• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Heb je ontzettende honger? Schrijf hier dan alles van je af.



    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ugh, dit is zulke goede muziek.


    Tijd voor koffie.

    Wise men say
    Only fools rush in
    But I can't help falling in love with you
    Shall I stay?
    Would it be a sin
    If I can't help falling in love with you?

    Dit is en blijft 1 van de beste liedjes ooit gemaakt.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Enya I missed yer music


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Hij schrok wel echt heel erg toen hij me aan het huilen maakte. Nu weet hij in ieder geval wel dat ik echt niet tegen mensen kan die hun stem verheffen. Hij heeft echt 20 keer zijn excuus aangeboden <3

    [ bericht aangepast op 13 dec 2016 - 0:42 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Blij dat deze dag voorbij is want ugh, wat voel ik me slecht..
    Ah well, morgen mijn masker maar weer opzetten en doorgaan


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Ik snap niet waarom ik niet gewoon een keertje lekker kan slapen zonder dromen en zonder half wakker te liggen en vanalles voor me te zien. Zo rust ik nooit goed uit.

    / Uit bed gaan is echt zo moeilijk soms..
    Ik wil me zo graag ziekmelden voor stage en de hele dag slapen.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2016 - 7:02 ]

    Heb ik nu gewoon echt de nacht doorgehaald? Eindelijk. Ik kan dus wel slapen zonder melatonine
    .

    [ bericht aangepast op 13 dec 2016 - 7:37 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Starten ze serieus nu al met heien? ZO VROEG IN DE MORGEN. Dit klinkt net alsof het oorlog is man, mijn god.
    Moet die flat er echt komen? Meh. Flats verneuken het uitzicht.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    EXAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMS


    Heaven is a place that we all have

    Hopelijk vinden ze niet weer een vliegtuigbom (of twee) waardoor we het huis uit moeten zodat ze kunnen ruimen. Dat waren de engste dagen van mijn leven.

    En het is nu toch echt tijd om op te staan, anders kom ik te laat op school straks.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Cool ik hoef bijna niks aan mijn haar te doen. Het zit al awesome. Dat is nieuw. Normaal maakt het niet uit wat ik doe, het zit toch wel stom lol


    Happy Birthday my Potter!

    Toen zat ik hier drie kwartier te vroeg voor een meeloopdag awkward te wezen op een onbekende school help :')

    Okay ik hoop maar dat het gewoon rijdt ns want gladde sporen zou echt een kut excuus zijn.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik wil niet. Ik wil de hele dag in bed blijven en maltezers eten die helaas al op zijn.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Goldstein schreef:
    Okay ik hoop maar dat het gewoon rijdt ns want gladde sporen zou echt een kut excuus zijn.

    Het heeft niet eens gevroren, dus dat excuus zou nergens op slaan xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.