• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? wil je je bewondering voor jaimie kwijt?Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2016 - 17:56 ]

    jwjdj

    14.3% (4 stemmen)
     
    Sjabalabadingdong

    32.1% (9 stemmen)
     
    Hastalavista

    46.4% (13 stemmen)
     
    Protest tegen lange topic naam

    7.1% (2 stemmen)
     
    Abcdefghijklmnopqestuvw


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    byee bitee


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    ew the taste


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Wiarda schreef:
    (...)
    nah hij gaat het alleen allemaal voor me opzetten geloof ik

    maar even serieus ik ken deze gast nu iets van 18 uur max of zo en het enige wat ik weet is dat hij uit Kentucky komt en dat hij goed is in social media shit (en dat hij nu al 18 uur zeer duidelijk met me flirt maar ok)


    nog steeds, ik krijg mopshondenpantoffels naar m'n hoofd geworpen als ik dat zou vragen (ja, er waren mopshondenpantoffels in de winkel)

    wacht. hoe ken je hem zelfs. jip de fixende kip

    /oh god, mijn zusje (ja het literatuurwonder) was in de tuin en ze zag blijkbaar een bij of iets dat daarop trekt en vijf seconden later komt ze de woonkamer binnengestormd en ze begon hysterisch te roepen: ER IS EEN WEPS IN DE TUIN (geen typfout, ze denkt dat het woord weps is)

    [ bericht aangepast op 17 dec 2016 - 10:20 ]


    Heaven is a place that we all have

    Wiarda schreef:
    (...)
    nah hij gaat het alleen allemaal voor me opzetten geloof ik

    maar even serieus ik ken deze gast nu iets van 18 uur max of zo en het enige wat ik weet is dat hij uit Kentucky komt en dat hij goed is in social media shit (en dat hij nu al 18 uur zeer duidelijk met me flirt maar ok)


    Ik zou wel even uitkijken dat geen misbruik probeert te maken van jouw spotlight moment als je hem niet goed kent. Als hij je helpt met het opzetten van een site e.d. kan hij hier ook een zekere controle over krijgen. Just make sure dat hij geen kans krijgt jouw shine te verpesten.


    Happy Birthday my Potter!

    mensen zelfs de username: addie op twitter is niet beschikbaar

    hit me with ur usernames #usernameforAddie


    Heaven is a place that we all have

    Eucalyptus schreef:
    (...)

    nog steeds, ik krijg mopshondenpantoffels naar m'n hoofd geworpen als ik dat zou vragen (ja, er waren mopshondenpantoffels in de winkel)

    wacht. hoe ken je hem zelfs. jip de fixende kip

    /oh god, mijn zusje (ja het literatuurwonder) was in de tuin en ze zag blijkbaar een bij of iets dat daarop trekt en vijf seconden later komt ze de woonkamer binnengestormd en ze begon hysterisch te roepen: ER IS EEN WEPS IN DE TUIN (geen typfout, ze denkt dat het woord weps is)

    hij is een van de twittervriendjes van mijn broertje echt geen idee waar die knul al die kids vandaan haalt

    // ugh ik had ergens gehoopt dat het een bijzonder fijn contract zou zijn want ik haat onderhandelen maar dit zijn een heleboel punten om over te onderhandelen ugh


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    hij is een van de twittervriendjes van mijn broertje echt geen idee waar die knul al die kids vandaan haalt

    // ugh ik had ergens gehoopt dat het een bijzonder fijn contract zou zijn want ik haat onderhandelen maar dit zijn een heleboel punten om over te onderhandelen ugh


    wa-
    hoe zelfs vanwaar al die ppl

    /fucking hell dis usernems


    Heaven is a place that we all have

    Ik ben benieuwd naar hoe laat het vandaag gaat worden.


    Stenenlikker

    Pringels met pizza smaak als ontbijt voor deze game-dag. Kan niet beter ^^ Nouja, een paar blikken Monster Assault zou lekker geweest zijn.
    - Monster Assault is geregeld (A)

    // Ik voel me gewoon écht heel goed op het moment. Dit is lang geleden zeg ^^

    [ bericht aangepast op 17 dec 2016 - 10:40 ]

    Oh man die titel
    Can't handle this shit

    [ bericht aangepast op 17 dec 2016 - 10:39 ]

    Eucalyptus schreef:
    (...)

    wa-
    hoe zelfs vanwaar al die ppl

    /fucking hell dis usernems

    idk man, idek


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    BriBry schreef:
    Oh man die titel
    Can't handle this shit

    HAHAHAHAHAHAHAHAHA SORRY HAHAHAHAHAHA


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    nu gaat iedereeen voorkomen dat ik ooit nog weer een LJH topic open x'D


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    ChickenNugget schreef:
    (...)
    HAHAHAHAHAHAHAHAHA SORRY HAHAHAHAHAHA


    But why


    Heaven is a place that we all have