• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Caution first, always.

    Laat het maar snel 2017 worden.


    <3

    2016 is echt een rot jaar geweest. Twee familieleden in een week verliezen, veel bekende mensen hebben de wereld verlaten, aanslagen, dood, ruzies, haat. Wat is er met dit jaartal aan de hand?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ohja, shit, ik moet zo werken. Hahaha, help, ik wil niet.


    Stenenlikker

    Syncline schreef:
    Ohja, shit, ik moet zo werken. Hahaha, help, ik wil niet.


    Same. Ugh.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik denk dat er dit jaar meer bekendere personen overleden zijn dan voorgaande jaren. Want als ik de wikipedia pagina's van 2015 en 2016 vergelijk, zijn het er ongeveer evenveel. (En Christina Grimmie staat er niet op.)

    Ik ben benieuwd wie de laatste van het jaar wordt. We 'begonnen' met David Bowie en eindigen met ....

    [ bericht aangepast op 26 dec 2016 - 11:09 ]

    Dougal schreef:
    (...)

    Same. Ugh.


    Het is mn eigen schuld though :')

    Kat, wtf heb je met onder dekens kruipen?


    Stenenlikker

    Ik heb constant bloedneuzen, ben kotsmisselijk, duizelig en ben snotverkouden met barstende koppijn.
    Wat geweldig weer zo op kerst


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Deze user is zo flauw met al haar negatieve reacties op creaties. Ze leest niet eens, maar reageert meteen dingen als 'saaaaiii' ), 'hoooiii'. Ga alsjeblieft gewoon je moeder pesten.

    Rockabye schreef:
    Deze user is zo flauw met al haar negatieve reacties op creaties. Ze leest niet eens, maar reageert meteen dingen als 'saaaaiii' ), 'hoooiii'. Ga alsjeblieft gewoon je moeder pesten.

    Gelijk melden, gadver wat kinderachtig


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    ChickenNugget schreef:
    (...)
    Gelijk melden, gadver wat kinderachtig

    Heb ik gedaan, dat pik ik ook niet. (: Nu maar hopen dat de mods het gaan onderzoeken, want ik zag het hele gb van de user vol staan met vragen of ze wilde stoppen met dat soort reacties.

    / Maar wat doe ik hier alweer zo lang? Ik wilde vandaag weer voor het grootste deel niet op Q zitten. Oja, mijn inbox was volgespamd met reacties op mijn lijstjes. Volgens mij een stuk of 25 wel.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2016 - 11:34 ]

    Rockabye schreef:
    (...)
    Heb ik gedaan, dat pik ik ook niet. (: Nu maar hopen dat de mods het gaan onderzoeken, want ik zag het hele gb van de user vol staan met vragen of ze wilde stoppen met dat soort reacties.

    / Maar wat doe ik hier alweer zo lang? Ik wilde vandaag weer voor het grootste deel niet op Q zitten. Oja, mijn inbox was volgespamd met reacties op mijn lijstjes. Volgens mij een stuk of 25 wel.

    Ooh ik vermoed al welke user....
    Je kunt het bijna een spambottroll geval noemen


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Uhl ik voel mij zo vies en ziek.


    Happy Birthday my Potter!

    Can somebody help me find ideas for newspaper articles for a newspaper in 2030? Because i have to write a few for social studies but my brain is out of ideas.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2016 - 11:53 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Rockabye schreef:
    (...)
    Heb ik gedaan, dat pik ik ook niet. (: Nu maar hopen dat de mods het gaan onderzoeken, want ik zag het hele gb van de user vol staan met vragen of ze wilde stoppen met dat soort reacties.

    / Maar wat doe ik hier alweer zo lang? Ik wilde vandaag weer voor het grootste deel niet op Q zitten. Oja, mijn inbox was volgespamd met reacties op mijn lijstjes. Volgens mij een stuk of 25 wel.


    #guilty

    mijn excuses als je het te veel spam vond
    maar ik heb wel leuke reacties geplaatst (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Allerton schreef:
    Can somebody help me find ideas for newspaper articles for a newspaper in 2030? Because i have to write a few for social studies but my brain is out of ideas.

    Jaaaa leuk!
    Ik app je!


    LaAt ZiEn WiE jE bENt