• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Caution first, always.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik heb zo'n hekel aan mijn zus soms +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Deze liedjes doen pijn.
    Ik heb er destijds zoveel naar geluisterd en hoewel ik het misschien niet voor mezelf wil toegeven, is al wat ik sindsdien gedaan heb het proberen vergeten. Verwerken heb ik ontlopen. Het enige wat ik de voorbije twee jaar geleerd heb, is weglopen en niet achterom kijken. Je had beter moeten weten, Leah. Je had beter moeten weten.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    hahaha
    hahahahaha
    eindelijk vakantie
    38,5 graden koorts
    fijne fucking kerst

    - gedicht door jip


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    POK POK POOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK


    POK POK POOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOk

    Het kan echt niemand iets schelen dat ik mijn fikken heb verbrand aan gloeiendhete thee. Niemand vraagt ernaar en doet alsof ze niks gezien hebben. Maar als het iemand anders is dan wordt er meteen opaf gehold. Nou sorry dat ik het spel onderbreek door mijn pijn. Van je familie kan je op aan. Not.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    "Am I going to be all right?"
    Na twee jaar is die vraag nog steeds onbeantwoord. M'n leven is echt een feest.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Holy fucking shIT IM SCREAMING AJDNALSBWKAVD


    take me back to the basics and the simple life

    I'm shook holy shit Laurelle


    take me back to the basics and the simple life

    Ppl really just gotto learn to mind their own F*** business -.-


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Hey verkoudheid, je bent al meer dan twee weken hier. Als je een keer weggaat zou het fijn zijn :/

    [ bericht aangepast op 26 dec 2016 - 15:47 ]


    Seasons will change, but I shall remain

    Ik hoop voor je dat dat niet naar mij bedoeld is, want dat kan je ook gewoon recht in mijn gezicht zeggen, weet je. Oh well. Je moet het zelf maar weten.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    im honestly shook atm


    Heaven is a place that we all have

    Best. Christmas. Gift. Ever. EVER.


    The truth is out there.

    ....Andd there you go again. I've seen more spine in jellyfish. Gtfo home please -.-'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya