• Hallo lieve Qusers,

    Dit topic wil ik even speciaal aanmaken voor mijn ouders omdat ze 12 december, bijna dus al 21 jaar bij elkaar zijn. En ze hebben zoveel lief en leed gedeeld en zoveel meegemaakt.

    Mijn vader heeft in 93 nog voor dat hij mijn moeder heeft leren kennen een auto ongeluk gehad waar zijn hele schedel openlag en sindsdien is hij niet meer zo als voorheen. Hij heeft moeite met schrijven en lezen maar hij doet elke dag nog altijd zijn best vooral met het familiebedrijf dat hij samen met mijn moeder 20 jaar geleden heeft opgestart.

    Alleen niet iedereen gunde hun al het geluk, ze waren bitter en hadden er nog wel eens iets gemeens over te zeggen. Maar samen is het ze toch gelukt, ik heb kunnen zien hoe twee hardwerkende mensen die zoveel van elkaar houden iets zo moois hebben neergezet terwijl iedereen zei dat ze het nooit zouden halen.

    Nu is vooral heel speciaal omdat 3 oktober dit jaar mijn vader was opgenomen in het ziekenhuis op de Intensive Care, met de mededeling dat het helemaal niet goed zou zijn. Later bleek dus dat hij een bloeddruk van 200 had en daardoor schade aan zijn ogen, hart en nieren heeft overgehouden. ( Mijn vader is nu hartpatient en zijn nieren werken nog maar voor 30%.) En als we nog langer gewacht hadden waren we hem kwijt... Hij kon elk moment gaan. Maar wonder boven wonder mocht hij 6 oktober alweer naar huis. En konden mijn ouders weer bij elkaar zijn.

    En nu heb ik ook gezien hoe hun liefde voor elkaar hun hier echt heel erg doorheen heeft geholpen. En daarop wil ik zeggen:

    Lieve mam en pap al 21 jaar lang houden jullie van elkaar en laten jullie mij zien wat liefde is. Jullie hebben al zoveel mee gemaakt samen en ik hoop dat vanaf nu jullie alleen maar en nóg meer van elkaar kunnen genieten.


    Het nummer van mijn ouders:

    [ bericht aangepast op 1 april 2017 - 15:57 ]


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Gefeliciteerd met de 21 jaar. (:


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Phichit schreef:
    Gefeliciteerd met de 21 jaar. (:


    Dankjewel!


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Phichit schreef:
    Gefeliciteerd met de 21 jaar. (:


    16 - 09 - '17

    Gefeliciteerd aan je ouders! Hopelijk komen er nog vele jaren bij! (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Awh wat lief! Gefeliciteerd!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Nortia schreef:
    Gefeliciteerd aan je ouders! Hopelijk komen er nog vele jaren bij! (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Bedankt <3 Zodra ze thuis zijn laat ik ze ook even de reacties lezen <3.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Mijn ouders willen jullie bedanken voor de lieve reacties. Dank jullie wel.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known