYPED *O*

    Yeeeeeeeeess! Ik ga met mijn ouders kijken haha zo leuk! :"D Can't wait! We moeten wel weer even de laatste aflevering van het vorige seizoen kijken hoor haha


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik heb er zoveel zin in aaah!


    "Ik vind Sanne erg aardig, maar er mag wel 80 decibel af."

    Mt! Heb er te lang voor moeten wachten


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."


    *O* *O*

    Oke never mind we hebben die zender niet eens. Nooit bij stilgestaan. Geen Sherlock voor mij dus D:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik kijk er echt enorm naar uit! Maar ik vind het wel ontzettend jammer dat dit waarschijnlijk het laatste seizoen zal zijn.


    Be careful who you trust, the devil was once an angel

    Krolock schreef:


    *O* *O*



    OEH YEASS!!!
    Ik ben echt Hyped.


    Credendo Vides

    OH MIJN GOD, YAAAS! MT.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik ben zo blij dat we thuis BBC First hebben! Ik kan echt níét wachten! :9~


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik ben te bang om te kijken, straks blijf ik weer helemaal broken-hearted achter. To watch or not to watch?

    Vanavond, 21:30 uur! *O*
    En voor de mensen die geen bbc hebben; je zou het illegaal kunnen downloaden de volgende dag. Of misschien kun je het ook wel ergens streamen?

    DOE MAAR FLAUW. Ja, ik hoop dat het morgen te downloaden is, maar ja dan gaan we een midweek weg dus zou het pas op z'n vroegst in het weekend kunnen kijken D;


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Zit er een verschil tussen BBC One en BBC First? D;


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!