• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? wil je je bewondering voor jaimie kwijt?Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2016 - 17:56 ]

    jwjdj

    14.3% (4 stemmen)
     
    Sjabalabadingdong

    32.1% (9 stemmen)
     
    Hastalavista

    46.4% (13 stemmen)
     
    Protest tegen lange topic naam

    7.1% (2 stemmen)
     
    Abcdefghijklmnopqestuvw


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    krijg ik een random pb met de vraag of ik een hacker ben in de desbetreffende de persoon haar laptop en of ik jaimie ben met een heel jeugdverhaal volgend
    wie is jaimie


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    dying


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    ChickenNugget schreef:
    krijg ik een random pb met de vraag of ik een hacker ben in de desbetreffende de persoon haar laptop en of ik jaimie ben met een heel jeugdverhaal volgend
    wie is jaimie

    Lel XD

    // Oke, cool. Nu kan ik stoppen met gamen en een schoonheidsbehandeling geven aan mijn tante. Ik dacht dat je me even op de hoogte zou brengen of je zou komen of niet, en niet ineens op de stoep zou staan. Het is maar goed dat ik geen nieuwe match gestart was, anders kon je nog een uur wachten.

    Sommige mensen moeten echt normaal leren doen.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    ChickenNugget schreef:
    krijg ik een random pb met de vraag of ik een hacker ben in de desbetreffende de persoon haar laptop en of ik jaimie ben met een heel jeugdverhaal volgend
    wie is jaimie


    Ik ken wel een Jaimy hier (of kende, want ze komt nog maar heel weinig online), maar geen met ie, volgens mij. (cat)

    ---

    Het is alweer bijna half twee en mijn geweldige plan om gemotiveerd bezig te gaan mist wat motivatie. (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ik ken wel een Jaimy hier (of kende, want ze komt nog maar heel weinig online), maar geen met ie, volgens mij. (cat)

    ---

    Het is alweer bijna half twee en mijn geweldige plan om gemotiveerd bezig te gaan mist wat motivatie. (no_chears)

    het was nogal bijzonder want ze begon haar excuses tegen 'jaimie' aan te bieden en vraagt of hij wilt ophouden met stalken. I'm dying rn
    ik heb al drie keer gevraagd wie jaimie is en ze gaat door HAHAHA


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Rockabye schreef:
    Ik wil een leukste usernaam van quizlet verkiezing, maar ben te lui om dat helemaal op te zetten. Dus ik laat het maar zitten.

    Da's wel een leuk idee. Doen ^^


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    omg nee help ik kom niet meer bij
    Jaimie toch


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    I love my space husbands


    Rest in Peace, Son of Gondor

    lol i kissed him but that's fine
    is it tho
    is it

    [ bericht aangepast op 17 dec 2016 - 13:50 ]


    i put the fun in funeral

    Struggles. Maandag Grieks toets, nu ziek. Leren terwijl je ziek bent, maandag "ziek" zijn, of maandag echt ziek zijn. Maar maandag "ziek" zijn zie ik niet zitten, want ik ben het enige meisje wat dit jaar (deze maand) nog niet ziek is geweest. Ik ben te trots. Oops. Hmm.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    the story gets weirder and weirder


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    ChickenNugget schreef:
    omg nee help ik kom niet meer bij
    Jaimie toch


    hou ons op de hoogte ik waardeer dit


    i put the fun in funeral

    ChickenNugget schreef:
    the story gets weirder and weirder


    Balen dat het pb is though, van gb hadden we mee kunnen genieten :')


    Happy Birthday my Potter!

    Ja inderdaad
    ??? schreef:
    Als je reactie lees denk dat mij moeilijke gelooft maar, heb ontdekt eigenlijk dat wij de zelfde mensen ontmoete omdat wij de zelfde ongeveer interesses hebben en van de zelfde regio zijn.
    Als ik mezelf was geweest in ter sterre kwam meer, geloofwaardige over en begreep meer waarom we de zelfde mensen kenden maar, had gewoon heel erg moeilijke met mezelf.
    Toen sint-idesbalt zat mis eigenlijk de mensen uit ter sterre omdat ontdekte dat daar mezelf kon zijn en niet in sint-idesbalt maar, kon daar toch niet blijven vanwegen mijn autisme en psychose kwetsbaarheid.
    Je vind raar dat nu door heb maar, kan probleem oplossend denken zit in de familie die wij nogal goed situaties onder ogen kan zien
    ChickenNugget schreef:
    bts?

    Ik heb niks met de pop-muziek van nu
    ??? schreef:
    Ik ben niet echt aan k3 maar, jou keuze en jou muziek smaak.
    Ik ben meer voor kpop( girls generation, fx, blackpink) dubstep, hardstyle, trance en ben ook voor vrouwelijke internationaal sterren.
    Zoals carly rea japsen, zara larsson , taylor swift,milk inc ,shakira en andere.
    Ik ben eigenlijk nooit echt fan geweest van mannelijke zangeres wel van liedjes maar, echt idool dat weer niet.
    Heb wel een idool die homo is en die mode ontwerper is maar, die is al overleden :s
    ChickenNugget schreef:
    ja ik vind k3 erg facineerd vooral hun 10000 luchtballonnen ik overweeg om ze te kopen
    ??? schreef:
    hoe is het met idolen stalken ?
    Bedoel wie heb allemaal al gestalkt ?
    Ik weet van K3 en andere maar, wie heb nog allemaal gestalkt.
    Lijkt mij zo bere zot door vlaanderen reizen voor idolen te stalken echt speciaal
    ChickenNugget schreef:
    Aight
    ??? schreef:
    anders alles goed met jou ?
    ik wist niet dat je op quizlet zat
    ChickenNugget schreef:
    hoe kom je erbij dat ik je computer hack.
    ga naar een computer shop of zo
    ??? schreef:
    waarom hack mijn computer ?
    waarom doe zo raar tegen ik ?
    gewoon iemand waar vroeger mee in klas zat.
    Een jongen die wel humor geeft en goed karakter geeft als hem echt goed kent.
    Was er vroeger echt zwaar verliefd op maar, ben blij dat het over is.
    Iemand die nogal populair is in Roeselare en die is voor de jongens maar, zijn keuze
    Mijn computer doet zo raar echt irritant
    ChickenNugget schreef:
    wie is jaimie
    ??? schreef:
    Waarom hack jij mijn computer ?
    Omdat je mij niet betrouwbaar vind wat ik vroeger deed ?
    Oke dat begrijp ik.
    Ik wist niet dat jij ook op quizlet zat ?
    ChickenNugget schreef:
    alright
    ??? schreef:
    Kijk als dat zo is sorry dat je de laatste jaren stalkte maar, had wat problemen met mezelf en had andere problemen.
    Had een tijdje eigenlijk niemand die mij echt hielp wel hulpverlening maar, de hulpverlening in Roeselare is echt crapul.
    Ik heb ook structuur nodig dus als ik iets moet doen heb een handleiding een nodig heb vaak aan jou gedacht aan je commentaar.
    Mijn excusses ervoor
    ChickenNugget schreef:
    ja man
    ??? schreef:
    Ben jij soms een hacker op mijn laptop ?

    [ bericht aangepast door een moderator op 17 dec 2016 - 14:18 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt