• Jaja, weer zo'n forumspel. Het doel is dat jij de forummer boven je gaat beschrijven. Uiterlijk, innerlijk, hobby's, waar hij of zij van houdt - alles mag, niks hoeft. Gewoon, zoals jij denkt dat diegene eruit ziet. Als je de persoon kent, mag je gaan raden wat hij of zij vandaag aan heeft!

    Niet spieken bij vorige reacties (cat)

    [ bericht aangepast op 23 dec 2016 - 13:35 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Je lijkt me iemand die graag steden bezoekt, vooral Londen, haha. Volgens mij heb je een grote fantasie en droom je vaak over reizen. :p Verder lijk je me iemand met een vriendelijk karakter.


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik zie je voor me met bruin, golvend haar dat graag truien draagt, en van kerst houd. (Dat kan ook door je profielfoto komen die me eraan doet denken, haha) Volgens mij ben je redelijk sociaal en denk je goed na voor je dingen zegt, je kan hierdoor wat rustig of misschien soms zelfs stil overkomen, maar als je echt aan het praten bent valt dat wel mee.


    obsessive rage

    Ik denk dat je niet heel lang bent en graag zwart draagt. Verder lijk je me erg sociaal en ik denk dat je ook vrij slim bent. Daarnaast lijk je me een artistieke persoon.


    Never mistake a woman's meekness for weakness.

    Ik denk dat je een sociaal iemand bent die ook veel van dansen en zingen houdt. Klopt dat een beetje? (:

    En ik heb een heeeeel lichtelijk vermoeden dat je van ABBA houdt (;


    And then we'll see it.

    Ik denk dat je een lief en aardig persoon bent. Ik denk dat je ietwat verlegen bent, maar dat je bij je vrienden juist erg open bent. Ik denk daarom dat jouw vriendschap iets is wat mensen echt moeten 'verdienen'.
    Verder denk ik dat je een eigen stijl hebt. Ik denk dat jouw stijl lekker simpel, maar toch mooi is. (:

    Ik denk dat je kort licht haar hebt en blauwige ogen (goh, hoe kom ik daar nou op :'D), en ervan houdt nieuwe dingen uit te proberen. Een beetje uit je comfortzone komen en de wereld ontdekken vindt je geloof ik wel leuk, je houdt niet van te lang in hetzelfde blijven hangen.


    obsessive rage

    Ik denk dat jij iemand bent die erg sociaal is, maar ook vriendelijk. Ook iemand om gezellig mee te praten of ergens wat te gaan drinken. Verder denk ik dat je blond lang haar hebt. Oh en je kan mooi tekenen! (Ik had eerder je topic gezien. ^^)


    One Who Travels A Higher Path.

    stoer en dapper


    Nobody Say It was easy

    Donker lang steil haar, bruine ogen, trekt je weinig van anderen aan, niet bang je mening te uiten?

    [ bericht aangepast op 9 okt 2017 - 13:26 ]


    oi, suzy

    Kort haar, wellicht rood of donkerbruin, bruine ogen met een puntje groen hier en daar, een heel stevig individu die zich niet zomaar laat doen door anderen?

    [ bericht aangepast op 11 okt 2017 - 18:18 ]


    Heaven is a place that we all have

    Redelijk klein, bril, kort donker haar, houdt van mopshonden, kan goed dichten en schrijven, erg grappig, een goede vriend die altijd wel een leuke sfeer weet te brengen hier


    obsessive rage

    Heel erg creatief, dromerig maar wel sociaal wanneer het nodig is, fantasierijk, behulpzaam en eigenzinnig. En ik denk dat je een gemiddelde lengte hebt en lang haar? Dat is altijd maar een gokje natuurlijk haha.

    Even denken hoor wat je aan hebt! Aangezien ik je veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeslte goed ken. (wbw) Je hebt een spijkerbroek aan met een slytherin shirt. En je haar zit los! En natuurlijk heb je vast je bril op, die je zo schattig staat. ;3


    One Who Travels A Higher Path.

    Hmm, ik zie 'bemiddelaar' dus ik vermoed een eerlijk persoon die eerder voor de harde waarheid gaat dan de zachte leugens.
    Verder bemerk ik een prachtig profiel dus ga ik ook voor creatief en dol op perfectie, misschien ook geïntrigeerd door het mystieke (naam+profiel+quote)?



    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    Je hebt waarschijnlijk golvend blond haar en een schattig rond gezicht. Je houd van verhalen en avontuur en boeken lezen. Je staat volgens mij heel positief in het leven en je hebt een brede fantasie.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2017 - 11:34 ]