• De mensen die nog niet up-to-date zijn met deze serie, raad ik aan om dit topic niet te betreden. Tenzij je spoilers niet erg vindt.




    Dames en heren, het is al weer bijna drie jaar geleden sinds het derde seizoen op tv verscheen en 1 januari 2017 is het weer zo ver! Seizoen vier, oftewel; drie nieuwe afleveringen van één van de beste series ooit (al zeg ik het zelf). Ik vond dat het wel weer tijd was om een fantopic te openen, sinds de vorige in 2014 is gestorven.

    Wie is er nog meer super excited? ^^

    Trailers seizoen 4:

    [ bericht aangepast op 1 jan 2017 - 15:07 ]

    Ik heb thuis zowel BBC One als BBC first, bij BBC First zit er NL ondertiteling bij.
    Bij zowel BBC First als BBC One staat Sherlock s4e1 in het programmaoverzicht.


    Credendo Vides

    Ik heb het opgenomen. Dan kan ik het morgen lekker kijken :'D!


    Seasons will change, but I shall remain

    Nooo, wij hebben geen BBC. ):

    [ bericht aangepast op 1 jan 2017 - 19:50 ]


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Ik heb zowel BBC One als BBC First.
    Welke is het handigste om te gebruiken? Ik wil het liefste ook subs c:


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Nayah schreef:
    Ik heb zowel BBC One als BBC First.
    Welke is het handigste om te gebruiken? Ik wil het liefste ook subs c:


    First(:


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Shit ik dacht ik ga nog even douchen want het begint pas om 10u maar neeee het begint half 10. BIJNA GUYS. We gaan hem hier gewoon wel met engelse subs kijken. Zo even spieken hoe dat eigenlijk werkt.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Oh ik zit echt in spanning af te wachten haha

    Ik hoop zo dat het niet tegenvalt he. Moriarty kán gewoon niet terug zijn, dus hoe en wat... ben heeeel benieuwd. Mijn ma snapt er ook niks van ;-)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    No_Maj schreef:
    (...)

    First(:


    Thanks!


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Richonne schreef:
    Ik hoop zo dat het niet tegenvalt he. Moriarty kán gewoon niet terug zijn, dus hoe en wat... ben heeeel benieuwd. Mijn ma snapt er ook niks van ;-)

    Stiekem wil ik hem wel heel graag terug hebben haha
    Maar als ik heel eerlijk ben vind ik Toby Jones niet zo geweldig... maar die is er maar 1 episode als het goed is

    Ja ik vind Moriarty ook echt helemaal fantastisch, maar het past meer bij Supernatural dan Sherlock om doden terug te brengen!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Richonne schreef:
    Ja ik vind Moriarty ook echt helemaal fantastisch, maar het past meer bij Supernatural dan Sherlock om doden terug te brengen!
    true :') maar sherlock was ook "dood" en kwam ook weer tot leven...
    Ah ik wil hem gewoon graag terug haha.

    Weet ieman hoe je op BBC1 de ondertitels instellen? Want dat is dan voor slechthorenden enzo dus moet volgens mij apart.

    @ Laura, ja da's waar, maar van Sherlock wisten we het. En vallen en niet zien hoe hij neerkomt is toch anders dan zíen hoe hij zichzelf door zijn hoofd schiet.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik denk eigenlijk dat er een nieuwe vijand is die Moriarty als schuil iets gebruikt. Of misschien vroeger onder Moriarty werkte ofzo.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Oh oh misschien heeft ie een Moriarty masker! Dan kunnen we alsnog gezien van z'n pretty cute face


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen