• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Heb je ontzettende honger? Schrijf hier dan alles van je af.



    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    aaagh ik ben moe


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Deze nacht was verschrikkelijk. Ik voel me echt niet oké.


    Waarom ben ik nou wakker geworden? Die droom was te geweldig...

    +Het is zo koud what the fuck.

    [ bericht aangepast op 12 dec 2016 - 7:08 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Praaaag


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    Praaaag


    waaaaanneeer


    nye nyeh nyeeeeeeh halve dag

    heviger ge-nyeh want exAMS

    [ bericht aangepast op 12 dec 2016 - 7:40 ]


    Heaven is a place that we all have

    Ik wil ECHT dat de stage NU gaat aflopen. Laat het alsjeblieft Februari zijn.
    Ben dat gezeik van mijn projectgenoten echt zat 10/10

    [ bericht aangepast op 12 dec 2016 - 7:52 ]

    Ugh examen Latijnnn en ik heb er echtttt geennn zinnn innn


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Wie is hier alweer wakker omdat anderen niet zachtjes zijn?
    En dan gaan er ook nog mensen douchen. Fijnnnnnnnnnnnnnnn

    // Ik hoop dat je ivf vandaag werkt, want ik ben zo langzaam aan wel zat van je zielige gedrag aldoor. Tja, niet iedereen is weggelegd voor kinderen. Je kan altijd adopteren, maar nee, dat wil je echt niet, want je wil alleen je eigen. Ik hoop voor je dat het er meteen 2 of 3 zijn. Ben je meteen klaar. En misschien moet je eens stoppen met roken? Ik heb ooit, in een ver verleden, eens gelezen dat dat slecht was voor wanneer je zwanger wil worden. Maar ik kan me daar heel erg in vergissen.

    Dat soort behandelingen zouden niet toegestaan moeten zijn als (een van) het koppel rookt, of wanneer er andere dingen zijn die de kans op geslaagde behandelingen verminderen. De behandelingen zijn al duur genoeg.

    // Het is ook tijd voor een feestje, ik ben alweer een heel jaar lang depressief
    (banana)*O*(banana)*O*

    [ bericht aangepast op 12 dec 2016 - 8:25 ]

    Okay I barely slept... again. Ik word het een beetje zat dat ik pas om twee uur in slaap kan vallen en minstens drie keer wakker wordt. Ugh.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    ik heb honger


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Lol. Ik haat mensen :W


    Happy Birthday my Potter!

    Ik voel me echt Harley Quinn nu

    [ bericht aangepast op 12 dec 2016 - 9:19 ]

    Ohmy, ik sta nu al in de top 😀


    Deep inside, I've never felt alive

    Say goodbyeeeeee to the hair of the past. We don't have to see it anymoreeee

    blub ik kan echt niet wachten


    Happy Birthday my Potter!

    En nog wordt er niet zachtjes gedaan. Ik ben er HELEMAAL KLAAR MEE!

    // En ik ga niet naar school want ik voel me er veel te kut voor. Ik moet echt hulp gaan zoeken. Dit trek ik echt niet meer. Het enige wat me ervan weerhoud zijn mijn stories die ik wil afronden. Zo lang dat niet klaar is, is het goed.

    [ bericht aangepast op 12 dec 2016 - 9:49 ]