• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Deep inside, I've never felt alive

    'Wil je weer van mij zijn?'
    Ja, en ik ben nu het allergelukkigste meisje die op een roze wolkje zweeft <3


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    En wie mag weer het volledige theoretische gedeelte doen? Godverdomme. Dit is waarom ik niet van samenwerken houd.


    Nog maar net de helft van de mensen komt naar het Kerstdiner van vanavond waar ik zo veel tijd aan besteed, als ik probeer lief tegen | te doen ziet 'ie het niet eens en mijn pogingen om te laten zien dat ik wel een paar motiverende woorden of een knuffel kan gebruiken want ik word langzaam gek in mijn hoofd, die worden genegeerd. Ik ben het zat, ik wil dit niet meer.

    Dit wordt zonder twijfel de meest chille blok uit mijn hele leven. :'D Het voelt echt alsof ik gewoon vijf maanden vakantie heb gekregen ter compensatie van afgelopen zomer.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ha jij high hopes, ik high heels. See ya bitches.


    The truth is out there.

    Kerstcadeautjes ingepakt c: Ik hou van dingetjes inpakken! niet dat ik veel zin heb ik kerst op deze manier maar lol


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Sweetwine schreef:
    En wie mag weer het volledige theoretische gedeelte doen? Godverdomme. Dit is waarom ik niet van samenwerken houd.


    this is so relatable


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Allerton schreef:
    Kerstcadeautjes ingepakt c: Ik hou van dingetjes inpakken! niet dat ik veel zin heb ik kerst op deze manier maar lol


    lol wil je mijn cadeautjes voor andere komen inpakken?
    er is maar één voordeel aan hoe ik inpak: je ziet nooit wat het is voor je het open doet


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Firgun schreef:
    (...)

    lol wil je mijn cadeautjes voor andere komen inpakken?
    er is maar één voordeel aan hoe ik inpak: je ziet nooit wat het is voor je het open doet

    Ahahaha, ik vind dat ik het best nog goed kan c: Alleen als het een aparte vorm heeft; dan flipt mijn brein en zorg ik gewoon dat er genoeg papier is zodat je die gekke vorm niet meer ziet


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Oh brr. Ze hebben een lichaam gevonden in een van de kamers in het hotel waar ik stage loop. De man had niet uitgecheckt en toen besloot iemand maar even te gaan checken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    'Nou, je hebt toch hard gewerkt vandaag?'
    'Hm, had wel wat harder gekund.'

    WAAROM DOE JE DAT DAN NIET DAT VERSLAG MOET ZONDAGAVOND INGELEVERD WORDEN EN WE HEBBEN TWEE FUCKING PAGINA'S DIE IK HEB GESCHREVEN?!


    Klotezooi. verdomme. Nu doet alles nog meer pijn.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    I feel sad. Pls donate some hugs


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Mooncalf schreef:
    I feel sad. Pls donate some hugs



    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Seth MacFarlane heeft echt de beste zangstem voor kerstliedjes :3


    Deep inside, I've never felt alive