• Bij het einde van het jaar horen heel veel fijne topics, verkiezingen en dergelijke meer, maar ook dit topic mag - vind ik - niet vergeten worden! Het is al het vierde jaar dat dit topic er is (met heel veel dank aan Disnerd voor het oorspronkelijke idee in 2013) en ik vind dat het één van die positieve noten is op het einde van het jaar hier op Quizlet. Waar ben jij dankbaar voor dit jaar? Of nog belangrijker: voor wiens gezelschap, aanwezigheid en simpelweg bestaan ben je dankbaar? Houd je niet in: je mag hier iedereen bedanken! Wat zouden we immers zijn zonder dankbaarheid? Zonder bepaalde mensen?

    [ bericht aangepast op 14 dec 2016 - 16:36 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    WaIes schreef:
    De afgelopen maanden dacht ik eraan om weg te gaan, maar enkele users (Holly, Scotland, Meride, Boerin, _Iratus, ...) zorgden met hun leuke gesprekjes ervoor dat ik toch bleef! Ik ben hen erg dankbaar want in alle tijd dat ik hier al ben heb ik een fantastische tijd beleefd! Ik hoop dat ik hier nog jaren kan en mag blijven, en dat ik nog veel vrienden of vriendinnen mag maken!

    Iedereen een fantastisch Kerstfeest en een gelukkig Nieuwjaar toegewenst!!!




    Oh my gosh, Jens ^^

    Oké, vooral de laatste week ofzo XD voeren we te droge gesprekken, maarr ik kende je al langer, als Tatonchimoen ofwel Tibo. Goed, Iratus mocht hem niet, maar ze gaf hem een kans. Wees blij. En prijs de Kwaadaardige Club. Ennn natuurlijk als Jonas in de Fabriek, al heeft Randall nooit een woord met hem gewisseld, I don't care. >-< Ik ken je nog niet zo goed, maar omdat je me zo'n fantastische kerstkaart ding stuurt heb je ook mijn 'MERRY CHRISTMAS' *ik die het even door de kamer schreeuwt*!

    En later pas ik dit nog aan naar een veel te lange prijzing voor een aantal andere users

    [ bericht aangepast op 17 dec 2016 - 21:13 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Zodra het schip met tijd (aka ''kerstvakantie'') er eindelijk in slaagt te arriveren (lees: op vrijdag 23 december, om kwart over drie precies) ga ik hier eens heel goed de tijd voor nemen, en een heel boekwerk aan regenbogen en bloemetjes uittypen. :Y)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Navigator schreef:


    Leah/Laleah
    Het afgelopen jaar ben jij wel meer voor mij geworden dan alleen een Q-vriendin. Ik kan altijd bij jou terecht, of ik nu vastzit in een verhaal of dat het om totaal iets heel anders gaat. Je bent een ontzettend lieve meid en ik hoop dat we volgend jaar nog heel veel schrijfmomentjes gaan hebben. Ik vind het bijzonder hoeveel jij als schrijver gegroeid bent de afgelopen tijd. Ik heb echt respect voor jouw leergierigheid en je doorzettingsvermogen – en ik vind ons een awesome brainstormteam. ^^



    O My God so freakin' lief!!! Hihi proost op een nieuw jaar en nog een boel leuke tijden lieve Natas!!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    __

    [ bericht aangepast op 18 dec 2016 - 10:50 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Anna
    Oke, ik weet dit niet met 100% zekerheid. Maar volgens mij sta jij ieder jaar weer bovenaan mijn lijstje wanneer de eindejaarsberichtjes weer komen. En daar blijf je gewoon lekker staan, want je bent ontiegelijk belangrijk voor me. <3
    Tsja. Om eerlijk te zijn vind ik moeilijk om nu nog verder iets te schrijven. Het enigste wat er in me op komt is; Dankjewel.
    Dankjewel dat je er keer op keer weer voor me bent. Dankjewel dat jij bent wie je bent. Dankjewel dat je in mijn leven gekomen bent.
    Eigenlijk kan ik wel een boek schrijven over hoe belangrijk je wel niet voor me bent. Maar ik denk dat ik hierbij laten ga. Ik hoop in ieder geval dat we samen oud zullen worden. Dan gaan we voldiewolbal spelen terwijl we al met rollators lopen. :3

    Marleen
    YOU! YES YOU! YOU AMAZING PERSON! <3
    Ik ben suuuuuuperblij jou te hebben leren kennen. Ik heb echt het gevoel dat ik je daadwerkelijk kan vertrouwen. And that means something for me. Weet alsjeblieft ook dat je ook altijd bij mij terecht kunt als er iets is. Ik heb niet altijd een oplossing, maar wel een luisterend oor.
    De dingen gaan misschien niet altijd even lekker, maar BOEIEND. Jij komt er gewoon wel. Hoe dan ook. Ook moet ik het volgende toch wel eventjes kwijt. Ik weet nu al dat je me wilt gaan vermoorden, maar sorry. SONOFBOROMIR! OBIWANHAMSOLIST!
    Muwhahaha.
    Nee, maar jouw fanzijn van Star Wars is echt heel leuk om te zien! I like it. Je bent super enthousiast en dat is best wel aanstekelijk. Mocht ik ooit bij je komen logeren ga je me voorstellen aan Star Wars, deal? :Y) Hahaha. No but thank you too. Je bent fantastisch! <3

    Mirte
    BOEM! BAM! POOF! Toen had ik plotseling na een vreselijk lange tijd een GB'tje van jou ontvangen. Man, wat was ik daar blij mee zeg. Ik ben echt onwijs blij dat we weer contact hebben. Want je bent echt super. <3 Je hebt altijd weer wijze raad, bent reuze gezellig en ik ben gewoon blij met jou! Thank you, darling. Thank you for everything. <3

    Manon
    Jaaaaaaaaash. True that. Ik begin vaker gesprekken met jou dan andersom. Maakt niet dat onze gesprekken minder leuk zijn. Integendeel. Ik vind het altijd weer leuk om met jou te kletsen. En ben blij dat we al zo lang bevriend zijn. c: Om te weten hoe het met je gaat en wat je doet, vind ik gewoon heel leuk om te weten. Because I want you to feel happy. I'm so glad to know you. <3

    Natas
    Jaaaaah we spreken elkaar meer en meer inderdaad! I like it! :3 En ook tussen ons komt het geloof ik inderdaad vaker van mijn kant dan andersom. Maar ik vind het wel fijn te lezen dat je het niet irritant vind dat ik je zo vaak aanspreek. Mocht dat wel het geval zijn gewoon zeggen eh! x)
    Ik vind het echt super tof van je dat je gewoon al een heel boek hebt geschreven en hebt uitgebracht en bezig bent met je tweede (of was het inmiddels alweer 3e? x) )! Ik doe het je echt niet na en kijk alleen hierom al gewoon onwijs tegen je op. Sowieso dat ik kje aankomend jaar een keer weer wil zien. Het is té lang geleden. Plus destijds spraken we niet eens echt wat het aankomende meeting gewoon stukken leuker gaat maken, doordat we elkaar dan alweer een stuk beter kennen!
    Hopelijk wordt het aankomende jaar gewoon echt een geweldig jaar voor je. You deserve it! <3

    Jarne
    FLIKKIE! YES YOU! MISTER AGENT FLIK! Jij mag zeeeeekeeerrrr niet ontbreken in deze gigantische lijst!
    We spreken amper, maar dat maakt volgens mij niets uit. Natuurlijk is het leuker om elkaar vaker te spreken. Maar als we wat minder spreken maakt dat geloof ik niet dat we elkaar uit het oog verliezen. WE ZOUDEN NOG SAMEN EEN MEETING GAAN ORGANISEREN REMEMBER? Want ik moet en zal jou een keer gaan meeten! We kunnen proberen om dat aankomend jaar te doen? :3

    JOL(ijn)
    JOLJOLJOLJOLJOL! Brieven schrijven met jou is echt heel leuk! c: EN DANKJEWEL VOOR JE GIGANTISCH LIEVE KERSTKAART!
    Ik weet dat je het zwaar hebt (gehad), maar you can do it! Je bent echt een heel sterk persoon. You'll survive anything. I'm sure. <3 Laat je niet tegenzitten, want jij kan het allemaal gewoon aan met je Hufflepuffpowers! Thank you for coming in my life. You're awesome. <3
    I WUV YOU! <3

    Kelly
    Weet je nog dat je me plotseling op FB een berichte stuurde met dat je daadwerkelijk wel om me gaf? En dat we sindsdien steeds vaker met elkaar praten op FB? Je hebt me toen echt enorm blij gemaakt. Ik dacht op dat moment echt dat niemand ook maar iets om me gaf. En een berichtje van jou had ik al helemaal niet verwacht om heel eerlijk te zijn. Niet om een goede reden eigenlijk. Meer omdat we destijds gewoon bijna niet met elkaar praatten. Ik dacht dat je me uit het oog was verloren.
    Maar ik vind het onwijs leuk om met je te praten. <3 En ik geef ook oprecht heel veel om jou. Eerlijk waar. <3 Hopelijk wordt aankomend jaar een knallend positief jaar voor jou. You deserve it! <3

    Lieke
    Oke, je mag me Landa noemen. Maar alleen omdat je me hebt vergeleken met Blonda waarvan je dacht/hoopte dat ze Landa zou heten. You're forgiven. :Y)
    Noh but seriously, gewoon aankloppen hoor, als er iets is. EN OH MY GOSH YOU ARE SO DAMN BEAUTIFUL! Ik heb wel foto's van je gezien op FB hoor. Don't deny it. You're damn gorgeous! Never think something else. Because I'll knock that thought down and give you a beautiful thought in return. <3
    Plus ik blijf je gewoon stalken en hug attacks geven aankomend jaar. Be prepared. :3 You're amazing. You'll get through. <3

    Inge
    Oops, almost forgot you! NIET EXPRES! DON'T KILL ME WITH THOSE BIZARRE BIG BOOKS! D: DON'T SHOOT! DON'T SHOOT THE MESSENGER! D:
    Noh but really, je hebt echt een gave voor puns gewoon. It's awesome. Almost as awesome as you are. c: We praten de laatste tijd wat minder dan voorheen, maar alsnog ben ik blij dat ik je alsnog wel eens spreek. Volgens mij ga je wel lekker though. Dat je goed je best doet op je studie en met je grote voorraad snoep in je kamer. You'll be fine. You'll be fine. <3
    Happy new year, Inge. Dat aankomend jaar maar nog beter gaan mag. <3

    Matty
    Zo veel praten we eigenlijk niet. Maar ik wil je wél vernoemen. Ik vind het reuze lief van je dat je me een berichtje stuurt wanneer je merkt dat er iets mis is bij me. Dat ik mijn ei bij je kwijt kan. I appreciate it. I really do. Thank you so much. En hopelijk praten we in het nieuwe jaar meer dan nu. Zou gezellig zijn. <3 EN DAN GAAN WE ELKAAR GEWOON MEETEN! <3

    Bes
    I'm so happy I met you! Zeker in de tijden dat ik het allemaal niet zag zitten lukte het jou toch weer om mij de positive dingen van het leven te zien. En ik ben je daar heel dankbaar voor. <3 Je bent altijd zo heerlijk positief en oprecht. Never change, please. You're way too amazing the way you are. Ik hoop echt dat aankomend jaar jou veel goeds zal brengen. Je verdient het, eerlijk waar. Fijn 2017, Bessie! <3

    Filiz
    Ik heb je leren kennen dankzij QMagazine. Maar ook toen hebben we eigenlijk niet heel veel gepraat. Dat zijn we pas de laatste tijd gaan doen. En daar ben ik heel blij om. Je bent zo lief en grappig en gewoon een heerlijk persoon om mee te praten! Ik laat het soms wat afweten qua het sturen van gb's doordat ik het dan onverhoopt druk krijg thuis. Maar het contact met jou wil ik zeker niet laten verwateren! Ik hoop dat we aankomend jaar evenveel (of meer) zullen kletsen. Want je bent geweldig! <3

    Tialda
    JAAAAAAH! OOK JIJ MAG NIET ONTBREKEN IN DEZE VRESELIJK LANGE LIJST! <3
    Jij staat écht op het lijstje van mensen die ik weer eens wil meeten. We hebben elkaar in (correct me if I'm wrong) Amsterdam wel gezien, maar toen hadden we nog niet zo veel contact als dat we nu hebben. Yes way dat wij elkaar weer eens zullen ontmoeten! :3 Hopelijk brengt ook jou 2017 heel veel goeds. Ik gun jou alleen maar positiviteit en geluk! <3 Laten we alle negatieve dingen gewoon alvast weg sturen door bordjes rondom jouw huis te plaatsen die de negatieve dingen leiden naar een groot gat in de grond. En die scheppen we dan dicht wanneer de negatieve dingen erin zitten en zo blijft er alleen maar positiefs over in jouw leven. Yaay! ;D

    Karin
    DISNEY! Yesh, daar denk ik bijna direct aan wanneer ik aan jou denkt. Het is zo heerlijk om te lezen hoe dolenthousiast je wel niet bent over de dingen die je verzameld. Je verteld me alles over de avonturen die jouw pakjes beleven en wat je nu weer hebt besteld etc. etc. etc. Maar behalve dat ben je ook een onwijs geweldige vriendin. Je biedt een luisterend oor wanneer ik dat nodig heb en als ik zelf dolenthousiast over iets wil doen (zelfs als jij er voor mijn gevoel weinig mee hebt) doe je even enthousiast mee. Ik hoop dat ook wij nog jaaaaaren bevriend zullen blijven. En het zou helemaal geweldig zijn als wij in de toekomst elkaar eens een keertje zouden ontmoeten. Ik wens je in ieder geval een Disneyspectaculair jaar vol goeds. c: <3

    Yonghwa
    Wat voor nut zou deze lijst hebben als jij er niet op stond? Oke, voor alle andere mensen zou het leuk zijn dat zij er wel op zouden staan, maar ik mag jou ook zeker niet vergeten. <3 Hoe vaak je wel niet een luisterend oor voor me bent geweest en me advies hebt proberen te geven. En ohja, het blijft iedere keer weer leuk om te weten wat je hebt gegeten, hahaha. c: But you're my Stan matey for life. You won't get rid of me, muwhaha. <3 Dat 2017 maar onwijs happy mag zijn voor je en wij ook maar veel contact mogen hebben ook aanstaande jaar. It will be all just fine. <3

    Maia
    OMG! I AM SO SORRY! We hebben de afgelopen tijd echt barweinig gepraat. :c I miss you! :c Dus zullen we er binnenkort verandering in brengen en weer wat meer gaan kletsen? :3
    Ik wil je even zeggen dat ik je gewoon echt een hele lieve meid vind. Je verteld wat je vindt en bent niet bang voor andermans mening. Ook jij kan heel goed een luisterend oor bieden wanneer nodig en dankjewel daarvoor. <3 2017 wordt gewoon jóúw jaar, deal? MAIA THE GREAT! Yes, that's what we've got to call you from now on. Agreed? :Y)
    Happy 2017, Mai. <3

    Naomi (Gingy)
    WAT EEN VRESELIJK LIEF BERICHTJE IN MIJN GASTENBOEK VAN JE! Omg, mijn hart smolt. <3 Nu ligt het als een plasje op de grond en moet ik het opvegen en in een hartvormige mal gieten en dat in de diepvries leggen tot het weer één stuk hart is geworden en dan kan ik eens uit gaan vinden hoe ik mijn hart weer terug op de goede plaats krijg.
    Noh but seriously, I'm so glad we met. <3 Nog niet in het echt though, maar ook dat komt misschien wel? :3 Damnit, zoveel geweldige mensen die ik nog moet/wil meeten. x)
    Maar hopelijk praten we in 2017 nog net zo veel als we de afgelopen tijd hebben gedaan. Of eventueel zelfs meer. c: Want ik weet één ding zeker; Jou wil ik graag beter leren kennen!
    Ik hoop dat het nieuwe jaar je veel goeds zal brengen. En veel gb's van mij. :Y) - Happy 2017. <3




    En nu hoop ik toch écht niet dat ik na deze lange lijst toch nog mensen niet gemeld heb. Mocht dit wel het geval zijn; I AM SO SORRY! D: Ik heb echt mijn hersenen (in hoeverre ik die heb) gepijnigd om te bedenken wie ik allemaal vermelden moest. Maar langer dan deze lijst werd het niet. EN TOCH HEB IK HET IDEE MENSEN TE ZIJN VERGETEN! D:
    Dusseh, er bestaat een mogelijkheid op een deel2. Maar voorlopig is dit het lijstje dat ik gemaakt heb.
    Al dan niet wens ik iederéén gewoon een geweldig 2017 toe. Dusseh, GROUPHUG! I LOVE YOU ALL SO MUCH! <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Friendly reminder to self dat ik een berichtje schrijf als ik eindelijk klaar ben met mijn deadlines (cat)


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Alicia/Alphonse
    Oké wij zijn al veel langer bevriend dan ik op Quizlet zit – over twee maanden kennen we elkaar alweer acht jaar *O* - maar het voelt toch een beetje vreemd om je hier niet te noemen. Jij bent voor mij het bewijs dat mensen die je via internet leert kennen hele goede vrienden kunnen worden. Ik ben de laatste jaren behoorlijk wat vrienden kwijtgeraakt, maar onze band is juist alleen maar sterker geworden en daar ben ik je heel dankbaar voor. Ik vind je een onwijs lieve meid die altijd zo positief mogelijk door het leven gaat en ik heb onwijs veel respect voor je doordat je je nooit beperkingen op laat leggen door je handicap. Ik ben je onwijs dankbaar dat ik altijd jouw bank kan lenen als ik ergens na of voor een beurs moet overnachten – zelfs als het niet altijd nodig blijkt – en ik ben gewoon heel blij dat ik jou al zo lang ken. ^^ Ik vind dat we samen echt een keer een tripje naar het buitenland moeten maken en het martelmuseum moeten bezoeken waar niemand met jou heen wil. I mean dat kan alleen maar goed zijn voor onze inspiratie en ergens is het fijn dat er nog een sadistische schrijfster bestaat, zodat ik me niet fucked up voel. :’) Ik hoop in elk geval dat je komend jaar meer tijd gaat vinden om te schrijven, want je verhalen zijn fantastisch en ik kan niet wachten om een boek van jou in mijn handen te houden. <3

    Anna/Goldstein
    Hee topper! Als iemand deze site tot een geweldige site maakt dan ben jij het wel, met je fantastische verhalen (oké ik heb er pas één gelezen, maar je staat niets voor niets vaak in de top, en de rest ga ik écht lezen, ooit). Ik wil je danken voor het Word War topic dat jij hebt aangemaakt en wat helaas al een tijdje en beetje stilletjes is, maar dat heeft mij echt enorm gemotiveerd tijdens het schrijven en mede daardoor heb ik er dit jaar echt bizar veel woorden uit geknald. Ik vind eigenlijk al jouw initiatieven op Q geweldig, ik ben blij dat jij zo iemand bent die niet moppert dat het zo rustig is op Q, maar er juist wat aan probeert te doen. Echt, daar moeten we er meer van hebben. Ik waardeer je enorm om je eerlijkheid en je vriendelijkheid. Ik vond het echt zó lief dat je cupcakes maakte voor mijn boekpresentatie dat ik er nog steeds een beetje emotioneel van word. Je hebt zo’n groot hart en ik hoop dat volgend jaar een fantastisch jaar voor je gaat worden, want ik weet dat dat dit jaar niet echt het geval was. Tot volgende week in ieder geval, ik heb onwijs veel zin in de meeting die je hebt georganiseerd! (:

    Marjanne/Catan
    Haast alles wat ik tegen Alies heb gezegd, geldt ook voor jou. Jij betekent ook echt super, super veel voor mij. En het klinkt heel cru, maar soms ben ik wel blij dat jij zo vaak een luisterend oor zoekt, want ik denk dat we anders veel minder close waren geweest. Ik kan niet vaak genoeg zeggen hoe jammer ik het vind dat je zo ver weg woont, want ik wil je heel vaak een knuffel geven – ook al houd je daar niet zo van :’P – maar gewoon even langskomen kan gewoon niet. Ik heb met jou echt onwijs leuke MSV- tijden beleefd en hoewel ik het gevoel heb dat we dat beiden een beetje ontgroeid zijn, koester ik die momenten echt. Ik hoop dat het komende jaar voor jou beter gaat uitpakken dan het vorige en dat je je in elk geval weer helemaal fit voelt, want je zit echt al véél te lang in de lappenmand!

    Lisa/HaldirOfLorien
    Wij zijn elkaar een beetje uit het oog verloren dit jaar, maar ik vind het fijn dat we sinds een paar maanden weer contact hebben en dat je je weer wat vaker op Quizlet laat zien. Ik hoop dat je het schrijven weer gaat oppakken en dat we onze doodbloedende fancties weer kunnen gaan oppakken. (: Sowieso hoop ik dat 2017 jou alles gaat geven wat je dit jaar tekortkwam, want het was niet makkelijk voor je en je verdient zo veel meer <3

    Jolijn/SPECS
    Ik heb niet het gevoel dat wij elkaar heel veel hebben gesproken het afgelopen jaar, maar als jij op meetings bent dan vind ik het altijd wel onwijs leuk (ook al kan ik je niet altijd evengoed verstaan :’)). Ik vind je echt een topper, je komt altijd vrolijk over en je bent zo iemand die ik echt zou missen als je weg zou gaan van Q - DUS NOOIT DOEN.
    Oh ja en schrijf in 2017 alsjeblieft dat epic Divergent verhaal af, want stiekem keek ik daar altijd erg naar uit.

    [ bericht aangepast op 20 dec 2016 - 11:58 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Het spijt me heel erg, maar ik heb perongeluk een post verwijderd. Het was op pagina 3. Ik weet niet van wie of voor wie de post was, mijn mobiel flipte en ik zag niks meer. Ik zal zeer erg erop letten dat dit niet meer gebeurd. Dus, mis je jouw post, stuur hem opnieuw!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    - toch niet, sorry. mijn excuses

    [ bericht aangepast op 20 dec 2016 - 13:13 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ondanks dat ik hier extreem slecht in ben, bij dezen:

    Sanne/Billywig
    Lieve Sanne,
    Jou natuurlijk weer bovenaan. Mijn favoriete Potterhead, Whovian, Tribute, shipper vriendin wie ik niet anders kan dan van houden. We hebben al zoveel leuks meegemaakt en je bent er altijd voor mij geweest. Telkens als ik verdrietig was, konden jouw vaak middernachtse grappen mij weer opvrolijken. Ergens denk ik dat Tyler en Rose onze vriendschap weergeven (hoewel jij niet - meer - een kikkerfanaat bent en ik niet mensen voor de lol vermoord), want ze... ach waar gaat deze metafoor heen. Ze zijn vrienden = similarity.
    But I luv you fren. Happy new year.

    Froukje/ProngsPotter
    Lieve Froukje,
    Welkom bij mijn betoog Waarom Froukje Terug Moet Komen In De Quizlet Games:
    1> Wie kan er nou zonder jouw awesomeness? Meidd we need you to livee.
    2> Je wil altijd alles oplossen en iedereen helpen, wat we nog wel eens kunnen gebruiken. We hebben dan wel Daphne, maar de groep begint zich te splitsen in Team Sam en Team Melissa. (En Irene die er een beetje awkward tussenin staat.) Come back and work with your magic! We hebben je nodig en uhewfnkusm.
    3> Je bent gewoon enorm aardig en I miss you :c

    Lieke/BriBry
    Lieve Lieke,
    Ik heb het al in een GB gezegd maar ik kan écht geen berichten opstellen. Ik kan toch niet zomaar verwoorden hoe aardig ik je vind en hoeveel ik tegen jou opkijk? Ik heb het al eerder geprobeerd, maar woorden (en mijn hersenen) zijn niet genoeg om het te verwoorden. Jammer genoeg heb ik je nog maar één keer in het echt gezien, maar ik hoop dat daar snel verandering in komt ^^

    [ bericht aangepast op 20 dec 2016 - 13:09 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Virtues schreef:
    Ondanks dat ik hier extreem slecht in ben, bij dezen:

    Sanne/Billywig
    Lieve Sanne,
    Jou natuurlijk weer bovenaan. Mijn favoriete Potterhead, Whovian, Tribute, shipper vriendin wie ik niet anders kan dan van houden. We hebben al zoveel leuks meegemaakt en je bent er altijd voor mij geweest. Telkens als ik verdrietig was, konden jouw vaak middernachtse grappen mij weer opvrolijken. Ergens denk ik dat Tyler en Rose onze vriendschap weergeven (hoewel jij niet - meer - een kikkerfanaat bent en ik niet mensen voor de lol vermoord), want ze... ach waar gaat deze metafoor heen. Ze zijn vrienden = similarity.
    But I luv you fren. Happy new year.

    Froukje/ProngsPotter
    Lieve Froukje,
    Welkom bij mijn betoog Waarom Froukje Terug Moet Komen In De Quizlet Games:
    1> Wie kan er nou zonder jouw awesomeness? Meidd we need you to livee.
    2> Je wil altijd alles oplossen en iedereen helpen, wat we nog wel eens kunnen gebruiken. We hebben dan wel Daphne, maar de groep begint zich te splitsen in Team Sam en Team Melissa. (En Irene die er een beetje awkward tussenin staat.) Come back and work with your magic! We hebben je nodig en uhewfnkusm.
    3> Je bent gewoon enorm aardig en I miss you :c

    Lieke/BriBry
    Lieve Lieke,
    Ik heb het al in een GB gezegd maar ik kan écht geen berichten opstellen. Ik kan toch niet zomaar verwoorden hoe aardig ik je vind en hoeveel ik tegen jou opkijk? Ik heb het al eerder geprobeerd, maar woorden (en mijn hersenen) zijn niet genoeg om het te verwoorden. Jammer genoeg heb ik je nog maar één keer in het echt gezien, maar ik hoop dat daar snel verandering in komt ^^



    Awwhh, hahahaha, ik zal terug komen hoor, maak je maar geen zorgen! (Ik moet wel Adey af gaan schrijven, ik heb er heel veel zin in namelijk, maar Het Schip Met Tijd zal pas om vrijdag kwart over drie in de middag aankomen. Dus nog eventjes geduld daarvoor ^^) Ik mis jullie leukheid en gezelligheid ook enorm, jullie zijn gewoon ontzettend geweldig!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Frodo schreef:
    * Krolock/Laura: jij maakt Q echt gewoon een fijnere plek om op rond te surfen, zonder dat je het zelf beseft :'D er kruipt zoveel tijd in de dingen die je voor Q doet (de profielfoto-shop, de celeb-wedstrijd) en je verdient gewoon echt eens een bedankje. Als ik een user van het jaar zou mogen zeggen, zou die titel voor jou zijn. Bedankt om Q zo'n toffe plek te maken, altijd vriendelijk te reageren en gewoon... Laura te zijn.

    Aw, dit is echt zo lief. ^^ Dankjewel. <3 En eerlijk, ik vind jou altijd zo'n fijne aanwezigheid op Q!

    BriBry schreef:
    Krolock/Laura
    Heh. Oeps :') Niet echt de beste eerste indruk als mod, maar het spijt me echt dat ik je post had verwijderd :W
    Ik kan natuurlijk niet een ellendig lang bericht schrijven zonder jou er in te vermelden, want eerlijk is eerlijk - jij met Quizlet echt zoals hij is. Soms vermoed ik dat jij zes dubbelgangers hebt, want jij duikt letterlijk overal op waar activiteit is. Op een goede manier natuurlijk, want jouw berichten zijn altijd ontzettend vermakelijk om te lezen. Dank je wel dat je zo veel organiseert en in leven houd hier op Q.

    Hahaha. Ach, ik kan er wel om lachen. Al moet het natuurlijk niet elke dag gebeuren. :'D
    Maar dankjewel, ontzettend lief van je. <3

    Firgun schreef:
    Natas en Laura (Krolock) - ook jullie ken ik niet zo heel goed, maar ik vind oprecht dat jullie altijd heel leuke ideeën hebben om Q er leuker en actiever op te maken en jullie creativiteit is iets wat me absoluut te boven gaat. Heel erg bedankt daarvoor, allebei.

    Super lief! Dankjewel. <3

    Ik had een heleboel berichtjes via Christmasmail gestuurd, dus ik ga in dit topic even niets zetten anders wordt het misschien dubbel. Ze komen vanzelf wel een keertje. ^^

    Maar om even een algemene shoutout te doen;
    Dank je wel aan alle mensen die Q een gezellig plek maken om vooral ook jezelf te zijn. En ik ben Q veel verschuldigd want ik denk dat ik hier ontzettend veel geleerd heb en heb ook om mij heen veel mensen zien groeien. Dat 2017 maar een creatief en gezellig jaar mag worden. ^^

    Gibbs schreef:
    Filiz
    Ik heb je leren kennen dankzij QMagazine. Maar ook toen hebben we eigenlijk niet heel veel gepraat. Dat zijn we pas de laatste tijd gaan doen. En daar ben ik heel blij om. Je bent zo lief en grappig en gewoon een heerlijk persoon om mee te praten! Ik laat het soms wat afweten qua het sturen van gb's doordat ik het dan onverhoopt druk krijg thuis. Maar het contact met jou wil ik zeker niet laten verwateren! Ik hoop dat we aankomend jaar evenveel (of meer) zullen kletsen. Want je bent geweldig! <3


    Nawh, dank je wel! Heel lief van je! :3


    One Who Travels A Higher Path.

    Gibbs schreef:
    Lieke
    Oke, je mag me Landa noemen. Maar alleen omdat je me hebt vergeleken met Blonda waarvan je dacht/hoopte dat ze Landa zou heten. You're forgiven. :Y)
    Noh but seriously, gewoon aankloppen hoor, als er iets is. EN OH MY GOSH YOU ARE SO DAMN BEAUTIFUL! Ik heb wel foto's van je gezien op FB hoor. Don't deny it. You're damn gorgeous! Never think something else. Because I'll knock that thought down and give you a beautiful thought in return. <3
    Plus ik blijf je gewoon stalken en hug attacks geven aankomend jaar. Be prepared. :3 You're amazing. You'll get through. <3


    Hehe, Landa for the win :Y)
    Thank you buddy, I'll prepare with love ^^


    Virtues schreef:
    Lieke/BriBry
    Lieve Lieke,
    Ik heb het al in een GB gezegd maar ik kan écht geen berichten opstellen. Ik kan toch niet zomaar verwoorden hoe aardig ik je vind en hoeveel ik tegen jou opkijk? Ik heb het al eerder geprobeerd, maar woorden (en mijn hersenen) zijn niet genoeg om het te verwoorden. Jammer genoeg heb ik je nog maar één keer in het echt gezien, maar ik hoop dat daar snel verandering in komt ^^


    Aw jeetje, je laat me gewoon blozen (midden in de kantine van werk oeps) :3 Dank je wel lieverd, dit is echt heel fijn om te horen (bloos)