• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Deep inside, I've never felt alive

    I feel awful about this. Maybe I should've made the same universe but with different chars...


    Mhm?

    "hoezo leer je op een vrijdag"
    ja ik ga morgen naar een feestje
    "in de examenperiode?????"
    yeah en zondag moet ik werken en heb ik scouts hahahaha rip latijn maandag hahaha


    //ik heb gemerkt dat als ik opsta om zes uur en dan voor mijn examen leer het beter gaat
    altho ik dan wel maar vijf-zes uur slaap heb gehad but okay xd

    [ bericht aangepast op 16 dec 2016 - 21:42 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    ik zeg naar mensen dat ze geen fuck moeten geven om de rest

    maar ik doe het zelf

    fml ik ben klaar.


    Heaven is a place that we all have

    Eucalyptus schreef:
    ik zeg naar mensen dat ze geen fuck moeten geven om de rest

    maar ik doe het zelf

    fml ik ben klaar.

    because you're really sweet.
    maar nee ffs ik herken het zoooooo Cri


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Sjabalabadingdong


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    dit is mijn nieuwe spirit


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ugh stop met hyperventileren lichaam.


    Happy Birthday my Potter!

    Eindejaarsberichten schrijven is moeilijk. Maar wel superleuk. Ik ben alleen zo bang dat ik iets vergeet te vermelden, of erger; Iemand. D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    WAAROM zijn kaartjes voor de Lion King musical 39 euro pp voor de SLECHTSTE rang D:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Okay, ik heb die vier uur voor niks gewerkt, omdat het meelopen was...? Dat had je toch wel iets duidelijker mogen zeggen en dan had ik prob geweigerd om ook meteen over te gaan werken.


    Stenenlikker

    ik heb het idee dat ik zou moeten weten hoe twitter werkt want ik ben De Jeugd maar dit deel van De Jeugd weet dus niet hoe twitter werkt #lache


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Kunnen we Kerstmis dit jaar overslaan?


    Sweetwine schreef:
    Kunnen we Kerstmis dit jaar overslaan?



    Oudnieuw ook, graag. Laten gewoon in één streep doorgaan naar het nieuwe jaar. Dat zou fijn zijn. _O_


    OTOFT: Meehhhh. Ik heb nu 2 mensen voor mijn eindejaarsberichten geschreven. En er komen er nog zoveel meer dat ik neit weet waar te beginnen! HELLUP! :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hmm, waarom voel ik me zo kut?


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    Hmm, waarom voel ik me zo kut?


    Omdat ik je nog geen hug heb gegeven. HUG ATTACK! <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •