• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Deep inside, I've never felt alive

    Sweetwine schreef:
    (...)

    Scheelt ook nog dat ik dat zelf nooit zo snel zou kunnen, iemand goed leren kennen op meerdere vlakken, er dan op verliefd worden en er uiteindelijk van houden.

    / Some people are so weird.


    Wij waren al verliefd na 2 dagen xd
    We hebben nu 3 dagen.

    // Ik word bijna tante. Mijn broer (niet echte broer maar iedereen denkt dat en ik word letterlijk als tante aangeschreven) en schoonzussie zijn morgen uitgerekend. Het zal niet lang meer moeten duren. Omgg


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zo blij dat ik toch thuis mag blijven wonen. Pfiew. _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    i guess everyone has forgiven me
    except me


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Nee, please ga nu niet mijn berichten wel lezen en niet reageren. Please, ik heb je nu echt even nodig. Laat me nu niet stikken met iets wat jij me aangedaan hebt! Al is het ook mijn schuld, maar toch meer de jouwe.

    - En hij laat me inderdaad stikken. Hopelijk reageert hij morgen wel.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2016 - 23:34 ]

    I want to have what you have. And at the same time I don't want a boyfriend because I love being singlr and not having responsibilities towards some other person. That went wrong last year...


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Fuck you, seriously.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    I need you now.. please talk to me.. i can't do this on my own..

    [ bericht aangepast op 15 dec 2016 - 23:50 ]

    The Chainsmokers <3


    16 - 09 - '17

    What a surprise. :W


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik krijg echt herpes van deze WiFi


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Huh. Waarom heb ik die donkere afscheiding die ik altijd heb als ik mijn periode krijg? Ik moet nog twee dagen pil hoor. . . Ik had wel de afgelopen dagen wat buikpijn, maar ik ben nog met de pil bezig, dus dat is onmogelijk. Hmm

    [ bericht aangepast op 16 dec 2016 - 0:29 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zo'n moment waarop je je kamer in loopt, automatisch op de lichtschakelaar drukt, en schrikt omdat het licht om je heen opeens uitgaat omdat je de lamp vijf minuten geleden al aan had gezet. (bat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    i wanna move to prague


    i put the fun in funeral

    Omw to Disney. Baaaii.

    leren voor wiskunde om half zeven in de ochtend yeah


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys