• Jaja, weer zo'n forumspel. Het doel is dat jij de forummer boven je gaat beschrijven. Uiterlijk, innerlijk, hobby's, waar hij of zij van houdt - alles mag, niks hoeft. Gewoon, zoals jij denkt dat diegene eruit ziet. Als je de persoon kent, mag je gaan raden wat hij of zij vandaag aan heeft!

    Niet spieken bij vorige reacties (cat)

    [ bericht aangepast op 23 dec 2016 - 13:35 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Jij hebt golvend donkerbruin haar. Je bent een dromer en houd van verhalen schrijven. Op school ben heb je veel vrienden die je goed kan vertrouwen en je haalt goede cijfers.

    Je hebt stijl blond haar. Je bent behulpzaam en houdt van schrijven. Je bent fan van Harry Potter.


    Just Smile, Peace & Love

    Op je profiel foto waarvan ik denk dat jij het zelf bent heb je zwart golvend haar en je draagt een blauw met wit gestreept shirt. Je houd van verhalen schrijven.

    Je hebt zwart, halflang haar, bent nogal bleek en klein, je bent graag creatief bezig en bent niet heel sociaal, je bent eerder een einzelganger. Juist?


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ik heb nooit echt een helder beeld van je uiterlijk gehad, maar ik denk wel dat je mooi bent. Je houdt van lezen maar ook van schrijven, en veel mensen denken dat je een stuk rustiger bent dan je werkelijk bent.


    obsessive rage

    OIive schreef:
    Ik heb nooit echt een helder beeld van je uiterlijk gehad, maar ik denk wel dat je mooi bent. Je houdt van lezen maar ook van schrijven, en veel mensen denken dat je een stuk rustiger bent dan je werkelijk bent.

    Over dat mooi zijn ga ik geen uitspraken doen, haha (': Maar verder klopt het helemaal! En ik heb blondbruinig haar tot op mijn schouders, draag een bril, heb groenbruine ogen en ik ben ongeveer 1 meter 70 ^^


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Kowalski schreef:
    (...)
    Over dat mooi zijn ga ik geen uitspraken doen, haha (': Maar verder klopt het helemaal! En ik heb blondbruinig haar tot op mijn schouders, draag een bril, heb groenbruine ogen en ik ben ongeveer 1 meter 70 ^^


    Ik vind iedereen mooi haha


    obsessive rage

    Ik denk dat je lang donker haar en een lief gezicht hebt met sprekende ogen. Een beetje teruggetrokken of verlegen tegen mensen die je niet kent, maar een echte betrouwbare en zorgzame vriendin voor hen die je vriendschap en vertrouwen verdienen. (:

    Ik weet hoe je eruitziet maar ik denk dat je iemand bent die soms heel terughoudend kan overkomen maar wel wat losser wordt van zodra dat je er meer mee omgaat. Je vindt het niet fijn als mensen je beschuldigen van iets of als ze wanhopig jou ongelijk willen geven/bewijzen.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2017 - 20:45 ]


    Heaven is a place that we all have

    Ik weet ook hoe jij eruitziet dus ehhh I guess dat je een jeans draagt en ehhh een of ander kledingstuk met pugs? Een trui of t-shirt ofzo? Enneh sneakers.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2017 - 20:47 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ik denk dat je blond haar en groene ogen hebt, een kleine neus en een mooie lach. Ik denk dat je een stil maar intelligent persoon bent met humor. Iemand die heel hyper kan zijn met goede vrienden. (:

    Hannibal_Lecter schreef:
    Ik denk dat je lang donker haar en een lief gezicht hebt met sprekende ogen. Een beetje teruggetrokken of verlegen tegen mensen die je niet kent, maar een echte betrouwbare en zorgzame vriendin voor hen die je vriendschap en vertrouwen verdienen. (:



    Okee kortom wauw, dit is echt gewoon Ava, of nou ja dat vind ik dan hihi. Good job! (blush)


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Hannibal_Lecter schreef:
    Ik denk dat je blond haar en groene ogen hebt, een kleine neus en een mooie lach. Ik denk dat je een stil maar intelligent persoon bent met humor. Iemand die heel hyper kan zijn met goede vrienden. (:



    Ik ben hier niet heel goed in maar ik geloof ooit ergens op het forum een foto van je te hebben gezien. Ik geloof korte bruine haren met een vriendelijk gezicht dat vaak lacht. Ik denk dat je bruine ogen hebt en een trouwe vriendin bent, je graag met andere mensen om gaat maar toch wat mensen hebt waarmee je het liefste omgaat. Uhh ja dit is het denk ik wel :')

    Edit: Ik denk overigens ook dat je erg intelligent bent en vooral lekker jezelf kan en wil zijn!

    [ bericht aangepast op 13 juni 2017 - 22:21 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Ik denk dat jij donkerblond krul haar hebt en je draagt een bril. Je hebt blauwe ogen en een rond gezicht?


    Dit heb ik sowieso fout.

    Ik denk dat je donker haar hebt en vrij bleek bent, en aan je profiel en mijn stalkerige gedrag naar de hele wereld te zien ben je een Fifty Shades Of Grey fan, ik denk dat je misschien wat aan de kleine kant bent en niet heel veel van drukte, maar zelf wel enthousiast, gezellig en melig kan worden, bij vrienden.


    obsessive rage