• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? wil je je bewondering voor jaimie kwijt?Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2016 - 17:56 ]

    jwjdj

    14.3% (4 stemmen)
     
    Sjabalabadingdong

    32.1% (9 stemmen)
     
    Hastalavista

    46.4% (13 stemmen)
     
    Protest tegen lange topic naam

    7.1% (2 stemmen)
     
    Abcdefghijklmnopqestuvw


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik heb echt honger maar als ik nu eten pak moet ik uit mijn bed, naar beneden lopen etc. Kost zoveel energie!


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Sleep, come to me. I, the great, fantastic Lucca, summon you!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    arggghh k haat dit, k wil gewoon kunnen slapen zonder dat ik uren wakker lig. nou, ik ben morgen niet vooruit te branden ugh. gezelliuuuuug.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    helloo.

    is it me ur looking for


    Heaven is a place that we all have

    Leuk joh. Iedere morgen weer de wekker van het hondengeblaf. -.-"


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Eucalyptus schreef:
    helloo.

    is it me ur looking for

    i can see it in your eyes


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Kinderen die zeiken over een pakket van 180 euro met 110 pasjes en 4 goddelijke paarden dat ze te duur vinden. Awh, willen pappie en mammie dat niet betalen? Dat is dan jammer. De pakketten zijn ook zeker niet gericht naar kinderen onder de 18, maar zijn voor mensen met een baan.
    'Kerstpakketten zijn toch gratis?' Ja, als je ergens werkt of stage loopt. Lol. Je kan niet zo ergens aankloppen en zeggen dat je een kerstpakket gratis wil. That's not how life works, sweetheart.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2016 - 9:33 ]

    okay en nu is er ook een gast en die wil me helpen een website maken? en mijn social media op gang brengen?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    ChickenNugget schreef:
    (...)
    i can see it in your eyes


    i can see it in ur smile


    Heaven is a place that we all have

    Ik val in voor iemand die ziek is, maar ikzelf ben eigenlijk ook ziek. Na ja, kijken hoe ver ik kom vandaag D:


    Seasons will change, but I shall remain

    Als ik zeg dat ik extreem slecht ben in namen en gezichten onthouden, vraag dan niet of ik nog weet hoe jij heet, want 90% van de tijd ben ik hem vergeten en ik wil je niet beledigen. Hoe lang ik je ook ken, ik kan je vergeten. Sorry


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Wiarda schreef:
    okay en nu is er ook een gast en die wil me helpen een website maken? en mijn social media op gang brengen?


    darndiddlydoodles straks word jij nog de meest succesvolle Qer. EN IK DAN


    Heaven is a place that we all have

    Eucalyptus schreef:
    (...)

    darndiddlydoodles straks word jij nog de meest succesvolle Qer. EN IK DAN

    adjepadje je hebt nog iets van vier jaar om me grandioos in te halen dus doe dat ff


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    adjepadje je hebt nog iets van vier jaar om me grandioos in te halen dus doe dat ff


    jippekip ik ben geen schrijver en heb geen mensen om mijn sociale media te onderhouden

    [ bericht aangepast op 17 dec 2016 - 10:00 ]


    Heaven is a place that we all have

    Eucalyptus schreef:
    (...)

    jippekip ik ben geen schrijver en heb geen mensen om mijn sociale media te onderhouden

    nah hij gaat het alleen allemaal voor me opzetten geloof ik

    maar even serieus ik ken deze gast nu iets van 18 uur max of zo en het enige wat ik weet is dat hij uit Kentucky komt en dat hij goed is in social media shit (en dat hij nu al 18 uur zeer duidelijk met me flirt maar ok)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.