• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Heb je ontzettende honger? Schrijf hier dan alles van je af.



    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Wtf, ga uit mijn hoofd.


    Mhm?

    Metamorphoses schreef:
    (...)



    voor mij is het chinees

    poedoem tsshj


    badum qing

    ---

    HET LEEFT. Het is vast nog steeds behoorlijk lelijke code, maar het is leesbaar voor mij en het WERKT. Ik heb een heel spelletje geschreven dat oprecht te spelen valt, oh mijn god.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Typisch dat alleen de ene kant van mijn familie blij voor me is en de andere kant totaal niks laat horen, op een oom na..

    //Ugh, beter ga ik slapen. Ik heb echt een slechte bui ineens..


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Wie zijn er weer hardop aan het praten? Oma en zusje. Bedankt. Zo kan ik echt slapen. Maar ik zal wel niets zeggen, want dan zeggen jullie dat jullie muisstil waren en krijg ik weer de schuld.

    Grapje, ik ga er toch wel iets van zeggen, want fuck jullie. Ik ga net zo lang door tot jullie inzien dat jullie niet zachtjes zijn.

    [ bericht aangepast op 12 dec 2016 - 0:01 ]

    "maar wat leer je zoal op de vrije school dan?"

    hoe je een toneeltekst moet jatten voornamelijk


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Aan de ene kant wil ik heel graag schrijven maar heb altijd het idee dat mijn werk gewoon zwaar zuigt :/


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Grom.

    Waarom dacht je dat het oké was om mensen te fucking slaan? Met vuisten, vol in hun gezicht? Het is dat mijn vriend een fucking bulldozer is en hij niet snel pijn heeft. Aan welke drugs zat je? Mijn knie is helemaal fucked up omdat je dacht dat je aan mijn vrienden kon zitten en we vielen toen ik op je sprong. Echt hoor, dat was niet oké.


    Tijd voor koffie.

    Echt kinderachtig.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Lol, mezelf kennende ga ik toch mijn oude middelbare school pakken als stageplek, want daar ken ik mijn weg tenminste en ga ik niet in de verkeerde klas verschijnen. Ik verf mijn haar wel blauw tegen dan, niemand die me nog herkent.


    Mhm?

    Ik zit er weer voor de zoveelste keer onderdoor. Ik ben echt goed in mezelf verdrietig make, het is een gave ofzo


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Nikiforov schreef:
    Ik zit er weer voor de zoveelste keer onderdoor. Ik ben echt goed in mezelf verdrietig make, het is een gave ofzo



    Mhm?

    He's a history buff. Omfg, I love history buffs.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ben zo blij! Het is half zes en ik slaap nog steeds niet. Lang leve de insomnia!


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    I'm wide awake...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    I'm so fucked.


    kindness is never a burden.