• Bij het einde van het jaar horen heel veel fijne topics, verkiezingen en dergelijke meer, maar ook dit topic mag - vind ik - niet vergeten worden! Het is al het vierde jaar dat dit topic er is (met heel veel dank aan Disnerd voor het oorspronkelijke idee in 2013) en ik vind dat het één van die positieve noten is op het einde van het jaar hier op Quizlet. Waar ben jij dankbaar voor dit jaar? Of nog belangrijker: voor wiens gezelschap, aanwezigheid en simpelweg bestaan ben je dankbaar? Houd je niet in: je mag hier iedereen bedanken! Wat zouden we immers zijn zonder dankbaarheid? Zonder bepaalde mensen?

    [ bericht aangepast op 14 dec 2016 - 16:36 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Goldstein schreef:
    (...)

    Pfffsht now you make me cry merp. Haha, oké dat is niet jouw schuld ik ben gewoon mega emotioneel instabiel en zo. Je bent een cutie Lieke en natuurlijk heb ik jullie "vergeven". Ik was gewoon mega onzeker en bang en geschokt en alles en het is extra kut dat jullie blij waren met uiteindelijk een hele dode mus, want hij heeft mij (onbedoeld) compleet gebroken lols, maar het is jullie zeker "vergeven".

    Mijn berichtjes komen nog. Ik moet even ergens vijf jaar vandaan halen om alle lieve mensen op Quizlet de aandacht te geven die ze verdienen. Zwaar leven met zoveel lieve mensen op 1 site en zo.


    I guess that's a good thing (:
    Ik vind het echt naar om te horen dat het zo is gegaan ): Maar in ieder geval weet je nu hopelijk dat wij heel veel om je geven.

    I know right? :') Ik heb denk ik meer dan twee uur besteed aan berichtjes schrijven vandaag :'D

    [ bericht aangepast op 15 dec 2016 - 20:14 ]

    Firgun schreef:
    Adnane/Eucalyptus
    Lol, Ad, ik wist eigenlijk zelfs niet dat je controversieel was in het begin. Ik weet wél nog dat ik, toen ik je op 22 maart na de aanslagen in Brussel een berichtje stuurde (ik geloof dat dat de eerste keer was dat ik je echt sprak), ik dacht dat je een meisje was. Ik zei iets in de trant van dat "omdat ik weet dat Mehri en jij (ik had het bericht ook naar Mehri gestuurd) beide moslima's zijn, ..." en dan iets over het feit dat ik dit even erg vond voor jullie en de generalisatie die jullie weer zouden moeten doormaken. Was een beetje lullig van me, maar bon.
    Ik ben echt heel blij dat ik je heb leren kennen. Je humor is echt on point en ik geniet er altijd immens van met je te praten. Thanks fur B-in u, cos I really do appreciate it. Luv u 2. <3


    Oh yaaaaaaaaaah, I remember rite nao. Insgelijks tho, jij fantastische Leah. Ahw, thaanks, Ik praat ook graag met jou want je weet wel, je bent cool enzo, je mag aan de coole mensen tafel zitten al die shit. Thank u for B-in urself 2, my sweetiepie <3


    Heaven is a place that we all have

    Leuk idee (: maar ik ga denk ik mijn berichtjes persoonlijk sturen.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    BriBry schreef:

    Overkill/Sarah
    Sarahhhhhh *ademt overdreven de 'h' uit *
    Eerlijk waar, wat heb ik respect voor je. Iedereen heeft zo zijn bagage, maar jij hebt de laatste tijd echt veel op je dak gekregen - en je bent er nog. Je bent nog steeds een lieve, schattige Sarah met een awesome droge humor. Na wat jij met in je laatste pb hebt verteld heb je toch een beetje een plekje in mijn hart gekregen. Ik hoop echt dat het een keerpunt voor je was, dat je over de helft van je zwarte tunnel bent en dat je straks een lichtje begint te zien. Misschien wel een kerstlichtje. (: Maar without kidding, ik gun het je zo dat je weer oprecht kan glimlachen. Lieve Sarah, hou vol, ik geloof in je. <3


    That lowkey made me cry
    thank you so much you're an amazing person


    i put the fun in funeral

    Ik ga hier nog wat doen^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    -

    [ bericht aangepast op 2 jan 2017 - 12:25 ]

    Telkens als dit topic er is, realiseer ik me hoe weinig contact met mensen ik heb. En telkens zeg ik dat ik er iets aan ga doen. :W

    Firgun schreef:
    Melissa/Ledecky
    Het wordt me echt beu het te schrijven, maar we praten echt veel te weinig. Ik denk dat we dit jaar amper tot niet gepraat hebben, maar ik weet wel dat ik tot enkele malen toe je inbox ben mogen binnenvallen om mijn hart te luchten, waar ik je immens, immens wil voor bedanken. Ik apprecieer het enorm en je bent geweldig. Ik hoop dat je dat onthoud volgend jaar. <3


    Oh cutie. ^^ Je hebt mijn dag gemaakt. We hebben inderdaad amper gepraat, maar ik ben dan ook zo'n ramp in contacten onderhouden. D: Ik heb denk ik wel 90% van jouw posts afgelopen jaar gezien en ik weet nog steeds waar je woont. :Y) Dus ik ben jou ook niet vergeten. <3 (Als je nog eens met iets zit, altijd welkom ^^)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    BriBry schreef:
    Tijd voor een toevoeging c:
    IK MAAK TE LANGE LIJSTJES SORRY

    Voor de bemiddelaars
    Megan, Maia en Margot,
    Als er iets in het leven zwaar is, dan is het wel ruzie en onbegrip. En toch zetten jullie je regelmatig in om de strijd aan te gaan met deze twee haatmakers en het proberen voor iedereen wat draagbaarder te maken. Ik heb respect voor jullie werk, dank jullie wel voor alle inzet! Zonder jullie was Quizlet veranderd in een soort moordput van ruzie's en haat. ^^



    Thanks Lieke, it means a lot. (bloos)


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    MT!


    Danmarks Dynamite.

    Om een mega lap tekst te voorkomen (en een zere schouder) ga ik het maar even onderverdelen in groepjes van vijf. ^^

    Marleen/Chirrut
    Er zijn echt heel erg veel redenen waarom ik blij word van jouw aanwezigheid op Q. Je hebt een onderscheidende schrijfstijl, heel gevoelig, en ik geniet ontzettend van jouw verhalen. Daarnaast motiveer je mij altijd met je hondstrouwe reacties, daarin ben je voor mijn gevoel haast uniek op deze site. Ik heb je voor mijn gevoel het laatste half jaar minder gesproken dan voorheen – al geldt dat vrees ik voor iedereen voor wie ik een bericht schrijf – maar ik vind het altijd leuk om met je te kletsen en ik baal ervan dat we zo ver bij elkaar vandaan wonen. Hoewel Comic Con afgelopen februari niet echt jouw ding was, vond ik het wel echt onwijs leuk dat je erbij was. (: En pfoe, dat was meteen ook de laatste keer dat ik je heb gezien. Misschien moet ik maar eens een dagje Groningen gaan plannen. (:

    Evelien/Agent
    Somehow voel jij als mijn Q-bestie, al hebben we daar helemaal niet meer zo veel contact. Hoewel je niet zo veel hebt geschreven de afgelopen maanden doordat je het zo druk had met je studie, heb ik je verhalen echt ontzettend gemist. En nou ja, eigenlijk heb ik jou gewoon een beetje gemist :’) en ik vind het behoorlijk jammer dat je zo ver weg woont. Ik hoop dat we komend jaar allebei wat meer tijd hebben (al zal dat wel niet), want ik zou nog steeds heel graag een verhaal met je uitdenken ^^ Je bent een geweldige schrijver en je hebt altijd fantastische ideeën. Keep that going!

    Leah/Laleah
    Het afgelopen jaar ben jij wel meer voor mij geworden dan alleen een Q-vriendin. Ik kan altijd bij jou terecht, of ik nu vastzit in een verhaal of dat het om totaal iets heel anders gaat. Je bent een ontzettend lieve meid en ik hoop dat we volgend jaar nog heel veel schrijfmomentjes gaan hebben. Ik vind het bijzonder hoeveel jij als schrijver gegroeid bent de afgelopen tijd. Ik heb echt respect voor jouw leergierigheid en je doorzettingsvermogen – en ik vind ons een awesome brainstormteam. ^^

    Yolanda/Gibbs
    Ik spreek jou sinds een maandje ofzo best intensief, en eigenlijk vind ik dat wel heel fijn. ^^ Volgens mij komt het initiatief altijd bij jou vandaan en ik waardeer het ontzettend dat je dat blijft doen, want hoewel ik het altijd superleuk vind om met je te praten, is het vaak te druk in mijn hoofd om zelf een gesprek te starten. Maar ik vind het fijn dat je je altijd zo in mij interesseert. Je bent echt een super sociaal persoon en ik hoop dat het volgende jaar je heel veel moois gaat brengen. (:

    Laura/Richonne
    Jou heb ik dit jaar eigenlijk pas voor het eerst ontmoet, bij de Utrecht meeting en de Efteling meeting. Beide keren vond ik het heel gezellig, hoewel ik het gevoel heb dat ik je vooral bij de Efteling meeting heb leren kennen. Sindsdien zie ik je eigenlijk overal op het forum (dus waarom deed ik dat daarvoor niet?) en je straalt echt onwijs veel positiviteit uit. Ik hoop nog lang van je gezelschap te kunnen genieten, zowel op Q als op de meetings. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik ga dit jaar alles persoonlijk verzenden.


    16 - 09 - '17

    Ook even MT'tje voor mij, ik ga hier zsm aan beginnen.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ledecky schreef:
    Telkens als dit topic er is, realiseer ik me hoe weinig contact met mensen ik heb. En telkens zeg ik dat ik er iets aan ga doen. :W

    (...)

    Oh cutie. ^^ Je hebt mijn dag gemaakt. We hebben inderdaad amper gepraat, maar ik ben dan ook zo'n ramp in contacten onderhouden. D: Ik heb denk ik wel 90% van jouw posts afgelopen jaar gezien en ik weet nog steeds waar je woont. :Y) Dus ik ben jou ook niet vergeten. <3 (Als je nog eens met iets zit, altijd welkom ^^)


    Hahahha, ik weet ook nog waar jij woont. (krul) Nu ja. Min of meer, haha. Ik weet welke stad, in elk geval. En 90% van m'n posts? Dat is bijna beangstigend, haha, alsof ik nu pas besef dat echt iedereen de zever die ik opschrijf kan lezen. :'D No worries, by the way, ik ben er ook een ramp in, dus dan zijn we ten minste met twee! (En bedankt! c:)
    Evelien/Soldat
    Evelien! Ik was je vergeten for Christ's sake! Like what?! En ik sta nog zo mooi op je profiel als Leah Een Niet-Limburger, lol. Ik denk dat bij jou ook geldt wat bij iedereen anders geldt: we spreken echt veel, veel te weinig! c: De meeting van ondertussen twee jaar geleden - jezus, is het al zo lang? - echt nooit meer vergeten en ik ben echt, écht heel blij dat ik je daar heb leren kennen. Je humor is geweldig en ik vind het altijd supergezellig met je te praten. Doen we dat volgend jaar meer? c:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Toch maar even MT.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Even een MT


    i wanna vincent van gogh cry in a corner