• Jaja, weer zo'n forumspel. Het doel is dat jij de forummer boven je gaat beschrijven. Uiterlijk, innerlijk, hobby's, waar hij of zij van houdt - alles mag, niks hoeft. Gewoon, zoals jij denkt dat diegene eruit ziet. Als je de persoon kent, mag je gaan raden wat hij of zij vandaag aan heeft!

    Niet spieken bij vorige reacties (cat)

    [ bericht aangepast op 23 dec 2016 - 13:35 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Misschien handig om er duidelijk voor te zetten voor wie het berichtje is, als mensen nog willen reageren?


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    @Leah
    Ik weet hoe je eruit ziet. Soo let me guess. Een giraffenonesie, denk ik. Met sokken met hartjes op. :Y)

    [ bericht aangepast op 23 dec 2016 - 13:34 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    @ Hedone

    Ik denk dat je klein bent, met lichtbruin haar en een bril. Je draagt altijd broeken want je houd niet van rokken en je bent gek van Harry Potter. En je hebt kuiltjes in je wangen! Op school ben jij degene die je altijd hoor giechelen in de les.

    @ Frodo

    ... Hebben wij ooit gemeet? Het creatieve betwijfel ik en de kat heb ik inmiddels niet meer, maar verder, spot on! :"D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    @Fren
    Ik heb het flauwste idee niet hoe je eruit ziet, dus lol, vergeef me als ik er los naast zit. :'D Uuuuuhm, kastanjebruin, halflang haar, kastanjebruine ogen die een beetje oplichten. Je bent vrij klein?

    @Richonne: ik heb net Bes' tekst gelezen, dus het zou niet eerlijk zijn terug te antwoorden. De volgende moet maar voor jou gokken, dan. c:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Richonne schreef:
    @ Hedone

    Ik denk dat je klein bent, met lichtbruin haar en een bril. Je draagt altijd broeken want je houd niet van rokken en je bent gek van Harry Potter. En je hebt kuiltjes in je wangen! Op school ben jij degene die je altijd hoor giechelen in de les.

    @ Frodo

    ... Hebben wij ooit gemeet? Het creatieve betwijfel ik en de kat heb ik inmiddels niet meer, maar verder, spot on! :"D



    Haha nee, mensenkennis ofzeu? :'D leuk dat ik goed zat ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    @richonne, jij bent volgens mij uh, best lang. bruinblond-achtig haar dat reikt tot je schouders, je draagt een bril maar haat hem, je ogen zijn groen met bruine spikkeltjes enzo.

    ik heb geen mensenkennis btw dus sorry als ik er echt heeeeeeelemaal naast zit

    [ bericht aangepast op 23 dec 2016 - 14:44 ]


    Heaven is a place that we all have

    @eucaluptus, Jij hebt denk ik kort, bruin haar, je draagt een bril, Je ogen zijn denk ik lichtbruin, je bent klein voor je leeftijd.
    Sorry als ik er helemaal naast zit haha


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    @Aelin_Ashryver, ik denk dat jij dat jij middellang, donkerblond haar hebt, maar wel veel zwarte kleding draagt. Je bent rond de 1 meter 65 lang en houdt van rockmuziek.
    Haha, dit baseer ik gewoon op je profiel.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Aelin_ashryver schreef:
    @eucaluptus, Jij hebt denk ik kort, bruin haar, je draagt een bril, Je ogen zijn denk ik lichtbruin, je bent klein voor je leeftijd.
    Sorry als ik er helemaal naast zit haha


    haha alles is juist hah dit is eng ahaha


    Heaven is a place that we all have

    @nerveus
    hmmmm, donkerblond halflang haar, bruine ogen, niet extreem groot?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    @Firgun ik denk dat jij redelijk lang blond haar hebt, groene ogen en niet heel groot?

    [ bericht aangepast op 23 dec 2016 - 17:13 ]


    The sun will rise and we will try again.

    Richonne schreef:
    @ Hedone

    Ik denk dat je klein bent, met lichtbruin haar en een bril. Je draagt altijd broeken want je houd niet van rokken en je bent gek van Harry Potter. En je hebt kuiltjes in je wangen! Op school ben jij degene die je altijd hoor giechelen in de les.

    @ Frodo

    ... Hebben wij ooit gemeet? Het creatieve betwijfel ik en de kat heb ik inmiddels niet meer, maar verder, spot on! :"D



    Ik heb inderdaad een bril, maar ben de een na grootste van de klas. Ik heb af en toe kuiltjes in mn wangen, dat kan ik zelf kiezen. Meestal hoor je mij niet de hele les door giechelen, maar zeker wel minstens één keer in een enorme lachbui zitten, zodat iedereen me aankijkt en de leraar denkt: "ik ga wel gewoon door *zucht*.

    @werecoyote Ik denk dat je gemiddeld qua lengte bent, blond haar hebt en een zus. Je houdt ontzettend veel van de kleine dingen in het leven, ook heel veel van gezelligheid. Je vind het prettig om op jezelf te zijn, lekker verdiept in je eigen gedachten. Je vind dat mensen te veel klagen in het leven.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ik heb het net gelezen, @Hedone. Maaaaaaaaaar, ik gok dat je vandaag een trui aanhad waar een kat ofzo op stond met een grote sjaal, een donkere jeansbroek en sneakers. Muts maybe?


    Heaven is a place that we all have

    Pagu schreef:
    Ik heb het net gelezen, @Hedone. Maaaaaaaaaar, ik gok dat je vandaag een trui aanhad waar een kat ofzo op stond met een grote sjaal, een donkere jeansbroek en sneakers. Muts maybe?


    Bijna, ik had een trui aan, er stond geen kat op maar Love, een zwarte jeans en sneakers kloppen wel. Een muts ook. (Kerstmuts. Het is eindelijk vakantie!)


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    @Hedone niet helemaal haha! Ik heb donkerbruin haar en ik heb twee (half)zussen! Voor de rest klopt het idd wel ja! ^^


    The sun will rise and we will try again.