• De mensen die nog niet up-to-date zijn met deze serie, raad ik aan om dit topic niet te betreden. Tenzij je spoilers niet erg vindt.




    Dames en heren, het is al weer bijna drie jaar geleden sinds het derde seizoen op tv verscheen en 1 januari 2017 is het weer zo ver! Seizoen vier, oftewel; drie nieuwe afleveringen van één van de beste series ooit (al zeg ik het zelf). Ik vond dat het wel weer tijd was om een fantopic te openen, sinds de vorige in 2014 is gestorven.

    Wie is er nog meer super excited? ^^

    Trailers seizoen 4:

    [ bericht aangepast op 1 jan 2017 - 15:07 ]

    Richonne schreef:
    DOE MAAR FLAUW. Ja, ik hoop dat het morgen te downloaden is, maar ja dan gaan we een midweek weg dus zou het pas op z'n vroegst in het weekend kunnen kijken D;

    Oh wow, dat is wel een marteling zeg haha. Nou ja, de aflevering loopt niet weg gelukkig. ^^

    No_Maj schreef:
    Zit er een verschil tussen BBC One en BBC First? D;

    Nope... ik snap ook niet helemaal waarom het twee namen heeft?

    WACHT. Ik heb BBC one en daar staat inderdaad Sherlock op, maar bij de beschrijving staat Episode 2 of Season 4: The Lying Detective. Hoe is dat dan?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Richonne schreef:
    WACHT. Ik heb BBC one en daar staat inderdaad Sherlock op, maar bij de beschrijving staat Episode 2 of Season 4: The Lying Detective. Hoe is dat dan?

    Foutje, denk ik? Want op internet (BBC TV Guide) staat wel gewoon season 4 episode 1.

    Ja, dat denk ik ook. Want aflevering 2 is een beetje raar nu, haha. MAAR YES DAN KAN IK DUS GEWOON KIJKEN. Wat verwarrend dat je dan wel BBC One hebt en overal staat dat je BBC First moet hebben. Geen gewoon 1 naam aan je zender, my god D:

    Kijken jullie via BBC One of BBC First? Mijn pa denkt namelijk dat het een fout is en dat het helemaal niet op BBC One komt.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2017 - 13:23 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik kijk via First. (Dat bleek ik toch te hebben)Het begint toch 21:30 Nederlandse tijd? Of is dat de Engelse tijd?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Volgens mij is bij BBC first met ondertiteling.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    No_Maj schreef:
    Zit er een verschil tussen BBC One en BBC First? D;

    BBC1 (one), is voor de mensen die geen internactive tv hebben (dus geen speciaal kastje van KPN of een ander bedrijf die deze service levert). Zij kunnen de zender BBC first niet bekijken (plus andere zenders die in deze speciale pakketten zitten).

    Ik kan niet wachten om vanavond te kijken! ^^


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    (...)
    BBC1 (one), is voor de mensen die geen internactive tv hebben (dus geen speciaal kastje van KPN of een ander bedrijf die deze service levert). Zij kunnen de zender BBC first niet bekijken (plus andere zenders die in deze speciale pakketten zitten).

    Ik kan niet wachten om vanavond te kijken! ^^


    Maar als er toch dezelfde programma's opkomen, waarom zou je dan BBC First willen? Want op beide zenders komt nu Sherlock? Allebei met subs? Dat is toch best gek?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Richonne schreef:
    (...)

    Maar als er toch dezelfde programma's opkomen, waarom zou je dan BBC First willen? Want op beide zenders komt nu Sherlock? Allebei met subs? Dat is toch best gek?

    Bij mijn oma (die dus geen BBC first heeft), komt er op de gewone BBC1 geen subtitles op. Naja, het is niet alleen BBC first als je zo'n kastje hebt hé, ook de andere extra zenders zoals Comedy Central Extra en al de andere zenders (Denk aan SBS 9 en dat soort zenders)

    [ bericht aangepast op 1 jan 2017 - 13:32 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik heb zo'n zin in vanavond! :9~


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Same omfg, so excited.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Hyped af


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    No_Maj schreef:
    Zit er een verschil tussen BBC One en BBC First? D;


    Volgens mij niet? Als Ik Google laten Ze allebei zien dat Ze dezelfde schedules hebben.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2017 - 19:17 ]


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    Alleen de subs dus. Mogelijk wel Engelse subs. Maar nu ga ik sowieso twijfelen of ik ga kijken want ik ben zooo moe


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen