• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Heb je ontzettende honger? Schrijf hier dan alles van je af.



    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Arkadia schreef:
    (...)
    Het heeft niet eens gevroren, dus dat excuus zou nergens op slaan xd


    Jap. Het staat op de site though dat er op mijn traject minder treinen rijden door glad spoor, maar het zou om 09:30 verholpen moeten zijn... Dus ik ben heel benieuwd. Tot nu toe lijkt het wel te rijden.


    Happy Birthday my Potter!

    Serieus. Heb ik net plannen om naar school te gaan vandaag, allemaal afspraken gepland, staat er een onwijze file en kom ik alsnog niet op school. Arghh.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    I dooooooo noooottt waaannnttt.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    I feel like being surrounded by Dementors, not able to produce a patronus since I can't think of anything that makes me truly happy anymore.


    Happy Birthday my Potter!

    Goldstein schreef:
    I feel like being surrounded by Dementors, not able to produce a patronus since I can't think of anything that makes me truly happy anymore.

    Dit was echt precies mijn gedachten gister, maar ja ergens is het logisch.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ghehe wat grappig. Ik beluister op YT ''The Best Of...'' en dan klassiek en jazz. En mijn docent klassieke muziek komt erin voor alswel mijn aanstaande docent lichte muziek. x) hahaha


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Lol ik heb ooit een keer een gif gemaakt (deze) en die is soort van viral gegaan. Nu kom ik hem elke keer tegen als ik op kerstplaatjes zoek en het is nogal een faal gezien ik weet dat het die van mij is omdat er een foutje in de gif zit met opacity van de letters :')


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Waarom duurt het 20 min om een programma op te starten? School computers zijn zo sloom D:


    Seasons will change, but I shall remain

    Ik haat iemand leuk vinden. Ik HAAT het.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Pickett schreef:
    Lol ik heb ooit een keer een gif gemaakt (deze) en die is soort van viral gegaan. Nu kom ik hem elke keer tegen als ik op kerstplaatjes zoek en het is nogal een faal gezien ik weet dat het die van mij is omdat er een foutje in de gif zit met opacity van de letters :')


    HAHAH nice :W

    Mijn oren vriezen eraf


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Pickett schreef:
    Lol ik heb ooit een keer een gif gemaakt (deze) en die is soort van viral gegaan. Nu kom ik hem elke keer tegen als ik op kerstplaatjes zoek en het is nogal een faal gezien ik weet dat het die van mij is omdat er een foutje in de gif zit met opacity van de letters :')


    Oh my god, heb jij die gemaakt? You're famous dude. magikjehandtekening?
    Hij is alsnog heel mooi.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Erso schreef:
    (...)

    Oh my god, heb jij die gemaakt? You're famous dude. magikjehandtekening?
    Hij is alsnog heel mooi.

    Hahah ja hoor *hairflip* hij heeft ook echt iets van 10000 notes op mijn tumblr.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    "Ik heb vrienden gemaakt!"
    "Oh, zijn het ook emo's?"

    Ook? I see how you see mee :'D

    Ik heb me al twee weken voorbereid op deze bespreking die ik moet leiden van anderhalf uur over een artikel van dertig pagina's en het zou vandaag EINDELIJK klaar zijn en toen had bijna niemand het gelezen en stuurde de docent iedereen weg en nu moet de bespreking donderdag. Ik had gehoopt dat ik na vandaag KLAAR zou zijn, blehhhh. (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Pickett schreef:
    Lol ik heb ooit een keer een gif gemaakt (deze) en die is soort van viral gegaan. Nu kom ik hem elke keer tegen als ik op kerstplaatjes zoek en het is nogal een faal gezien ik weet dat het die van mij is omdat er een foutje in de gif zit met opacity van de letters :')


    wats je tumblr? ^^


    Heaven is a place that we all have