• Jaja, weer zo'n forumspel. Het doel is dat jij de forummer boven je gaat beschrijven. Uiterlijk, innerlijk, hobby's, waar hij of zij van houdt - alles mag, niks hoeft. Gewoon, zoals jij denkt dat diegene eruit ziet. Als je de persoon kent, mag je gaan raden wat hij of zij vandaag aan heeft!

    Niet spieken bij vorige reacties (cat)

    [ bericht aangepast op 23 dec 2016 - 13:35 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik ken je al, maar ik denk dat je vandaag op school zit/zat en daar stiekem op Quizlet zit (cat) Oh maar je bent nog niet betrapt dit is een heel nuttige beschrijving *kuch*


    obsessive rage

    Je lijkt me een erg aardige gesprekspartner! Verder ga ik nog niet teveel gokken over jou XD


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    Je lijkt me en heel beleefd en aardig persoon met leuke humor. Iemand die houdt van een lolletje op z'n tijd, maar wel weet waar de grenzen liggen. Verder denk ik dat je een intelligent persoon bent, waarmee interessante gesprekken te voeren zijn.
    Ik denk dat je een betrouwbaar persoon bent, een loyale vriendin. En ik denk dat je iemand bent die lekker haar eigen ding doet, die haar eigen stijl heeft.

    De dingen die ik ga zeggen heb ik al zo vaak gezegd tegen jou, maar dat wilt natuurlijk niet zeggen dat ze minder gemeend zijn!

    Je bent echt een heel aardige gesprekspartner, die schijnbaar altijd wel weer iets te zeggen heeft. Je complimenten lijken ook altijd heel erg gemeend, en het zijn meestal ook geen clichés. Je bent ook erg dankbaar. Ik denk ook dat je niet echt naïef bent. Verder denk ik ook dat je goede humor hebt!
    Dit was het dan, en nogmaals bedankt voor jouw post over mij!!! (blush)


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    Londen fan. Meer weet ik niet van je ehm bekend op forum & ook wel leuk profielpaginaatje. Zelf vind ik Londen echt niet een mooie stad ofzo (heel eerlijk) maar wel leuk om heen te gaan hoor!!


    Aan niets denken is ook denken.

    Ehmm ik heb eerlijk gezegd niet echt een beeld van hoe je eruitziet. Volgens mij heb je vrij kort tot medium donkerblond haar, heb je bruine ogen en ben je vrij groot. Je draagt graag jeans en sneakers. Zit ik er een beetje in de buurt? (':


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Best groot (1,75m?) met kort (schouderlengte), golvend donkerbruin haar en bruine ogen, standaard kledingstijl, bril?


    oi, suzy

    Ik denk dat je zo'n 1,75 m bent met blond haar, blauwe ogen. Een jeans en sneakers persoon? :')

    [ bericht aangepast op 28 sep 2017 - 20:41 ]


    The sun will rise and we will try again.

    Je lijkt me een erg aangename collega/gesprekspartner. En ik denk dat je niet gelovig bent?


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    Ik denk dat je bruin, halflang haar hebt en ongeveer 1m78 bent. Verder heb je een sociaal karakter en ben je erg gezellig op het forum!


    Never mistake a woman's meekness for weakness.

    Door je profielfoto moet ik eerlijk zeggen dat ik je vooral als blondine kan zien, ik denk dat je aan de lange kant bent en erg van muziek houdt. Je bent vrij sociaal en draagt graag tamelijk kleurrijke kleding


    obsessive rage

    Ik denk (ik ken je niet zo goed namelijk) dat je een creatief type bent, dat van Halloween houdt, je tekenen erg leuk vindt en dat je van griezelthema's/horror houdt (:


    And then we'll see it.

    Ik denk dat je een rustig, creatief type bent dat graag koffie drinkt (; Verder denk ik dat je misschien wel een kat hebt en dat je van de herfst houdt.
    (Waarom weet ik niet, het kwam gewoon ineens in me op)


    Never mistake a woman's meekness for weakness.

    Ik denk dat je mooi blond krullend haar hebt (geen idee of ik het goed heb, maar waarschijnlijk heb je wel mooi haar ^^). Verder zal je best sociaal zijn en ben je dan wel een grote ABBA fan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Jij lijkt me echt iemand die het niet echt veel kan schelen hoe anderen doen. Ik bedoel, je hebt je eigen stijl en je laat je niet beïnvloeden door anderen!


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather