• Topic 4 alweer, wat ik bij deze open omdat ik met mijn laatste post het vorige topic heb gesloten.

    Copy/paste uit het vorige topic:

    Dit is iets wat in NaNoWriMo topics vaak wordt gedaan. Het is zowel erg interessant om te lezen als gewoon leuk om stukjes van iets waar je aan werkt te delen, dus het leek me goed om dit ook in niet-november maanden van het jaar te doen. ^^

    Het idee is erg simpel: post hier de laatste zin die je aan je verhaal (of werkstuk/essay/brief aan je oma, als je rebels wilt zijn) hebt geschreven. Als je daarna meer schrijft, mag je het natuurlijk nog een keer doen


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    When I looked in her direction again, I could feel tears well up in my eyes.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ze steeg op en verdween in de dichte bossen van het grenswoud.


    I try to escape, but I'm not be able to fly. Always lies, That is why my mind is locked forever.

    Om de zoveel tijd kijkt hij naar me en vraagt hij me hoe ik me voel.

    Zijn hand die het haar uit mijn gezicht streek leek mijn huid in brand te zetten.


    We're all mad here.

    'Ik ben niet boos, ik verhef alleen mijn stem.'


    all because i liked a girl

    ''Ik huilde en huilde en huilde, maar het nam de pijn niet weg''.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2017 - 18:24 ]


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

    And a – what the hell was that….?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    'Kijk uit met het vuur, Heena.' De vampier houdt zijn handen bij de mijne voor het geval er iets mis gaat, net als met het ijs laatst.

    Het meisje schudt met een glimlach haar hoofd. 'Nee, dat was Valerie.'


    all because i liked a girl

    “Now you can follow my ass.” Nathan said, as jokes and MacCready laughed. “Your ass I shall follow.”


    — Inner peace, it's hard to find. —

    "Oké, dan. Maar speel zacht," waarschuwt Louis, en hij glijdt in zijn kamer terwijl Niall achter het Hel Ding gaat zitten en zijn vingers op de afwachtende toetsen neerlaat als hij Louis in slaap speelt met 'Lick My Love Pump.'


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Maar dan andere bloemen, het liefste bloedrode en grassprietjes die je knieholtes kietelden, die een beetje naar Emies parfum roken.


    obsessive rage

    Het leek erop dat haar pogingen om Emíra erbuiten te houden er alleen maar voor zorgden dat ze nog een vriendschap verpeste.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    'Nou, we hadden een hele dag samen gepland en we hebben nog uuuuren. We gaan ze vullen met Star Wars!'


    Stenenlikker

    Dit ras was beter dan andere rassen en mocht zich daarom ontwikkelen, ook als dit ten koste van (gebied van) inferieure rassen ging.