• Jaja, weer zo'n forumspel. Het doel is dat jij de forummer boven je gaat beschrijven. Uiterlijk, innerlijk, hobby's, waar hij of zij van houdt - alles mag, niks hoeft. Gewoon, zoals jij denkt dat diegene eruit ziet. Als je de persoon kent, mag je gaan raden wat hij of zij vandaag aan heeft!

    Niet spieken bij vorige reacties (cat)

    [ bericht aangepast op 23 dec 2016 - 13:35 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik denk dat je of heel donker, of juist erg licht haar hebt met grijze ogen. (Wat misschien ook komt door de sfeer van je profielfoto haha) Je bent introvert, maar wel erg creatief en houdt van overzicht, al lukt het misschien niet altijd perfect om dat te hebben.


    obsessive rage

    Ik denk dat je donker haar hebt, gecombineerd met lichte ogen. Je hebt een lichte huid met eventuele sproeten. Je bent een introvert die soms best sociaal kan zijn. Je luistert graag naar alternatieve muziek. Je houdt van zwarte maar stijlvolle kleding.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Ik denk dat je donkere haren hebt en dan vrij lang, met twee paar licht bruine ogen erbij. Je hebt een vriendelijk en rond gezichtje met (wow nu wordt het specifiiek haha) een dunnere bovenlip en een vrij volle onderlip, ook denk ik dat je een vrij smalle neus hebt en licht getint bent. Je hebt op school aardig wat vriendinnen en ze beschrijven je dan ook vaak als vriendelijk en sociaal.

    Ik klets echt uit mijn nek, maar wie weet haha.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Duister, mysterieus, poëtisch
    Ik gok dat je van gedichten en stories houdt


    Aan niets denken is ook denken.

    @ Iversen Wow je hebt het serieus allemaal goed. Applaus!

    @Micaela Ik denk dat je blond haar hebt, heel gelukkig bent met wat je nu doet. Je bent gemiddeld qua lengte en houd je liever op de achtergrond dan voorop te staan. Klopt t een beetje?


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ha, die van dat blonde haar klopt niet helemaal, mijn haar is donkerblond (niet bruin maar wel donker). Ik ben inderdaad heel gelukkig met wat ik nu doe. Ik ben zo'n 1.78. Dat laatste klopt wel.

    Ik denk dat jij ook niet op de voorgrond treed, je hebt wel een goed verantwoordelijkheidsgevoel / houd van anderen helpen, ben je toevallig een LOL fan??


    Aan niets denken is ook denken.

    Het uiterlijk is al een beetje gespoild helaas, dus ik ga ervoor dat je creatief en introvert bent


    obsessive rage

    Ik denk dat jij een extrovert bent, die altijd rond loopt met een glimlach. Ik denk ook dat je lichtbruin haar hebt met bruine ogen.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2017 - 18:11 ]


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    VeniVidiVici schreef:
    @ Iversen Wow je hebt het serieus allemaal goed. Applaus!

    Whoehoe, schouderklopje voor mezelf. :')

    @Verstappen. Ik denk dat je zwart haar hebt en groene ogen. En dat je graag gamet?


    oi, suzy

    Volgens mij ben je niet echt groot, eerder aan de kleine kant. Je hebt bruin haar en grijze ogen. Je bent nogal gereserveerd en vertrouwt niet snel mensen, je bent vrij introvert. Echter ben je wel altijd vriendelijk en als je iemand hebt toegelaten in je hart, ben je echt een enorm trouwe vriendin. Klopt dat?

    @Mare, bijna helemaal juist! Alleen ben ik juist groot en heb ik groenbruine ogen (:


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ik denk dat je blond haar hebt, lichte ogen en dat je een hele open lach hebt. Je hebt vrij veel contacten, maar niet zoveel die echte vrienden zijn. Als je ergens enthousiast over bent, ga je er helemaal in op


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    Dit is best teleurstellend Ilse ik weet niet eens hoe je eruit ziet, murp.

    Anyway ik gok op een meisje met bruine haren (gewoon omdat ik al alleen maar blonde Ilse's ken haha) en groene ogen, een smalle neus en een ei vormig gezicht. Je bent graag bezig en stilzitten is niet echt je ding, je kan heel enthousiast over iets praten en hebt een select vriendinnen groepje waar je graag mee om gaat.


    @Micaela Nu ben ik niet heel mysterieus al lijkt het me stiekem wel grappig om mysterieus te kunnen zijn haha. Wel lees en schrijf ik graag gedichten al is dat de laatste tijd een stukje minder helaas.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2017 - 18:51 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Kowalski schreef:
    Volgens mij ben je niet echt groot, eerder aan de kleine kant. Je hebt bruin haar en grijze ogen. Je bent nogal gereserveerd en vertrouwt niet snel mensen, je bent vrij introvert. Echter ben je wel altijd vriendelijk en als je iemand hebt toegelaten in je hart, ben je echt een enorm trouwe vriendin. Klopt dat?

    Rood haar en groene ogen, haha. Maar groot ben ik inderdaad niet. Introvert en gereserveerd had je ook goed. (;


    oi, suzy

    Oké, in de spoiler heb ik 'per ongeluk' je uiterlijk al gezien. Maar serieus: voordat ik de spoiler opende schoot rood haar al door mijn hoofd. :')
    Verder denk ik dat je een tamelijk volwassen en wijs persoon bent, iemand die anderen goed advies kan geven. Die eigenschap wordt erg gewaardeerd door vrienden. Ik denk dat je beleefd bent tegen iedereen en je best doet om aardig te zijn, maar dat je je pas echt op je gemak voelt bij de mensen die jij je 'echte vrienden' noemt.

    Ik denk dat je lichtbruin haar hebt. Meestal draag je het los, tot... ongeveer je schouders? Geen idee :')
    Je hebt grijsblauwe ogen. Je bent introvert, maar wel graag onder mensen. Je staat liever niet in de spotlight en doet het liefste gewoon je eigen ding. Je hebt veel interesses en leert graag iets nieuws.


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."