• Ik heb echt nog geen idee of hier ergens animo voor is, maar dat merken we vanzelf

    Confessions of Q

    We hebben allemaal wel iets wat we niet zomaar aan een ander vertellen. Zelfs niet op het internet, waar we toch al een grote anonimiteit hebben. Toch zouden we soms die dingen wel eens eruit willen gooien, al is het alleen maar om de mening van een ander te horen of een beetje steun te krijgen. Daarom is er dit topic.

    Heb je een confession die je wilt maken, zonder dat iemand weet dat dit over jou gaat? Iets waar je al een poosje mee zit? Heb je bijvoorbeeld een crush waar het niet lekker mee loopt omdat je onzeker bent naar hem toe te gaan? Heb je ooit wel eens een kind neergemept die de hele supermarkt bij elkaar krijste? (I can't really blame you). Doe je je voor de hele wereld, inclusief familie en vrienden, voor als iemand die je niet bent en baal je daar van? Op deze site kan je je confession maken, geheel anoniem! (Vergeet uiteraard niet 'Ask anonymously' aan te vinken). Op die manier zal niemand weten dat jij het was. (Ik trouwens ook niet!)

    Elke dag wordt hier een confession gepost waar anderen op kunnen reageren. In de vorm van advies, steun, eigen ervaringen, enzovoort. Hou er wel rekening mee dat confessions waar ik uit kan halen dat het over iemand op Q gaat, niet zal plaatsen.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik denk dat ik een iets zelfzekere mentaliteit hierover, dus misschien helpt het die met jou te delen zodat je op een andere manier kan denken. Het helpt om iets meer gewicht op jouw mening over hen te leggen in plaats van jouw mening van jou. Mensen die mij niet moeten hebben, vind ik nu zelf ook niet bepaald de meest denderende wezens van de planeet. Natuurlijk vindt hij mij niet aantrekkelijk, hij is dan ook zo'n droogstoppel en valt op droogstoppelmeisjes ben ik even blij dat ik zo niet ben of ik had ook een jongen in mijn klas die mij onaantrekkelijk vond, maar hij was een gemene, dominante loser. Toen ik zag wat zijn definitie van aantrekkelijk was, waren dat van die zwakbegaafde pussycats die zich waardeloos en onderdanig lieten behandelen en hielden van dominante jongens. Ik was meteen fier op het feit ik veel feministischer was en dat hij me niet moest hebben daardoor. Je hebt altijd mensen die je niet gaan moeten hebben, dat heeft iedereen, maar inzien dat ik ze zelf niet leuk vindt en dat ik sociaal geliefd ben (meestal veel geliefder dan hun met al hun negatieve attitude), helpt me om opmerkingen af te schudden en te plaatsen. Denk gewoon dat ze zelf nu niet bepaald veel soeps zijn. Dat doe ik altijd.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    MT


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Wanneer komt er een nieuwe confession? (-:

    #2

    Ik heb al bijna 3 jaar een vriend, van wie ik immens veel hou. Hij is degene die mijn leven kleur heeft gegeven en me getoond heeft dat het leven best mooi kan zijn. Hoewel het vroeger in bed heel goed ging, is dit een jaar geleden veranderd, ik raak niet meer opgewonden door hem. Sinds augustus skype ik af en toe met een kerel die ik op internet heb ontmoet en heb ik webcamseks met hem. Ik voel me heel schuldig, maar kan er niet mee ophouden.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Aan de persoon achter #2

    Als je verstandig bent maak je het uit. Wat je nu aan het doen bent is vreemdgaan. Zodra het uit is kan je rustig zonder schuldgevoel webcamseksen met de jongen waar je dat nu mee doet. Hou je eigenwaarde en verbreek je relatie. Dat is ook netjes naar je huidige vriend toe. Als hij zou cammen met een ander meisje zou je het waarschijnlijk ook niet waarderen. Dus voorkom dat hij helemaal kapot gaat aan het nieuws dat jij al tijden vreemdgaat en verlaat hem.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2016 - 15:16 ]

    Ik ben het eens met Rockabye. Maak het uit, want vreemdgaan is sowieso een no-go. Want je zou het zelf ook niet waarderen als je vriend het zelfde zou doen. Of stop met die jongen op Skype en probeer een oplossing te zoeken met je vriend, als je bij hem wilt blijven. Maar ik zou niet op deze manier doorgaan; want als je vriend er achter komt is het sowieso over.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Aan #2: misschien moet je eens uitzoeken waaraan het ligt dat je niet meer opgewonden raakt van je vriend? Als je echt van hem houdt en nog steeds een relatie wilt, kan je dit ook samen uitzoeken (en dan ook vertellen over de webcam).


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    @2#

    Maak het uit met webcamgast of je vriend. Vreemdgaan is fout. Heel fout.


    26 - 02 - '16

    #2

    Ik zou het uitmaken met een van de twee, en je huidige vriend gaan vertellen dat je vreemd bent gegaan. Je moet nooit, maar dan ook nooit vreemdgaan. Het kan iemand heel veel pijn doen en diegene helemaal kapot maken. En trouwens, webcam seks is nooit slim. Je weet nooit wat diegene met de beelden doet.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2016 - 16:24 ]

    -

    [ bericht aangepast op 18 dec 2016 - 19:41 ]

    Wortelsap schreef:
    #2

    Ik zou het uitmaken met een van de twee, en je huidige vriend gaan vertellen dat je vreemd bent gegaan. Je moet nooit, maar dan ook nooit vreemdgaan. Het kan iemand heel veel pijn doen en diegene helemaal kapot maken. En trouwens, webcam seks is nooit slim. Je weet nooit wat diegene met de beelden doet.


    Dit. Precies dit.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Natblida schreef:
    (...)

    Oh sorry, dat wist ik niet. Als dat zo is, mag deze weer gesloten worden!

    Dat maakt verder niet zoveel uit, dat is namelijk het topic van Nikki, en aangezien Nikki niet meer terugkomt op Q zou het toch niet lukken (met die confessions posten) als het topic van recent was. Dit topic gewoon openhouden dus.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    #3

    Soms vraag ik me af hoe simpel mensen zijn. Of hoe verkeerd mensen social cues op deze site lezen, maar dan mag je je niet irriteren, want dan pest je.


    Persoon van confession 1: Ik wilde iedereen die gereageerd heeft op mijn confession heel graag bedanken, maar wel anoniem blijven. Het heeft mij best wel erg geholpen!

    [ bericht aangepast op 19 dec 2016 - 11:59 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    @ 3
    Je zet het denk ik zelf dan ook wel een beetje verkeerd neer. Maar je kan ook geen emoties en tonen lezen in tekst, dus dat heeft er ook mee te maken. En ja, alles wordt hier al snel als pesten en treiteren gezien. Veel te snel. Je mag niet eens een discussie met iemand hebben.

    [ bericht aangepast op 19 dec 2016 - 12:04 ]

    #3: ik denk dat je het heel verkeerd opvat. Ik weet niet wie je bent, maar geen enkel men hier kan volgens mij als simpel geclassificeerd worden. Mensen lijken snel "dommer" omdat je op het internet slechts de oppervlakte ziet. Mensen geven, meestal uit angst om zich te kwetsbaar op te stellen, ook heel vaak slechts de oppervlakte - doen zich "dommer" voor dan ze zijn, omdat men zich niet kwetsbaar wil opstellen. Mensen zijn heel gevoelige wezens, dus doen ze zich liever voor als iets "dommer" (bij afwezigheid van beter woord) voor dan zich helemaal open te stellen. Ik denk dat iedereen dat gevoel wel kent.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried