• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Caution first, always.

    Brave op BBC1 _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hahaha, ik ben misselijk en het is tijd voor het kerstdiner en ik wil janken want ik wil pretty zijn maar mijn gezicht zit in de weg


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Soesjessss *O*

    heb ik me serieus goed voorbereid hoe ik m'n pa ga vragen om nieuwjaar te mogen vieren met een vriendin in leuven en vervolgens daar te blijven slapen bij die dude vanop maanrock

    ging het gesprek like zo
    me: 'manon heeft gevraagd om nieuw met haar te vieren, mag dat?'
    dad: 'ja doe maar'

    serieusss waarom vraag je niet waar ik ga vieren of waar ik ga slapenof om hoe laat ik thuis moet zijn of idk waarom zeg je droog 'ja'
    dit ben ik niet gewend (cat)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    je weet dat trolls gewoon verveelde vaste users zijn zonder gevoel voor humor


    i put the fun in funeral

    Yep bitch. Blocking is a solution. Yet u go on with urself with calling me -.-


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Metamorphoses schreef:
    heb ik me serieus goed voorbereid hoe ik m'n pa ga vragen om nieuwjaar te mogen vieren met een vriendin in leuven en vervolgens daar te blijven slapen bij die dude vanop maanrock

    ging het gesprek like zo
    me: 'manon heeft gevraagd om nieuw met haar te vieren, mag dat?'
    dad: 'ja doe maar'

    serieusss waarom vraag je niet waar ik ga vieren of waar ik ga slapenof om hoe laat ik thuis moet zijn of idk waarom zeg je droog 'ja'
    dit ben ik niet gewend (cat)


    heel m'n brainstormen van gisteren voor niets. (no_chears)

    [ bericht aangepast op 26 dec 2016 - 17:44 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Eledhel schreef:
    Van die mensen die 2016 een onvoldoende geven terwijl ze het hele jaar genoeg eten hebben, een dak boven hun hoofd hebben en veilig zijn. Smh


    wow wat een kut opmerking zeg. er staat niet voor niets in de beginpost 'Maar mijn vraag aan jullie betreft niet wat er in de wereld is gebeurd de afgelopen 365 dagen, maar in jullie eigen levens'. het topic is bedoeld om op je eigen gevoelens te reflecteren, en ik wil niet dat iemand het gevoel krijgt dat ze hun jaar een hoger cijfer moeten geven alleen omdat ze anders door anderen worden gezien als een aansteller.


    i put the fun in funeral

    Rot op zeg, met dat denigrerende gedrag van je. Als je zoveel slimmer zou zijn dan ik ben, dan waren niet letterlijk al mijn cijfers hoger dan de jouwe. So go fuck yourself.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    "You can own the earth and still, all you'll own is earth until
    you can paint with alle the colors of the wind."

    Nu dat is toch echt een levensles die half de wereld nog steeds niet door heeft.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Firgun schreef:
    (...)

    heel m'n brainstormen van gisteren voor niets. (no_cheers)


    ja man ik ben echt verbaasd
    en ik vroeg echt zo van 'en ik ga meteen na m'n werk mijn spullen komen halen hier, is dat oke?'

    idk what's happening dad hij vroeg niet eens waar ik ga vieren lol zo van 'ga maar ik zie je volgend jaar wel' :') is wel goed hoor
    beter zo dan dat ik moet gaan liegen oid
    nu is het gewoon de halve waarheid :'D


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Door zoveel woede voor het eerst iets op de grond smijten en dan blijkt het doosje van je pc-spel kapot te zijn. Ach, don't care, de cd is nog ok.


    16 - 09 - '17

    Fucking sush me niet. Zeker niet als ik gewoon een mededeling doe. En dan nog, het is fucking onbeschoft om iemand te sushen, of sowieso de mond te snoeren. Ik zweer, waarom doen mensen dat altijd bij mij, ik doe dat toch niet bij hun?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    help wat gebeurt er

    mijn pa is echt massa's tolerant opeens opeens opeens opeens


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Slowly slipping into the darkness, because I don't know how to be perfect tomorrow and I feel like I have to. Egh.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.