• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Caution first, always.

    Ik ben live op yt, maar we kunnen het niet vinden. Wtf.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb zojuist mijn hele levens verhaal verteld. Ik voel me slecht maar ook relieved.

    Gevonden:3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    De kerst doorbrengen met mijn oma. Wat een nachtmerrie D:. Gelukkig ben ik nu weer thuis.


    Seasons will change, but I shall remain

    Y am I like this, ugh. If she didn't want me to come, she would've told me, right? Or am I just being too pushy again?


    kindness is never a burden.

    a: woensdag of vrijdag afspreken?
    me: ik kan geen enkel van deze dagen
    b: ik kan
    c: ik kan vrijdag
    d: ik kan alle dagen
    a: vrijdag afspreken dus?

    ??? ah oke


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Metamorphoses schreef:
    a: woensdag of vrijdag afspreken?
    me: ik kan geen enkel van deze dagen
    b: ik kan
    c: ik kan vrijdag
    d: ik kan alle dagen
    a: vrijdag afspreken dus?

    ??? ah oke

    Oh bah ik voel je pijn. Ik heb nooit begrepen waarom mensen dit deden. Zouden ze zelf toch ook niet fijn vinden?

    Ik blijf bij delen van de Fantastic Beasts soundtrack zo erg aan die van Edward Scissorhands denken omg


    Caution first, always.

    Krolock schreef:
    (...)
    Oh bah ik voel je pijn. Ik heb nooit begrepen waarom mensen dit deden. Zouden ze zelf toch ook niet fijn vinden?


    wacht ik heb een stuk geskipt uit het gesprek

    het ging zo

    a: woensdag of vrijdag afspreken?
    me: ik kan geen enkel van deze dagen
    b: ik kan
    c: ik kan vrijdag
    d: ik kan alle dagen
    a: ah wow blijkt dat ik woensdag ni kan
    vrijdag afspreken dus?

    hey ik kan beide dagen niet
    andere dag afspreken dus??????


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik wil meer wodka.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik heb tegen een jongen gezegd dat hij me weer mocht zoenen, en dat vind ik nu niet erg maar als het op dat moment gebeurt voelt het zo anders


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Metamorphoses schreef:
    (...)

    wacht ik heb een stuk geskipt uit het gesprek

    het ging zo

    a: woensdag of vrijdag afspreken?
    me: ik kan geen enkel van deze dagen
    b: ik kan
    c: ik kan vrijdag
    d: ik kan alle dagen
    a: ah wow blijkt dat ik woensdag ni kan
    vrijdag afspreken dus?

    hey ik kan beide dagen niet
    andere dag afspreken dus??????

    Ik zou dan al geen zin meer hebben om af te spreken

    het was zo leuk om eindelijk met haar te spreken haha
    like het is zo gewoon geworden dat je met iedereen kunt praten no matter waar je bent
    maar je moet er eens over denken
    twintig jaar geleden had men je uitgelachen als je zei dat je live met elkaar zou communiceren en elkaar zien op hetzelfde moment
    ik blijf dit fantastisch vinden


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Klootzak. Hou zelf je bek dicht, eikel. Jerk. Flikker. Slet.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wtf, op de mobiele versie verdwijnen er random letters in teksten...?


    Stenenlikker