• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Caution first, always.

    ChickenNugget schreef:
    (...)
    Jaaaa leuk!
    Ik app je!

    YES. Thank you.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik weet echt al iets van 2 jaar dat ik geboren ben als het verkeerde geslacht en ik heb eindelijk 'mijn' naam gevonden, maar elke keer als ik probeer uit te komen, maakt m'n moeder weer een of andere transfobische grap en ik ben er echt helemaal klaar mee


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    LeVeloPourDeux schreef:
    Ik weet echt al iets van 2 jaar dat ik geboren ben als het verkeerde geslacht en ik heb eindelijk 'mijn' naam gevonden, maar elke keer als ik probeer uit te komen, maakt m'n moeder weer een of andere transfobische grap en ik ben er echt helemaal klaar mee

    Ik zit in dezelfde situatie als jij, dus als je erover wil praten mag je me altijd een berichtje sturen.


    Caution first, always.

    Rockabye schreef:
    (...)
    Heb ik gedaan, dat pik ik ook niet. (: Nu maar hopen dat de mods het gaan onderzoeken, want ik zag het hele gb van de user vol staan met vragen of ze wilde stoppen met dat soort reacties.

    Welke user is dat dan?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Als ik opschiet kan ik nog even streamen voor we weg gaan


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ha ha ha en dan loopt je moeder binnen en je nog geen normaal shirt aan hebt en dus je bovenarmen vrij zijn en ze dus alles kan zien ha ha ha fuck me.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mag ik misschien zelf ook nog beslissen?


    <3

    I remember mom telling me: you can become anything you ever want and I would still love and support you.
    but why am I so scared to tell her - and others - the truth about me?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    I don't know what's wrong with me but it makes me so unhappy.


    Een conversatie tussen mijn vriend en ik. Ik. Ga. Stuk. XD




    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Allerton schreef:
    I remember mom telling me: you can become anything you ever want and I would still love and support you.
    but why am I so scared to tell her - and others - the truth about me?

    Als je moeder aangeeft dat ze je accepteert voor wie je bent doet ze dat, zoals alle anderen ook. Degene die dat niet doet is jouw aandacht niet eens waard, serieus niet :c


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    ChickenNugget schreef:
    (...)
    Als je moeder aangeeft dat ze je accepteert voor wie je bent doet ze dat, zoals alle anderen ook. Degene die dat niet doet is jouw aandacht niet eens waard, serieus niet :c


    @shan de banaan


    Heaven is a place that we all have

    Today I'm just gonna watch movies, eat ice cream, cry, smoke, drink, eat pizza, sleep, not care and just feel miserable because Christmas sucks and I hate it.


    kindness is never a burden.

    ik wordt helemaal gek van jou
    echt waar
    zorg voor je eigen spullen fcs
    je weet dat ik geen neen kan zeggen en je misbruikt het fucking hard
    trut


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    kids, never drop out of school unless you really really have to. mijn god ik zit nu al een jaar thuis en wat heb ik bereikt? precies niets.
    maar goed, school had het wel nóg erger gemaakt, dat dan weer wel.