• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Heb je ontzettende honger? Schrijf hier dan alles van je af.



    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ugh waarom heb ik die eclair niet aangenomen?
    Nu heb ik honger.
    Hmpf.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Nou, dan is het toch maar goed dat ik niet naar school ging, want anders was ik pas om half 7 thuis geweest en had ik nooit kunnen helpen met koken. So wees blij en stop met zeiken.

    Ik red het de laatste tijd net om 1 dag per week naar school te gaan. Het voelt gewoon zo useless en ik word er niet gelukkig van.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    It's a feeling I can't fight, like a wildfire, deep inside.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ugh ik ben zo ontzettend moe lol :') morgen ga ik de hele dag in bed liggen.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Nu ik het zinnetje lees, heb je ontzettende honger?
    Nou nu heb ik dus wel honger! :(


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    binnen drie dagen heb ik m'n username twee maand. lol, volgens mij is dat een nieuw record hahahaha


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    soms haat ik dat ik nog steeds rondloop op deze aardbol zonder een reden om te leven.

    f
    m
    l

    Lol, sommige mensen kunnen zo goed kopiëren, de tekst ietsje aanpassen en doen alsof het hun eigen is :W

    Whoop hair is goneeee.


    Happy Birthday my Potter!

    ik blijf me er aan irriteren dat alle leuke usernames bezet zijn door mensen die in geen 100 jaar online zijn geweest en ook niet online gaan komen.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Goldstein schreef:
    Whoop hair is goneeee.


    Fotooooossss. c:


    OTOFT: Meh, ik wil dat mama snel klaar is zodat we naar de winkels kunnen. Ik wil eten. :C


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb een muts gebreid. M'n hoofd kan er twee keer in, damn. :'D


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Gibbs schreef:
    (...)

    Fotooooossss. c:


    OTOFT: Meh, ik wil dat mama snel klaar is zodat we naar de winkels kunnen. Ik wil eten. :C


    Eerst even thee drinken.


    Happy Birthday my Potter!

    Goldstein schreef:
    (...)

    Eerst even thee drinken.


    Foto op whatsaaapppp terwijl je thee driiinnkkkkktttt. ;D hahaha


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •