• Topic 4 alweer, wat ik bij deze open omdat ik met mijn laatste post het vorige topic heb gesloten.

    Copy/paste uit het vorige topic:

    Dit is iets wat in NaNoWriMo topics vaak wordt gedaan. Het is zowel erg interessant om te lezen als gewoon leuk om stukjes van iets waar je aan werkt te delen, dus het leek me goed om dit ook in niet-november maanden van het jaar te doen. ^^

    Het idee is erg simpel: post hier de laatste zin die je aan je verhaal (of werkstuk/essay/brief aan je oma, als je rebels wilt zijn) hebt geschreven. Als je daarna meer schrijft, mag je het natuurlijk nog een keer doen


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    De man had diepe wallen en voor hem lag een halfvol glas gintonic.


    Heaven is a place that we all have

    Peyton tikt tegen haar hoofd, alsof ze iets simpels is vergeten.


    all because i liked a girl

    Nu zou ze kunnen blijven zitten.


    Tijd voor koffie.

    "Guess what, he has a tumblr blog where he posts fanfictions about philosophists."


    If people were like rain, I was like drizzle and she was a hurricane.

    Waarom kan ik ineens niet meer tegen de geur van gebakken broodjes?

    Een kwartiertje later zaten ze beide in Stiles' jeep, Laurianne had vlug even iets anders aangetrokken in plaats van haar slaapkleding en ze had haar haar in een knot gebonden.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    “Laten we de enigen die nog wakker zijn in deze stad zien te vinden.”


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Onze volgende afspraak is overmorgen!

    “De vraag is niet of je de stad moet verlaten,” ze wierp een beschuldigende blik op de deur, “maar hoe en met wie.”


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Een universum waar ik, ondanks alles, nog deel van uitmaakte.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Tot onze grote verbazing, komt ze bij ons zitten.


    all because i liked a girl

    “Frickle frackle? Really?” I snorted.

    HAHAHAHAHHAHAHA, ik ga stuk hier. Ik was vannacht nog aan het schrijven en ik ben hier geëindigd. Misschien moet ik het maar even gaan herschrijven.

    [ bericht aangepast op 2 april 2017 - 13:26 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik haalde mijn handen door mijn gekortwiekte haar terwijl ik naar lucht hapte.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2020 - 13:50 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    "Thank you, dear," Ewan replied before both men fell in a much needed sleep.

    [ bericht aangepast op 5 april 2017 - 17:16 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    “Ik heb wel wat beters te doen.”


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.