• De mensen die nog niet up-to-date zijn met deze serie, raad ik aan om dit topic niet te betreden. Tenzij je spoilers niet erg vindt.




    Dames en heren, het is al weer bijna drie jaar geleden sinds het derde seizoen op tv verscheen en 1 januari 2017 is het weer zo ver! Seizoen vier, oftewel; drie nieuwe afleveringen van één van de beste series ooit (al zeg ik het zelf). Ik vond dat het wel weer tijd was om een fantopic te openen, sinds de vorige in 2014 is gestorven.

    Wie is er nog meer super excited? ^^

    Trailers seizoen 4:

    [ bericht aangepast op 1 jan 2017 - 15:07 ]

    Richonne schreef:
    Oh oh misschien heeft ie een Moriarty masker! Dan kunnen we alsnog gezien van z'n pretty cute face


    😂😂


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    BBC staat klaar, met Engelse subs! Ik ga niet mee kletsen tijdens het kijken, though, want ik kijk met mijn moeder en dan is het heel raar met laptop op schoot haha.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Oke. Vraag. Is die man hier er steeds doorheen lult alsof het een verhaal is onderdeel van Sherlock of wat


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik hoorde geen man?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Richonne schreef:
    Oke. Vraag. Is die man hier er steeds doorheen lult alsof het een verhaal is onderdeel van Sherlock of wat


    Dat is Sherlock zelf, toch? Of heb je het ergens anders over?

    Richonne schreef:
    Oke. Vraag. Is die man hier er steeds doorheen lult alsof het een verhaal is onderdeel van Sherlock of wat


    Ik heb geen man die er doorheen praat, dus ik denk het niet.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Nee, echt een man, die omschrijft wat er gebeurd. "John frowns and glances at the attractive ginger woman." Dat soort dingen. Ik weet dat ik subs aan heb voor slechthorenden, maar die narrator heeft geen subs dus ik snap het niet.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Richonne schreef:
    Nee, echt een man, die omschrijft wat er gebeurd. "John frowns and glances at the attractive ginger woman." Dat soort dingen. Ik weet dat ik subs aan heb voor slechthorenden, maar die narrator heeft geen subs dus ik snap het niet.

    Dat is voor slechtziende mensen toch

    Denk het, maar het is heel onlogisch en neemt jammer genoeg de sfeer helemaal weg. Voelt als een hele slechte komedie.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Richonne schreef:
    Denk het, maar het is heel onlogisch en neemt jammer genoeg de sfeer helemaal weg. Voelt als een hele slechte komedie.


    Zit je wel op bbc first?

    Nee dat heb ik niet, dus BBC1 met Engelse subs.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Richonne schreef:
    Nee dat heb ik niet, dus BBC1 met Engelse subs.

    Heb je misschien iets verkeerds ingeschakeld?

    Nee, alleen de subs. Die kan ik aan- en uitzetten. Er is ook geen reclame zodat ik even kan kijken, maar ik ben inmiddels gestopt met kijken.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Is John nu aan het cheaten? D; ergens denk ik dat dat ook Mary is tho. Die vrouw in de bus


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    No_Maj schreef:
    Is John nu aan het cheaten? D; ergens denk ik dat dat ook Mary is tho. Die vrouw in de bus


    echt niet leuk D: maar zou echt raar zijn als dat mary is.. zó goed kun je je nooit vermommen, right?