• Jaja, weer zo'n forumspel. Het doel is dat jij de forummer boven je gaat beschrijven. Uiterlijk, innerlijk, hobby's, waar hij of zij van houdt - alles mag, niks hoeft. Gewoon, zoals jij denkt dat diegene eruit ziet. Als je de persoon kent, mag je gaan raden wat hij of zij vandaag aan heeft!

    Niet spieken bij vorige reacties (cat)

    [ bericht aangepast op 23 dec 2016 - 13:35 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Kut, te laat. Ik denk dat je donker, kort en steil haar en bruine ogen hebt. Ik denk ook dat je niet erg groot bent (no worries, me neither) en dat je soms moeite hebt met je aanpassen aan bepaalde sociale interacties of situaties. Bovendien denk ik dat je heel enthousiast kan zijn zolang iets maar echt je interesse heeft.

    Ik denk dat je lang, donker steil haar hebt en groene ogen. Je bent behulpzaam en menslievend, maar soms kun je je ergens zo aan ergeren dat je even heel chagrijnig of geagiteerd kan raken?

    [ bericht aangepast op 14 juni 2017 - 9:59 ]


    oi, suzy

    Ik denk dat jij heel erg dol bent op thriller/horror/suspense en van die detective series. Ook dat je donker haar hebt en niet heel lang bent. Ontzettend vriendelijk maar wel moeite met anderen binnen laten, maar als ze eenmaal je vrienden zijn voel je je 100% op je gemak?


    The truth is out there.

    Ik weet hoe je er uit ziet, en ik vind je echt enorm knap. Serieus. En dat zeg ik niet vaak, geloof me. :')
    Ik denk dat je een gezellig persoon bent met leuke humor, ook al lijk je voor sommigen een heel volwassen en serieus persoon. Je bent iemand die je kunt vertrouwen, iemand die er altijd zal zijn voor de personen die je echt dierbaar zijn.

    Ik heb al foto's van je gezien dus zal dat er niet bij zetten haha. Ik denk dat je een gezellig, lief persoon bent dat erg zichzelf is, of in elk geval wil zijn. Ik denk ook dat je een goede vriendin bent voor anderen.


    obsessive rage

    Ik weet hoe je eruitziet dusssssssssssssssssss ik denk dat je een heel relaxed persoon bent die in like een bubbel leeft maar zodra dat er iets gebeurt dat ou kwaad maakt, ben je even heel geïrriteerd? Oh en je helpt graag en je houdt van lollies met kauwgom vanbinnen.


    Heaven is a place that we all have

    Ik denk dat je vrij donkere haren hebt en dan tot net over je schouders. Met een vriendelijk gezichtje met blauwe ogen en vrij lange wimpers. Ik denk dat je erg aardig bent en vele sociale contacten hebt.

    Uhh ja ik twijfel of ik een beetje in de buurt zit maar ja :')


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Ik denk dat je blonde krullen hebt, een hartvormig gezicht en groene ogen. En dat je geen meeloper bent, maar ook niet per se in het middelpunt van de belangstelling moet staan. Je vindt het belangrijk om bij je eigen standpunt te blijven en je doet geen dingen die je niet echt leuk vindt.


    oi, suzy

    Ik denk dat je een langwerpig gezicht hebt, een klein beetje getint. Ik denk ook dat je aan tennis ofzoiets doet. Je houd van tekenen en schilderen. Misschien bruine of grijze ogen en redelijk donker haar. Je ziet altijd ergens het positieve van in en je wil soms wel graag gelijk hebben

    Ik denk dat je nogal klein bent voor je leeftijd, met een ovaalvormig gezicht omlijst door halflange, bruine haren. Je hebt bruine ogen en een bril. Zit ik een beetje in de buurt?

    [ bericht aangepast op 15 juni 2017 - 14:01 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ik heb eigenlijk echt geen idee :')
    Ik ga voor een blond meisje met vrij dikke haren. Een vrij klein iemand maar met veel vrienden waar ook jij graag mee omgaat. Dat je lekker jezelf bent en ook erg slim bent. Je bent heel vriendelijk en als iemand ergens mee zit kunnen ze hun gevoelens altijd bij je kwijt.

    Haha klopt het een beetje?

    @Iversen het uiterlijk zit niet heel dichtbij op de ogen na, maar het innerlijk klopt wel in grote lijnen al kan ik er zo nu en dan wel moeite mee hebben mijn mening duidelijk te maken.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Ik denk dat je een smal gezicht hebt, blauwe OEPS HET WAREN GROENE ogen, stijl donker haar en heel pretty bent. (Goh) Je bent een lief persoon dat mensen veel nieuwe kansen kan geven en houdt van ijsjes.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2017 - 11:49 ]


    obsessive rage

    Kowalski schreef:
    Ik denk dat je nogal klein bent voor je leeftijd, met een ovaalvormig gezicht omlijst door halflange, bruike haren. Je hebt bruine ogen en een bril. Zit ik een beetje in de buurt?


    Nope, ik ben juist lang, heb andere kleur haar en heb geen bril

    @Ava, ik weet hoe je eruit ziet dus dat ga ik niet schrijven haha.
    Maareh ik gok dat je nogal rustig bent, niet snel mensen toelaat maar als je dat doet, kun je ze wel echt vertrouwen en zij jou ook, je bent slim en creatief en schrijft en leest graag. Oh en je maakt graag covers en luistert veel naar muziek. Een beetje juist?

    En @Isa, klopt bijna helemaal (: Alleen ben ik juist groot en zou ik niet zeggen dat ik veel vrienden heb, haha. Maar verder klopt het denk ik wel...? Dat is althans hoe veel mensen mij beschrijven.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Kowalski:
    Ik denk dat je wat klein bent, maar niet over je heen laat lopen. Je hebt niet heel veel vrienden, maar wel echt een paar goede. Je hebt blond/donkerblond haar tot op je schouders. Je hebt blauw-grijze ogen.

    Zit ik een beetje in de buurt?


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    @ VeniVidiVici: je hebt kastanjebruin haar, iets lichter misschien, en groene ogen. Je bent relatief groot voor je leeftijd en draagt een bril. Ook denk ik dat je het niet erg vindt om in het middelpunt van de belangstelling te staan, je bent absoluut niet verlegen.


    oi, suzy