• Jaja, weer zo'n forumspel. Het doel is dat jij de forummer boven je gaat beschrijven. Uiterlijk, innerlijk, hobby's, waar hij of zij van houdt - alles mag, niks hoeft. Gewoon, zoals jij denkt dat diegene eruit ziet. Als je de persoon kent, mag je gaan raden wat hij of zij vandaag aan heeft!

    Niet spieken bij vorige reacties (cat)

    [ bericht aangepast op 23 dec 2016 - 13:35 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik gok dat jij heeel creatief bent, met pastelgekleurde jurkjes en blond haar en een bril.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik denk dat je blond haar en blauwe ogen hebt. Je bent fan van The 1975.

    Ik denk dat je zwart haar en donkere ogen hebt, ik weet toevallig dat je je niet helemaal een jongen maar ook niet helemaal een meisje voelt en een roze trui hebt.


    obsessive rage

    Ik denk dat je licht blond haar hebt en blauwe ogen. Je houd van creatief bezig zijn en van lezen. Je hebt vaak een glimlach op je gezicht en hebt een normale lengte. Je houd van The Hunger Games, Harry Potter en once upon a time.

    Het meeste klopt wel, alleen heb ik juist heel donkerbruin haar en bruine ogen ^^ Voor de rest klopt alles haha


    obsessive rage

    Ahh nu kan ik het niet meer raden omdat het er al staat ):


    Veni, Vidi, Coffee.

    Ik denk dat je heel lang krullerig blond haar hebt, een oversized gekleurde hoodie draagt met een zwarte skinny jeans of legging eronder.

    MrGrey schreef:
    Ik denk dat je heel lang krullerig blond haar hebt, een oversized gekleurde hoodie draagt met een zwarte skinny jeans of legging eronder.


    Eh wie denk je dat er zo is?

    GinnyWeasley8 schreef:
    (...)

    Eh wie denk je dat er zo is?


    Diegene boven mij. Pralines

    Ik denk dat MrGrey een heel mysterieus persoon is, maar dat je met vrienden wel helemaal los zou kunnen gaan.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Kamerling
    ik denk dat jij lang bent, half lang lichtbruin haar hebt. En graag witte kleding draagt


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Ik denk dat je een nogal stille persoon bent die introvert is. Ik denk ook dat je vaak zwarte kleding draagt en wanneer je met iemand bevriend bent, een hele goede vriend(in) ben.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    @ Trishanakru

    Je bent klein, je hebt kort zwart haar en je lacht aaaaaaaltijd. Je bent gek op de zomer en in de winter verstop je jezelf helemaal in oversized kleding. Je hebt een kat als huisdier en je fotografeert graag.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Mm, je bent Walking Dead fan, een gezellig persoon om mee te kletsen en hebt veel voor je vrienden over?
    (Dit is moeilijk haha)


    obsessive rage

    Jij hebt lang, bruin haar. Je bent een boekenwurm en hebt vele vriendinnen. Je bent zowel introvert als extrovert en je bent vaak dromerig.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina