• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Deep inside, I've never felt alive

    How I feel right now:


    Ik verveel me echt dood maar ik kan niks anders doen dan op de bank zitten door mijn rug.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Sweetwine schreef:
    How I feel right now:



    Same.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Bowtruckle schreef:
    IK HEB EEN GIGANTISCHE ZITZAK!


    OMG YAAS
    NU AL WAS DIE NIET VOOR KERST;D


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Leuk als een collega waar je drie jaar geleden haast om gestopt bent, weer terug is en het nodig vind om jou de grond in te stampen over dingen waar je drie jaar geleden moeite mee had. Jammer dat juist dat soort types een vast contract krijgen en ik daardoor met tegenzin naar werk ga.

    Ik zie het niet meer zitten, waarom kan ik ook nooit iets krijgen waarbij er geen addertjes onder het gras blijken te zitten? ):


    26 - 02 - '16

    Ik snap de mail niet. lol

    Ludovico, ti amo. Arghl die muziek is zo f*cking prachtig.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2016 - 13:06 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    'Cause, baby, it's easy to fake a smile when you've been doing it for a while.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Firgun schreef:
    Ludovico, ti amo. Arghl die muziek is zo f*cking prachtig.

    Einaudi?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Aaagh dit is één van de momenten dat examens leuk zijn


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Damnit ik moet pissen, alleen dan moet ik mijn hele handel meenemen en daar heb ik totaal geen zin in dus blijf ik maar zitten. Struggles.


    Deep inside, I've never felt alive

    Ding dong. Iemand thuis?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oh? Dus dit is hoe we het gaan spelen? Prima, ik verzeker je dat jij er slechter uit komt. Ik heb niks meer te verliezen, jij wel.


    The truth is out there.

    Weest allemaal trots op mij! Sinds gisteren heb ik m'n username twee maand, volgens mij een persoonlijk record, lol. :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    OMG, een WIDM fandag. *O*
    Ik wil wel, maar ik wil eigenlijk niet alleen D:


    Deep inside, I've never felt alive