• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Deep inside, I've never felt alive

    Sweetwine schreef:
    Kunnen we Kerstmis dit jaar overslaan?


    ik haat kerst


    gisteren
    "gaan we nu een kerstboom halen"
    i dont care
    "okay dan ga ik er morgen een halen"

    vandaag
    *geen kerstboom* hahaha okay


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Goldstein schreef:
    (...)

    Nog niet, die batterij laadt heel sloom op, maar thanks. Die mail deed echt alsof het per direct zou stoppen. Ik schrok mij helemaal kapot en ben atm extreem gevoelig voor paniekaanvallen, dus het was weer een fijne combi. Echt, soms vraag ik mij af wat voor oetluppels er bij de overheid werken. Ze konden die mail echt veel beter formuleren. Ieder hier op Q had die mail beter kunnen formuleren.


    Anyway, je hebt mij even flink gerust gesteld haha *virtual hug*


    Met de formulering was niet eens echt iets mis, maar er miste gewoon serieus cruciale informatie. Ze hebben een mailtje rondgestuurd over iets en maar de helft van dat iets in het mailtje gezet, waardoor het klonk als iets totaal anders dan het was. Dat voelt extra stom, eigenlijk.

    Maar ik ben blij dat het hielp! ^^



    Wiarda schreef:
    ik heb het idee dat ik zou moeten weten hoe twitter werkt want ik ben De Jeugd maar dit deel van De Jeugd weet dus niet hoe twitter werkt #lache


    Oeh, mijn enige (mild traumatische) ervaring met Twitter is dat ik ooit, jaren geleden, een throw-away account had aangemaakt omdat je bij een of ander spel een bonus kreeg als je je Twitter linkte of iets dergelijks, maar blijkbaar had ik dat destijds met mijn hoofdmail gedaan, en toen ik jaren later voor Film I op de universiteit mijn groepje iets mailde vanuit dat account kreeg ik opeens een bericht dat de ambitieuze, gelikte VVD'er uit het groepje me nu op Twitter volgde (want schijnbaar kun je mensen via mail vinden??? wat voor hel is dat), waar mijn account echt een random naam had die iets was van "Anne Wolkhut" of iets dergelijks en puur en alleen GoSupermodel volgde en toen moest ik opeens leren hoe je Twitter accounts verwijdert halp

    Maar ja ik heb dus ook geen idee hoe Twitter werkt high five


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Omg. Kerstkaarten zelf maken en schrijven is echt veel te leuk. Maar het duurt echt veeeeeeel te lang. -.-"
    Of ik heb gewoon veel te veel adressen op mijn lijst staan :x

    [ bericht aangepast op 16 dec 2016 - 22:44 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    hahha ben ik de enige die nooit kerstkaarten verstuurt?


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Occamy schreef:
    Omg. Kerstkaarten zelf maken en schrijven is echt veel te leuk. Maar het duurt echt veeeeeeel te lang. -.-"
    Of ik heb gewoon veel te veel adressen op mijn lijst staan :x


    Nu weet ik niet precies hoeveel postzegels er zitten op 1 vel ervan. Maar mijn moeder heeft zelfs tekort aan 4 vellen. ;o


    OTOFT: O gawd. Volgens mij ga ik écht mensen vergeten. Noooohhh. D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik voel me meh, maar ik weet niet waarom... Ik vermoed dat ik gewoon vakantie nodig heb.


    Stenenlikker

    Oke. Al 1262 woorden geschreven aan mijn eindejaarsbericht. Morgen ga ik verder. Nu slapen. Want morgen is het weer vroeg dag.
    Goodnight, sleep tight. Don't let the bugs bite. <3

    [ bericht aangepast op 16 dec 2016 - 23:06 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik voel mij gewoon zo... dood en levenloos. Onzinnig. Nietszeggend en afleiding maakt dit enkel erger, want dan doe ik nog steeds niet écht iets nuttigs.


    Happy Birthday my Potter!

    Goldstein schreef:
    Ik voel mij gewoon zo... dood en levenloos. Onzinnig. Nietszeggend en afleiding maakt dit enkel erger, want dan doe ik nog steeds niet écht iets nuttigs.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Allerton schreef:
    (...)



    Happy Birthday my Potter!

    *slaat ogen ten hemel*


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Goldstein schreef:
    (...)



    right back at ya!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    i wannaa danceeeee🎭


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Gibbs schreef:
    (...)

    Nu weet ik niet precies hoeveel postzegels er zitten op 1 vel ervan. Maar mijn moeder heeft zelfs tekort aan 4 vellen. ;o


    OTOFT: O gawd. Volgens mij ga ik écht mensen vergeten. Noooohhh. D:

    Hahahaha, nice. Maar maakt zij ook haar eigen kerstkaarten?
    Ik zit nu namelijk al aan 20 zelfgemaakten en 10 voorgeproduceerde, maar wel volgeschreven. En ik moet er nog 16 bijhalen :W


    Deep inside, I've never felt alive

    ChickenNugget schreef:
    i wannaa danceeeee🎭

    Nu heb ik dat lied in mijn hoofd. oml no ;c
    OH I WANNA DANCE WITH SOMEBODY
    I WANNA FEEL THE HEAT WITH SOMEBODY
    YEAH, I WANNA DANCE WITH SOMEBODY
    WITH SOMEBODY WHO LOVES ME.


    — Inner peace, it's hard to find. —