• Jaja, weer zo'n forumspel. Het doel is dat jij de forummer boven je gaat beschrijven. Uiterlijk, innerlijk, hobby's, waar hij of zij van houdt - alles mag, niks hoeft. Gewoon, zoals jij denkt dat diegene eruit ziet. Als je de persoon kent, mag je gaan raden wat hij of zij vandaag aan heeft!

    Niet spieken bij vorige reacties (cat)

    [ bericht aangepast op 23 dec 2016 - 13:35 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik denk dat je de behoefte hebt om er voor anderen te zijn, en hier af en toe in doorslaat en hierdoor zelf gekwetst wordt. Volgens mij hou je ook wel van andere culturen leren kennen en ik denk dat je ook van anime houdt?

    [ bericht aangepast op 20 nov 2017 - 11:40 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik denk dat je middelmatige lengte haar hebt, beetje golvend bruin?
    Ook heb ik het gevoel dat je wel veel series kijkt.
    Je lijkt me slim en een gevoelig persoon met veel fantasie


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Waarschijnlijk heb je lang rood haar en draag je een bril. Je bent het type dat veel durft en lief is met de mensen om je heen, maar diep van binnen ben je duister en gekwetst.

    DAMN JO NET GEMIST
    Ik eh, denk dat je donker, kort haar hebt en amandelvormige ogen, graag grijs draagt en een gemiddelde lengte heeft. Je hebt goede humor, die soms wat bitter is. Je bent introvert, denk ik.


    obsessive rage

    Wel, ik weet wel hoe je eruit ziet. Dus dan ga ik maar wat gokken over je karakter idk, het is sowieso fout. (cat)

    Jij bent iemand die zich niet snel het veld uit laat slaan, maar die er soms wel wat in overdrijft. Je wilt soms dat je enkel als sterk en badass wordt gezien en dan kan je je sip voelen als dat niet zo is. Echter beschik jij over tonnen mensenkennis, waardoor je meestal wel kan afleiden wat er mis is met iemand.


    Heaven is a place that we all have

    Ik heb ooit wat foto's van je gezien op Insta, maar vergeef me als ik het fout heb, mijn geheugen is namelijk heel slecht.

    Je hebt donker kleurig haar en bent een beetje getint. Je hebt geweldige humor en je bent gewoon queen (cool)

    Ik denk dat je een meisje/vrouw bent van ongeveer 19-22 jaar. Je hebt zwart haar, bruine ogen, en je lievelingsdier is een wolf (: Ik denk dag je fan bent van Harry Potter. Jij bent een vrolijk persoon, met een goed gevoel voor humor.

    Klopt dit ongeveer?


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.