• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Heb je ontzettende honger? Schrijf hier dan alles van je af.



    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Duuusssss.... Dit komt echt over alsof ik naar jou toe mag reizen, jij het gaat uitmaken en ik weer t end terug mag reizen. Beetje zonde van mn treinkaart. :/ bel me dan op ofseu.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    Duuusssss.... Dit komt echt over alsof ik naar jou toe mag reizen, jij het gaat uitmaken en ik weer t end terug mag reizen. Beetje zonde van mn treinkaart. :/ bel me dan op ofseu.


    Zeg dan tegen hem dat je het sowieso wil uitpraten voordat je langskomt


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Mooncalf schreef:
    (...)

    Zeg dan tegen hem dat je het sowieso wil uitpraten voordat je langskomt


    Hij weigert het te appen of bellen. :/ hoewel ik denk dat ik blijf aandringwn dat ie me belt. Want ik wil niet naar m toe en dat ie het dan uitmaakt.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Je verwacht dat ik haar ga helpen met koken als zij net dan moet voeden? Dacht het niet zeg. Ze doet het maar lekker voor of na die tijd. Zo iets heet plannen. Maar dat kan deze hele familie niet, want mijn nichtje slaapt ook altijd als mijn neefje van school gehaald moet worden, waardoor er dagelijks iemand van kwart voor 12 tot kwart over 1 moet oppassen.

    Eindelijk. Vanavond gaat ie bellen. Gedoe de laatste tijd ook. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DociIe schreef:
    Je verwacht dat ik haar ga helpen met koken als zij net dan moet voeden? Dacht het niet zeg. Ze doet het maar lekker voor of na die tijd. Zo iets heet plannen. Maar dat kan deze hele familie niet, want mijn nichtje slaapt ook altijd als mijn neefje van school gehaald moet worden, waardoor er dagelijks iemand van kwart voor 12 tot kwart over 1 moet oppassen.


    Ik wil echt niet zeuren, echt niet, maar baby's hebben behoefte aan regelmaat en moeten elke zoveel uur gevoed worden?


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    en dan staat zij in onze woonkamer

    en vertelt ze dat ze gaat verhuizen
    van a'pen naar onze stad

    cry cry go away pls idontlikeu


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Neee, conexxion is hier vervangen door syntus en ik vind syntus kut. Bij die automaten moet je echt drie keer proberen voor je daadwerkelijk ingechecked bent...


    Stenenlikker

    Dougal schreef:
    (...)

    Ik wil echt niet zeuren, echt niet, maar baby's hebben behoefte aan regelmaat en moeten elke zoveel uur gevoed worden?

    Dat klopt. Vandaar dat ik het ook heb over planning.

    [ bericht aangepast op 12 dec 2016 - 13:25 ]

    volgens mij heb ik me nog nooit zo geamuseerd met het leren van een examen lol
    niederländisch ich liebe dich
    ah wacht
    marieken van nieumeghen komt eraan
    en lanseloet
    vergeet wat ik gezegd heb
    ich liebe dich als het geen middelnederlandse verhalen zijn die ik moet analyseren


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Firgun schreef:
    volgens mij heb ik me nog nooit zo geamuseerd met het leren van een examen lol
    niederländisch ich liebe dich
    ah wacht
    marieken van nieumeghen komt eraan
    en lanseloet
    vergeet wat ik gezegd heb
    ich liebe dich als het geen middelnederlandse verhalen zijn die ik moet analyseren


    lanseloet is leuk :3


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Dougal schreef:
    (...)

    lanseloet is leuk :3


    jaaaa, maar niet om ze te analyseren. zelfs niet delen ervan. dat is bleiten. na drie jaar weet ik echt wel al waarvoor de eglantier staat en mijn inspiratie om het steeds op een andere manier mooi uit te leggen raakt lichtjes aan op. (krul)
    voor de rest is nederlands nog steeds m'n schatje hoor. <3


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Anders gaat ze weg of zo. Dan kan ik weer gamen. Maar ze gaat waarschijnlijk wachten tot ik naar het station ga. Wat ik niet ga doen, want ik blijf thuis. Plus mijn les is al om half 2 begonnen.

    Firgun schreef:
    (...)

    jaaaa, maar niet om ze te analyseren. zelfs niet delen ervan. dat is bleiten. na drie jaar weet ik echt wel al waarvoor de eglantier staat en mijn inspiratie om het steeds op een andere manier mooi uit te leggen raakt lichtjes aan op. (krul)
    voor de rest is nederlands nog steeds m'n schatje hoor. <3


    hahahah true :'D
    ik heb een soort onderzoek geschreven over Lanseloet vorig jaar muahah


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Uuurgh. Dude. Maak het gewoon uit ofseu. Dan is deze drama ook voorbij. En misschien is het wel een heel goed idee om het conservatorium niet door te laten gaan. Scheelt weer studiekosten. En als ik mezelf onder een auto gooi ben ik ook direct van alle verantwoordelijkheden die t leven naar je toe gooit af. En de hondenpoep. De freaking hondenpoep van 13 honden. Ik ben overal op het moment helemaal klaar mee.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •