• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Deep inside, I've never felt alive

    "Ja, ik voelde me slecht, dus ik vertelde het aan mijn ouders..."

    Ik hoor dit zo vaak, en ik heb altijd zoiets van: hold up, waarom zou je dat in godsnaam doen? Dan maak je het alleen maar erger? Maar dan herinner ik me dat dat niet voor iedereen geldt en dat maakt me een beetje sad


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Chirrut schreef:
    "Ja, ik voelde me slecht, dus ik vertelde het aan mijn ouders..."

    Ik hoor dit zo vaak, en ik heb altijd zoiets van: hold up, waarom zou je dat in godsnaam doen? Dan maak je het alleen maar erger? Maar dan herinner ik me dat dat niet voor iedereen geldt en dat maakt me een beetje sad


    hahaha en dat antwoorden ze zo van ik heb al genoeg problemen zonder die van jou er nog eens bij


    okaaaaay :] kinderen = problemen
    dan had je mij maar nooit moeten adopteren idk

    //waarom doe ik zelfs nog moeite xd
    //excuses zijn wel op z'n plaats tho


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Firgun schreef:
    (...)



    Thanks Leah


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    i hate myselffff 🌟🌟


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Metamorphoses schreef:
    (...)

    hahaha en dat antwoorden ze zo van ik heb al genoeg problemen zonder die van jou er nog eens bij


    okaaaaay :] kinderen = problemen
    dan had je mij maar nooit moeten adopteren idk

    //waarom doe ik zelfs nog moeite xd
    //excuses zijn wel op z'n plaats tho


    #herkenbaar

    Of: stel je niet zo aan. Die is ook leuk.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    when iemand je iets stuurt en je het hebt gelezen maar het bericht dan verwijderd wordt (door god of zo want er wordt zwaar ontkend het zelfs gestuurd/verwijderd te hebben) :')

    [ bericht aangepast op 16 dec 2016 - 18:26 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Lol ik ben echt nutteloos. Waarom leef ik nog?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Allerton schreef:
    Lol ik ben echt nutteloos. Waarom leef ik nog?

    I know you're having a hard time maar je bent niet nutteloos.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    goin uppstairss


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    ChickenNugget schreef:
    (...)
    I know you're having a hard time maar je bent niet nutteloos.

    Mmmm.. Jawel..

    + Kan niet wachten tot kerstvakantie zodat ik de hele dag in bed kan liggen en me geen zorgen hoef te maken dat mensen dingen gaan zien.
    En vergeet vooral niet oudjaarsavond: drinken tot ik niet meer kan
    .


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Haar geverfd. Nu hopen dat het pakt, gezien het een vrij lichte kleur was.

    Dit weekend wordt het non-stop achter m'n PS4 zitten en-... Nee wacht, dat doe ik elk weekend.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    juist


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Holy fucking fuck. Wat een film.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    daarom haat ik babysitten bij deze familie zo erg .-. en ze zijn dan ook nog eens mijn buren +.+ is het btw normaal dat ik dat kind van vijf (!!!) om negen uur pas (!!!) in bed moet steken

    lol ze heeft eten en drinken voor me klaargezet; een flesje 500ml cola zero dat voor 1/3 gevuld is en een kommetje nicnacs


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys