• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Caution first, always.

    Ik verveel me, ughhh.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Fuck alles en iedereen. Kutkerst. Kut 2016. Kut ALLES.

    Op zo'n moment verlies je toch alle begrip voor bepaalde mensen...


    What would Emma do?

    The only thing I’ll be kissing on new years is this hell year goodbye.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Strange world we live in. With even stranger creatures.

    Bowtruckle schreef:
    Op zo'n moment verlies je toch alle begrip voor bepaalde mensen...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    oké dit nieuws is al een paar dagen oud
    maar WAT THE ACTUAL FUCK
    een zevenjarig kind
    dat zichzelf opblaast
    srsly
    noch mijn hart, noch mijn hoofd kan dit nog aan


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Krolock schreef:
    Strange world we live in. With even stranger creatures.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Deze 'Send nudes, rate mijn stuff' generatie ga ik echt nooit snappen.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )


    glad my dad never tried this lol


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Firgun schreef:


    glad my dad never tried this lol


    Omg

    Ik heb de afgelopen paar dagen een ton aan YouTube "easy heatless five minute everyday hairstyles!!!" tutorials gekeken, maar deze hair hack that every girl should know!!1! ben ik nog niet eerder tegen gekomen :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Iedereen slaapt hier. Maar ik ben nog lang niet moe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    heeft hij nu gezegd dat ik altijd mag komen blijven slapen deze vakantie? :')

    qing wil je 2017 als maagd ingaan or nah


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Square schreef:
    (...)

    Omg

    Ik heb de afgelopen paar dagen een ton aan YouTube "easy heatless five minute everyday hairstyles!!!" tutorials gekeken, maar deze hair hack that every girl should know!!1! ben ik nog niet eerder tegen gekomen :'D


    Ja, lol, dit is echt next level. Efficiënt is het wel, haha. Buiten het feit dat haar haar dan wellicht vol hangt met pluisjes. :')


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    :W